Mani, moest bij m'n krantje vanmorgen vroeg al aan je denken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha prachtig hoe komen ze erop? 😄 Doet Sam Dumoulin hier toevallig nog mee?
Grazie mille.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:51 schreef Sabata het volgende:
Nogmaals een bedankje aan R_R voor zijn scherpe beschrijvingen. Lachen schijnt gezond te zijn, dus ben ik dankzij zijn opening van deze etappe weer heel gezond bezig geweest vandaag![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mani, moest bij m'n krantje vanmorgen vroeg al aan je denken.
https://www.ad.nl/show/zw(...)te-schamen~a49e3fb8/
Hoeveel uur ga jij voor de deuren liggen?
Ik zit gewoon netjes achterin in de hoek.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij leest het AD?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon netjes achterin in de hoek.
Zonneveld hooligans.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op het AD.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op het AD.
Hebben jullie geen last van het doremifasol-gehalte van de nieuwsberichten? Het sportkatern is wel veruit het beste.quote:
Maar lees je 'em ook? (Ik kan de Groene viavia online lezen maar doe dat eigenlijk nooit meer). Staan toch weinig interessante dingen in tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een abonnement op De Groene Amsterdammer.
Mwah, niet altijd. Zeker nu tijdens een grote ronde en het schrijven van lappen tekst kom ik er niet aan toe.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar lees je 'em ook? (Ik kan de Groene viavia online lezen maar doe dat eigenlijk nooit meer). Staan toch weinig interessante dingen in tegenwoordig.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:55 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb een abonnement op VI Pro. Ik verwacht nu een bepaald gifje.
Gewaagdquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik luister momenteel naar Spinvis.
Neuh geen last van, ik heb wel eens een tijdje proefabonnementen afgewisseld, verschil in imago tussen de kranten is soms groter dan het verschil in het eindproduct. Het is ook meer een ochtendritueel, relatief duur, maar wel fijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie geen last van het doremifasol-gehalte van de nieuwsberichten? Het sportkatern is wel veruit het beste.
Ga eens werken joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@wimderon geniet meequote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |