Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik dat niet gevraagd aan je ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat trouwens met mij ook best we lgoed
jawel maar ik had niet gereageerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Had ik dat niet gevraagd aan je ?
Okay hihi.quote:
@moemoe MOET mee jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:21 schreef skysherrif het volgende:
Oh en we nemen @:moemoe ook wel mee
[ afbeelding ]
Blauwe ding ? Je bedoelt de zee?quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:22 schreef skysherrif het volgende:
We rijden wel richting @:devzero. Weet alleen niet hoe we dat blauwe ding over komen
Gaat opzich primaquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay hihi.
Fijn dat het goed gaat.![]()
En in de liefde?
Dank uquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga je even wat puntjes gunnen na dit lieve gifje.
BRB
Ik dacht dat je aan het daten geslagen was... ergens in de wandelgangen een keer gehoord.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat opzich prima
Maar vooral nog de vaatwasser aan het inruimen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ze hebbben ons door haags.
Ik uhm moet even onder slak gaan posten zometeen voor puntjes.quote:
Ah oke.. ik heb dev ook gevraagd voor morgenquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:48 schreef Already_in_use het volgende:
Ga eens slapen zussie
[..]
Ik uhm moet even onder slak gaan posten zometeen voor puntjes.
Hoeveel vraagt dev per uur?quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke.. ik heb dev ook gevraagd voor morgen
Dat is wel best veel hoor.quote:
#TeamWadslakquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is wel best veel hoor.
Sky doet het voor 20.
Sky als je dan alsnog slak laat winnen krijg je voor elk gebolkt uur een 10tje bonus van mij.
Goede deal dacht ik zo hè?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:56 schreef skysherrif het volgende:
Thanks!
De volgende 5 posts van @:limoentjuh komen van mij
Niet aanstellen. Ben je wel gewend toch met nattekat en sky .quote:
Appel en een peer. Kop venkel theequote:Op woensdag 22 mei 2019 05:02 schreef Already_in_use het volgende:
Wat heb je gegeten zussie? Een lichte maaltijd ofzo?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Appel en een peer. Kop venkel thee
Met iftar wel harira met melk en dadels?quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Appel en een peer. Kop venkel thee
quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En dat is alles tot vannacht weer?
Melk nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 05:04 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Met iftar wel harira met melk en dadels?
Ah okay. Dacht dat dit ook het eerste was wat je nam.quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja maar eten wordt telkens later.. dus nu mag ik straks om 21:40 eten tot 03:30. Ik zit dan nog vol van wat ik heb gegeten in de avond
Ga eens slapen AiUquote:Op woensdag 22 mei 2019 05:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah okay. Dacht dat dit ook het eerste was wat je nam.
Neequote:Op woensdag 22 mei 2019 05:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah okay. Dacht dat dit ook het eerste was wat je nam.
Ja ik ga nog even verder proberen te slapen. Nog kleine 2 uurtjes.quote:
En dat kan je niet gebruiken tijdens het bolken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Needan was ik waarschijnlijk wel flauwvallen
Vogeltjes zijn leukquote:Op woensdag 22 mei 2019 05:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ga nog even verder proberen te slapen. Nog kleine 2 uurtjes.
Maar de vogels fluiten al. En dat is irritant.
[..]
En dat kan je niet gebruiken tijdens het bolken.![]()
Slaap lekker lieve mensen. En scrup xxx
Hallo limoen je quote jezelfquote:Op woensdag 22 mei 2019 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende maand bestaat dit spel al 2 jaar
xxxquote:Op woensdag 22 mei 2019 05:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ga nog even verder proberen te slapen. Nog kleine 2 uurtjes.
Maar de vogels fluiten al. En dat is irritant.
[..]
En dat kan je niet gebruiken tijdens het bolken.![]()
Slaap lekker lieve mensen. En scrup xxx
Jawel. Maar nog niet sinds ik afscheid van je nam.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel. Maar nog niet sinds ik afscheid van je nam.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel. Maar nog niet sinds ik afscheid van je nam.
Was ook nog maar 10 minuten geleden hèquote:
Ow leek wel veel langerquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Was ook nog maar 10 minuten geleden hè
Bolk die slak.
Flat ga eens van aiu’s account afquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Was ook nog maar 10 minuten geleden hè
Bolk die slak.
Mag ik meequote:Op woensdag 22 mei 2019 06:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik ga milfjes checken op het schoolplein.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij Haags bent. Iedereen weet dat jij het bent zussie.quote:
OKE MOENquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij Haags bent. Iedereen weet dat jij het bent zussie.
Hij heeft geen tijd om te slapenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zei dat je niet pas weer om 07:00 zou gaan slapen. Dus 06:45 is dan ook goed
quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zei dat je niet pas weer om 07:00 zou gaan slapen. Dus 06:45 is dan ook goed
Waarheenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij zou wel graag mee willen zeker?
Was sagst du?quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Wij moeten met 2en alle accounts beheren. Is niet te doen anders.quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd om te slapen
Doe die van mij ook evenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Wij moeten met 2en alle accounts beheren. Is niet te doen anders.
Wij hebben geen 10 pc's hier staan hoor. In en uitloggen kost enige tijd. Geduld is een schone zaak .quote:
Verkeerd gedachtquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:18 schreef skysherrif het volgende:
ik dacht dat haags mij leuk vond @:limoentjuh
FLIKKER OP.quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wij hebben geen 10 pc's hier staan hoor. In en uitloggen kost enige tijd. Geduld is een schone zaak .
BUK DANquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We zijn beide wel van de verkeerde kant ja
Kan je ook discreet achter een account plaatsnemen in de geheime ruimte.quote:
Hij vindt jou ook een topwijfquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:18 schreef skysherrif het volgende:
ik dacht dat haags mij leuk vond @:limoentjuh
Okay flat. Rustig maar.quote:
HUTSquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Smijmbaalheb je de hont nog uitgelaten
;+quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay flat. Rustig maar.
Neem nog een snuf anabolen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Smijmbaalheb je de hont nog uitgelaten
Geilquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je ook discreet achter een account plaatsnemen in de geheime ruimte.
Ligt eraan hoe snel je boven bent met je rollator natuurlijk. Of kan je al weer redelijk trap lopen?quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je boven bent met je rollator natuurlijk. Of kan je al weer redelijk trap lopen?
„Respectloos”, zegt Sophie Turner, die de rol van Sansa Stark vertolkt, in The New York Times. „Het is respectloos tegenover de crew, de schrijvers en de makers die zich tien jaar uit de naad hebben gewerkt en elf maanden hebben gewerkt aan het laatste seizoen. Ze hebben zo’n vijftig nachtopnamen gemaakt. Zoveel mensen hebben zo ontzettend hard gewerkt en dat mensen dat dan teniet doen door te zeggen dat het niet is geworden wat ze hadden willen zien, is gewoon heel respectloos.”quote:
ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
„Respectloos”, zegt Sophie Turner, die de rol van Sansa Stark vertolkt, in The New York Times. „Het is respectloos tegenover de crew, de schrijvers en de makers die zich tien jaar uit de naad hebben gewerkt en elf maanden hebben gewerkt aan het laatste seizoen. Ze hebben zo’n vijftig nachtopnamen gemaakt. Zoveel mensen hebben zo ontzettend hard gewerkt en dat mensen dat dan teniet doen door te zeggen dat het niet is geworden wat ze hadden willen zien, is gewoon heel respectloos.”
Isaac Hempstead Wright, oftewel Brandon Stark, kan maar moeilijk geloven dat al bijna anderhalf miljoen fans de petitie hebben ondertekend. „Het is belachelijk dat mensen serieus denken dat ze een ander einde kunnen eisen alleen maar omdat ze het simpelweg niet leuk vinden. Ik heb het met mijn domme hoofd persoonlijk opgevat, wat ik natuurlijk niet had moeten doen.” Zelf is Isaac namelijk wel te spreken over de laatste reeks. „Ik vind het een geweldig einde.”
Kit Harington trekt zich minder aan van de kritiek. „Ik wil niet onaardig zijn tegen critici, maar welke criticus dan ook die er een halfuur aan besteedt om iets negatiefs te schrijven over dit seizoen, kan wat mij betreft oprotten”, zei de acteur, die Jon Snow speelt, eerder in Esquire.
BEKIJK OOK:
Miljoen stemmen voor ander einde Game of Thrones
Gekke vraag
Fans hadden onder meer kritiek op het feit dat de laatste afleveringen een origineel verhaal vertellen en dus niet meer, zoals eerdere seizoenen, is gebaseerd op dat van de boekenreeks A Song of Ice and Fire. Dit omdat Game of Thrones de boekenreeks heeft ingehaald.
Schrijver George R.R. Martin vindt dat fans daar niet zo moeilijk over moeten doen. „Boek of serie: wat is het echte einde? Dat is een gekke vraag”, schrijft hij op zijn blog. „Hoe vind je deze? Ik schrijf het. Jullie lezen het. Dan kan iedereen daarna voor zichzelf beslissen en erover ruziën op het internet
NEEquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:34 schreef Already_in_use het volgende:
Zijn er nog puntjes te halen hier?
40-45 stuksquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:34 schreef Already_in_use het volgende:
Zijn er nog puntjes te halen hier?
Roken doet niemand meer dit is wel een actquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Roken is gezond, goed voor de longen
DOE EENS 5 EURIES GEVENquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roken doet niemand meer dit is wel een act
quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK ZIT GEVANGEN IN MIJN EIGEN LICHAAM
Doe niet zo waanzinnig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK ZIT GEVANGEN IN MIJN EIGEN LICHAAM
quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven. Die hebben we net gehad.
koffiequote:Op woensdag 22 mei 2019 06:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hee CDtje hoe gaat het met je heup
Laat je tieten zien dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:42 schreef skysherrif het volgende:
Sky is trouwens slapen.
Ik ben madame april
Ben je echt gaan slapenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:42 schreef skysherrif het volgende:
Sky is trouwens slapen.
Ik ben madame april
Ik ga overigens nu echt slapen ja, slaaplekker iedereenquote:
Kan mij dat verotten als de uitkering maar op tijd binnen isquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga overigens nu echt slapen ja, slaaplekker iedereen
M'n tieten laat ik een andere keer wel zien aiu
Slaap lekker Skyquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga overigens nu echt slapen ja, slaaplekker iedereen
M'n tieten laat ik een andere keer wel zien aiu
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sow en denk je het hiermee te gaan redden?
Ik deed een sladwakquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Door al die acts weet ik niet meer of je dit nu meent
Beetje gewichten heffenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:52 schreef Already_in_use het volgende:
Maar ga zelf sowieso ook sporten straks.
Papoeaatjesquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou we treffen het niet jongens.
Nie doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja beetje stelen beetje zuipen.
Schultenbräu klappenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja beetje stelen beetje zuipen.
Is het ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:58 schreef Already_in_use het volgende:
Aan het strand wonen lijkt me echt fijn
Stop met deze actquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:58 schreef Already_in_use het volgende:
Aan het strand wonen lijkt me echt fijn
Vind je het niet lekker rustig?quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar ergens? Misschien kunnen wij hem losmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |