Lisa wellicht alleen moet ze wel haar mond houden.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat hier iemand één van die dames echt lekker vindt?
Goed, na een avondje stappen is de kans aanzienlijk groot dat ik er ook wel op zou kruipen. Zo oppervlakkig ben ik dan ook wel weer.
Ik zou Yasmine best wel een keer uit elkaar willen trekken.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat hier iemand één van die dames echt lekker vindt?
Goed, na een avondje stappen is de kans aanzienlijk groot dat ik er ook wel op zou kruipen. Zo oppervlakkig ben ik dan ook wel weer.
Ik vind Roy echt vreselijkquote:Op zondag 26 mei 2019 17:22 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Roy is echt zo nutteloos weer, vond ik in dat andere seizoen ook.
Beetje de Jaime van tempation island.
Grote bek, arrogant maar vervolgens niks voor elkaar krijgen.
Ik hoop het eigenlijk, kan me niet voorstellen dat je zo op tv kunt vertonen als je Marokkaans bentquote:Op zondag 26 mei 2019 17:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien is ze geadopteerd? Kan geen andere verklaring bedenken.
Denk dat vaders blij is dat ie m is gepeerd.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Roy echt vreselijkInderdaad stoer doen maar hij scoort volgens mij nooit
[..]
Ik hoop het eigenlijk, kan me niet voorstellen dat je zo op tv kunt vertonen als je Marokkaans bent
Haha volgens mij was deze aflevering alle dagen op de buis.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:35 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit al de 3e keer dat ik deze aflevering voorbij zie komen.
Ja, echt hoor!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Zo zonder nepwimpers vond ik de dames er echt veel mooier uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |