Zaterdag over 4 weken beginnen we alweer dus.quote:Feyenoord speelt op zaterdag 29 juni met de nieuwe hoofdcoach Jaap Stam de eerste oefenwedstrijd in aanloop naar het seizoen 2019-2020. Voor het derde jaar op rij is S.D.C. Putten sparringpartner.
Feyenoord trekt een week na de eerste vriendschappelijke wedstrijd naar het Riwal Hoogwerkers Stadion, waar samenwerkingspartner FC Dordrecht op zaterdag 6 juli de tegenstander is.
Momenteel wordt er hard gewerkt het programma verder uit te breiden. Zodra er meer bekend is over de voorbereiding in aanloop naar het nieuwe seizoen, wordt dit gecommuniceerd via de officiële clubkanalen.
Persoonlijk niet echt kapot van. Vond hem bij PSV al een matige speler.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vooral relevant wat voor blessure hij heeft. Als het weer die achillespees is die opspeelt dan is het wel risicovol. Hij is daar dus al geopereerd.
Villa had in de winter interesse en heeft destijds kennelijk op het laatste moment de contractvoorwaarden in hun voorstel aangepast waardoor de deal niet doorging. Omdat zij dus ernstig twijfelden aan zijn fitheid.
Zag trouwens dat Narsingh daar ook mag vertrekken. Zou dat nog een optie zijn, indien Berghuis zou vertrekken?
5quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zaterdag over 4 weken beginnen we alweer dus.
Wat een naam voor een stadion ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zaterdag over 4 weken beginnen we alweer dus.
Daar heb je al een hele selectie van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou, die Schouten kost nu echt maar een prikkie. Je kan het proberen. Lijkt mij iemand waar je, zelfs als het weinig wordt, niet veel risico op loopt.
Niet mee eens. Feyenoord heeft juist een hoop brandhout in de selectie waar we niet makkelijk van af komen. Een Schouten heb je snel een niveautje lager gestort als het niks is.quote:
Die is nog jong en kan je volgend jaar allicht nog een jaar verhuren aan een Willem II, mocht hij dit jaar niet uit de verf komen. 5 jaar contract aanbieden en gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens. Feyenoord heeft juist een hoop brandhout in de selectie waar we niet makkelijk van af komen. Een Schouten heb je snel een niveautje lager gestort als het niks is.
Het zijn ook wel een stel mietjes hoor, tering. Natuurlijk is het risicovol om er nu in te stappen, maar iemand met een beetje vertrouwen in eigen kunnen en een paar flinke ballen doet daar niet al te moeilijk over. De supporters zijn realistischer dan men vaak denkt. Die gaan niet zomaar het ontslag van de TD eisen als Feyenoord volgend seizoen als derde (of misschien wel 4e) eindigt.quote:
Dat hij uberhaupt is gevraagd is al te triest voor woorden.quote:
Hopelijk begint ie daar volgende week al, zijn we helemaal afhankelijk van ons NOS directeurtje.quote:Martin van Geel staat in nadrukkelijke belangstelling van Hannover 96. De Bundesliga-degradant is onder de indruk geraakt van zijn prestaties bij Feyenoord en wil hem als sport-directeur. Ook Willem II is in de markt. De Tilburgers zien in Van Geel hun nieuwe algemeen directeur.
Zwik feyenoorders meenemen, zoals die eerder ook al deedquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk begint ie daar volgende week al, zijn we helemaal afhankelijk van ons NOS directeurtje.
Misschien kan hij met Mario dan weer een dvdtje opzetten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:10 schreef Craptacular het volgende:
Don Leo to the rescue. Hij komt wel om de boel te redden.
Iedereen die Moniz aanstelt kan je op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat hij uberhaupt is gevraagd is al te triest voor woorden.
Afgaande op zijn speeches dicht ik hem ook niet de overtuigingskracht toe om mensen ondanks de staat van de club toch enthousiast te maken. Integendeel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoop toch wel dat als we over een week nog geen TD hebben die Jan de Jong de Kuip uitgeschopt is. Wat een beschamende vertoning begint dit te worden.
Eens. Dit zou echt bij uitstek het moment moeten zijn waarin je de plannen bekend maakt voor komend seizoen, Stam met wat interviewtjes, enthousiasme maar ook realisme naar buiten toe, nieuw elan, etc. In plaats daarvan blijft het doodstil.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afgaande op zijn speeches dicht ik hem ook niet de overtuigingskracht toe om mensen ondanks de staat van de club toch enthousiast te maken. Integendeel.
Zou een verfrissing zijn voor dit topic.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens. Dit zou echt bij uitstek het moment moeten zijn waarin je de plannen bekend maakt voor komend seizoen, Stam met wat interviewtjes, enthousiasme maar ook realisme naar buiten toe, nieuw elan, etc. In plaats daarvan blijft het doodstil.
het gaat niet alleen om de sportieve uitdaging zolang die De Jong min of meer op de schopstoel zitquote:Op donderdag 23 mei 2019 02:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stel mietjes hoor, tering. Natuurlijk is het risicovol om er nu in te stappen, maar iemand met een beetje vertrouwen in eigen kunnen en een paar flinke ballen doet daar niet al te moeilijk over. De supporters zijn realistischer dan men vaak denkt. Die gaan niet zomaar het ontslag van de TD eisen als Feyenoord volgend seizoen als derde (of misschien wel 4e) eindigt.
Als opvolger van Van Bronckhorst zal Stam het ook niet makkelijk krijgen. Qua prijzen is Gio haast niet te evenaren, maar Jaap gaat het wel proberen.
zit hij echt op de schopstoel of vooral bij de mensen in het topic?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de sportieve uitdaging zolang die De Jong min of meer op de schopstoel zit
als je tegen je zin je TD moet ontslaan dan sta je niet echt sterk maar uiteraard weet ik niet hoe het intern zit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit hij echt op de schopstoel of vooral bij de mensen in het topic?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou een verfrissing zijn voor dit topic.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou een verfrissing zijn voor dit topic.
Die heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:07 schreef Der_Peemann het volgende:
Hallo, weet iemand hier (waarschijnlijk een van de Hep Hupperts), waar ik de video vind van de repo met Patrick Mtiliga over zijn passie voor Hip Hop? Die was toentertijd op Feyenoord TV.
Mtiligod!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld ja.Helemaal vergeten.
Jullie hebben Emile Ratelband nodig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
Op donderdag 23 mei 2019 10:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoop toch wel dat als we over een week nog geen TD hebben die Jan de Jong de Kuip uitgeschopt is. Wat een beschamende vertoning begint dit te worden.
Afgaande op zijn speeches dicht ik hem ook niet de overtuigingskracht toe om mensen ondanks de staat van de club toch enthousiast te maken. Integendeel.
Er gaat vanalles mis in je quote, debiel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jullie hebben Emile Ratelband nodig.
Iemand van naam gaat daar niet instappen, maar je zou toch verwachten dat de Ferry de Haantjes van deze wereld zo'n once-in-a-lifetime kans niet laten lopen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen we bijna failliet waren en sportief aan de grond zaten, kwam Martin van Geel. Nu is er een eigen vermogen van 30 miljoen en gaat het sportief beter dan destijds, maar kennelijk durft niemand het aan. Toch apart.
Inderdaad.. de weigering van Ferry zegt meer over hem dan over Feyenoord. Kennelijk heeft hij een rubberen ruggengraat en denkt hij dat hij het niet aankan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand van naam gaat daar niet instappen, maar je zou toch verwachten dat de Ferry de Haantjes van deze wereld zo'n once-in-a-lifetime kans niet laten lopen.
Destijds was het verwachtingspatroon ook veel lager. Dat is toch logisch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Toen we bijna failliet waren en sportief aan de grond zaten, kwam Martin van Geel. Nu is er een eigen vermogen van 30 miljoen en gaat het sportief beter dan destijds, maar kennelijk durft niemand het aan. Toch apart.
Bij Excelsior is het afbreukrisico in ieder geval veel minder groot of zelfs nagenoeg helemaal niet aanwezig. Bij Feyenoord kun je als het tegenzit binnen enkele maanden voorgoed je carriere beschadigen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef macca728 het volgende:
Ik snap het helemaal niet, lekker bij Excelsior blijven ????
Welke verwachtingen zijn er dan ? Kampioen kan je nooit worden, de enigste verwachting is dat het wat leuker wordt om te kijken.
Dat zegt dus veel over de situatie waarin Feyenoord verkeert. De gevestigde namen(wie dat ook moge zijn) willen hun handen er niet aanbranden want geen geld. En de newbies vinden het te gevaarlijk i.v.m. hun verdere carrière.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand van naam gaat daar niet instappen, maar je zou toch verwachten dat de Ferry de Haantjes van deze wereld zo'n once-in-a-lifetime kans niet laten lopen.
Het is natuurlijk ook zo dat ze daar net de directeur kwijt zijn, als de technisch verantwoordelijke vertrekt ontstaat er helemaal een vacuüm. Stukje verantwoordelijkheidsgevoel en trouw naar de club die je een kans heeft gegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef macca728 het volgende:
Ik snap het helemaal niet, lekker bij Excelsior blijven ????
Welke verwachtingen zijn er dan ? Kampioen kan je nooit worden, de enigste verwachting is dat het wat leuker wordt om te kijken.
Met als nuanceverschil dat je bij Feyenoord een paar idioten in je voortuin aan kan treffen als het even wat minder gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij valt dat verwachtingspatroon ook reuze mee, iedereen ziet wel wat er (on)mogelijk is. Men wil volgens mij vooral potentie zien naar de toekomst. Begin met de jeugd verder te hervormen en durf een speelwijze neer te zetten. Ik denk dat je dan als TD al een heel eind komt. En tuurlijk ben je de kop van jut als we ergens rond plek 7-8 uitkomen, maar gezien de mogelijkheden die er wel zijn is dat gewoon terecht. Bij geen enkele club in de eredivisie kan je ongestraft lopen aan kutten.
Nou, als er echt helemaal niks mogelijk is en we het volledig op onze jeugd moeten gooien dan kun je in zo'n eerste seizoen best eens 7e of 8e worden als het niet helemaal meezit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij valt dat verwachtingspatroon ook reuze mee, iedereen ziet wel wat er (on)mogelijk is. Men wil volgens mij vooral potentie zien naar de toekomst. Begin met de jeugd verder te hervormen en durf een speelwijze neer te zetten. Ik denk dat je dan als TD al een heel eind komt. En tuurlijk ben je de kop van jut als we ergens rond plek 7-8 uitkomen, maar gezien de mogelijkheden die er wel zijn is dat gewoon terecht. Bij geen enkele club in de eredivisie kan je ongestraft lopen aan kutten.
yats kan er over meepratenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met als nuanceverschil dat je bij Feyenoord een paar idioten in je voortuin aan kan treffen als het even wat minder gaat.
quote:Sjaak Troost volgt bij Feyenoord Martin van Geel op als technisch directeur
VOORLOPIG 1 Seizoen Feyenoord komt met een verrassende nieuwe technisch directeur op de proppen. Sjaak Troost stopt als commissaris en wordt in elk geval komend seizoen de opvolger van de vaak bekritiseerde Martin van Geel.
Ruim acht weken geleden kondigde Martin van Geel aan dat hij Feyenoord komende zomer zou gaan verlaten. Acht weken lang zochten de beleidsbepalers van de nummer 3 van de eredivisie naarstig naar een adequate opvolger. Maar dé droomkandidaat, die konden ze in de Kuip gewoon niet vinden.
Toch presenteert Feyenoord eerdaags officieel een nieuwe technisch directeur. Een verrassende zet. De 59-jarige Sjaak Troost zal Van Geel, die nog altijd op trainingscomplex 1908 zit om de lopende zaken af te handelen, per direct opvolgen. Troost neemt de leiding bij de transferperiode van komende zomer en gaat hoogstwaarschijnlijk ook als technische eindverantwoordelijke fungeren bij de window die op 1 februari 2020 sluit. De viervoudig international zal normaal gesproken na die periode weer terugtreden.
Feyenoord benoemt Troost dus op interim-basis, het vastleggen van de voormalig speler moet de club de tijd geven om alsnog de droomkandidaat te kunnen vinden. Daar heeft de clubleiding nu dus maanden extra de tijd voor. Troost werd recent wel genoemd als een van de mensen in de ‘denktank’ die actief zou meepraten over het beleid en vooral de aan te trekken spelers. Samen met hoofd opleidingen Stanley Brard en prominent jeugdtrainer Dirk Kuyt.
Weg uit rvc
Maar Troost gaat nu dus de kar zelf trekken. Om die reden zal hij tijdelijk terugtreden uit de raad van commissarissen, het controlerend orgaan van de club. Troost kan immers onmogelijk zichzelf controleren.
Troost was in januari 2018 toegetreden tot de raad van commissarissen van Feyenoord. Hij vulde toen de vacature in die was ontstaan door het vertrek van Rob Slotboom.
De voormalige verdediger werd als voetballer opgeleid op Varkenoord en speelde tussen 1978 en 1992 liefst 397 wedstrijden in de hoofdmacht. Hij veroverde één landstitel, vier KNVB-bekers en een Supercup met de club. Na zijn spelerscarrière diende Troost de club veertien jaar als commercieel directeur. Tussen september 2006 en februari 2007 maakte Troost ook al deel uit van de rvc van Feyenoord. De nieuwe technische baas heeft een eigen bedrijf in sales en consultancy en is tevens directeur van de Dirk Kuyt Foundation.
Jaap Stam
Voor de nieuwe trainer Jaap Stam is de komst van een technisch directeur uiteraard goed nieuws. Troost heeft zich in zijn nieuwe rol weliswaar nog nooit bewezen, maar de nieuwe hoofdtrainer wil uiteraard met een uitgebalanceerde selectie eind volgende maand aan zijn nieuwe klus beginnen.
Stam, die Said Bakkati (37) als rechterhand meeneemt naar de Kuip, weet dat er volop werk aan de winkel is in Rotterdam-Zuid. De voormalige speler van Manchester United en Lazio Roma zal afscheid willen nemen van enkele spelers die bij Feyenoord al geruime tijd op een dood spoor zitten. Tevens hoopt hij dat de club ondanks de lege portemonnee zal toeslaan als er zich buitenkansjes voordoen op de transfermarkt. Die taak is vanaf nu aan Troost, die de komende weken nog wordt ingewerkt door Martin van Geel.
Van Geel is toch nooit bedreigd? Of heb je het nu over dat uit z’n verband getrokken incident bij Veijnovic thuis? Wat meer weg had van een totaal onsmakelijke grap dan dat het iets met de situatie bij Feyenoord had te maken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met als nuanceverschil dat je bij Feyenoord een paar idioten in je voortuin aan kan treffen als het even wat minder gaat.
Waarom zou je genuanceerd doen als je ook gewoon dom Derksen en co. kan nablatenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Van Geel is toch nooit bedreigd? Of heb je het nu over dat uit z’n verband getrokken incident bij Veijnovic thuis? Wat meer weg had van een totaal onsmakelijke grap dan dat het iets met de situatie bij Feyenoord had te maken.
Maar niks mogelijk betekent dat spelers als Berghuis, Vilhena en Jorgensen blijven. Als die gaan dan is er wel wat ruimte om iets te doen. Daarnaast kan je ook creatief met huurspelers omgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, als er echt helemaal niks mogelijk is en we het volledig op onze jeugd moeten gooien dan kun je in zo'n eerste seizoen best eens 7e of 8e worden als het niet helemaal meezit.
Maar volgens jou zou je dan terecht de kop van jut zijn.
Dan heb ik het dus over een situatie waarin we bijvoorbeeld noodgedwongen 5 of 6 jeugdspelers structureel het diepe in zouden moeten gooien zoals destijds onder Mario Been.
van Geel niet, maar een Gudde bijvoorbeeld wel. Je weet dat wanneer je bij Feyenoord aan de slag gaat het sentiment en de emotie hoog liggen. Het Feyenoordpubliek heeft zich meermaals bewezen meer dan 'een luis in de pels' te kunnen zijn. Dus ja, ik kijk er niet zo van op dat mensen zoiets in het achterhoofd zouden houden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Van Geel is toch nooit bedreigd? Of heb je het nu over dat uit z’n verband getrokken incident bij Veijnovic thuis? Wat meer weg had van een totaal onsmakelijke grap dan dat het iets met de situatie bij Feyenoord had te maken.
Een brevet van onvermogen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nou, een tijdelijke TD van 1 jaar.
Ik heb echt geen idee wat ik er van moet vinden
Ja. Krabby zegt:quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een brevet van onvermogen.
Ze weten het gewoon helemaal niet meer en voelen enorme tijdsdruk. Iets wat natuurlijk niet zo verwonderlijk is. Eigenlijk past het helemaal in het straatje van Feyenoord
Opdoeken die handel.quote:Volgens ingewijden binnen de club zal hij wel heel nauw gaan samenwerken met Dirk Kuijt, trainer Feyenoord Onder-19 en hoofd opleiding Stanley Brard.
Zo'n once-in-a-lifetime kans is het niet, misschien goed dat dat ook eens een keer bij de supporters gaat landen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha madquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Inderdaad.. de weigering van Ferry zegt meer over hem dan over Feyenoord. Kennelijk heeft hij een rubberen ruggengraat en denkt hij dat hij het niet aankan.
Ik wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nou, een tijdelijke TD van 1 jaar.
Ik heb echt geen idee wat ik er van moet vinden
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Op naar VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub ?
Op FR12 lees ik een hoop lovende reacties omdat Troost "een echte Feyenoorder" is en een goeie gast zou zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Je gaat toch geen TD voor één seizoen aantrekken. Man man man. En dan de onvermijdelijke Dirk Kuyt erbij, niet geremd door enige kennis van zaken. Wanneer leert men nou eens dat een goede (nou ja goede) voetballer niet per se een goede man is voor andere functies in de organisatie. Nee, dit is niet goed.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu weet ik echt wel dat ik FR12 met een korreltje zout moet nemen, maar het is wel degelijk een graadmeter voor wat een deel van de aanhang denkt en vindt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
Misschien pakken we volgend seizoen wel een Troostprijs.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
Misschien pakken we volgend seizoen wel een Troostprijs.
Natuurlijk gaat dat nu niet gebeuren. (Ook) deze oplossing is uit nood en wanhoop geboren. Ze.Weten.Het.Niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:12 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het sowieso wel vreemd dat je vanuit een toezichthoudende functie nu een operationele functie gaat bekleden. Hoetmer had er ook een handje van om tijdenlang de FC plannen zich bijna als directeur te manifesteren. Die functies zouden beter gescheiden moeten blijven.
Uiteindelijk kan ik mij niet voorstellen dat we op deze wijze nu echt de gehoopte koerswijziging gaan realiseren.
quote:Sjaak Troost wordt per 1 juni technisch directeur ad interim van Feyenoord. De oud-speler draagt vanaf die datum als titulair directielid tot en met 31 januari 2020 verantwoordelijkheid voor de scouting, alsmede het aan- en verkoopbeleid en het lange termijn transferbeleid.
Algemeen directeur Jan de Jong, aan wie Troost gaat rapporteren, is blij met de komst van de oer-Feyenoorder, nadat een zoektocht naar een technisch directeur voor onbepaalde tijd niet het gewenste resultaat bleek op te leveren. ‘Eerlijk is eerlijk: we hebben de markt goed geïnventariseerd, maar de ideale TD is momenteel niet voorhanden. Nu er belangrijke maanden aankomen zijn we daarom blij dat we tijdelijk een beroep kunnen doen op een ras-Feyenoorder, die deze functie goed kan en wil invullen. En eentje die, zoals het een Feyenoorder betaamt, opstaat nu de club hem nodig heeft.’
Troost ziet zijn periode als interim-directeur met vertrouwen tegemoet. ‘Omdat ik de club goed ken natuurlijk. En dus weet dat er - bijvoorbeeld met mijn mededirecteuren en mensen als Stanley Brard, Dirk Kuyt, de nieuwe trainer Jaap Stam en nog talloze anderen - genoeg collega’s met specifieke kennis en vaardigheden in huis zijn om samen tot goede besluiten voor Feyenoord te komen.’
Inderdaad. Ongelofelijk slecht signaal naar jeugd, eventuele nieuwe spelers en je huidige selectie..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat nu niet gebeuren. (Ook) deze oplossing is uit nood en wanhoop geboren. Ze.Weten.Het.Niet.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat nu niet gebeuren. (Ook) deze oplossing is uit nood en wanhoop geboren. Ze.Weten.Het.Niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |