Hi.quote:
Haha, goed onthouden uit de KLB sc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
Boom boom boom
@:Chai @:Chia @:Mozy @:Treinhoer @:Excel @:Obessief @:Stalker @:MCH @:Gebiedsverbod @:Engfiguur @:Privégegevens @:BijnanetzoziekalsYiha3
@:Psychopaat
Hallo Qquote:
Je bent nog niet exclusief dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, kwam net beste vriendin van mijn zusje tegen op Tinder
En klagen en depressief zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is een gothicvrouwtje niets voor jou? Die houden over het algemeen ook van duisternis.
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, kwam net beste vriendin van mijn zusje tegen op Tinder
Heb je de aardbeving overleefd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:24 schreef Californium het volgende:
Alweer te vroeg wakker![]()
En heb vanmiddag een promotie, receptie, etentje en feest dus lange dag![]()
Denk dat ik vanmiddag op tijd weg ga, en dan dutje doe voor de ceremonie
Niets gemerktquote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:24 schreef Californium het volgende:
Alweer te vroeg wakker![]()
En heb vanmiddag een promotie, receptie, etentje en feest dus lange dag![]()
Denk dat ik vanmiddag op tijd weg ga, en dan dutje doe voor de ceremonie
Komt goedquote:
Exclusiefquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent nog niet exclusief dus.
Superlike gegeven?
Zijn. Ze maken nog steeds muziek en waren vorig jaar nog trending in de U S of A.quote:
Die en de party animals. Ik kan vredig sterven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de Vengaboys ooit live gezien.
Gaat er vooral om of je ze in de jaren 90 hebt gezien of ver daarnaquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Die en de party animals. Ik kan vredig sterven.
In de hoogtijdagen was dat!quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat er vooral om of je ze in de jaren 90 hebt gezien of ver daarna
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de Vengaboys ooit live gezien.
Ik ben met Abraxas van de Party Animals naar bed geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Die en de party animals. Ik kan vredig sterven.
Vind ik van welquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben met Abraxas van de Party Animals naar bed geweest.
Telt dat ook?
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt dat ook?
Q.quote:
Vond ik toch behoorlijk livequote:
Die reken ik ook goed.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt dat ook?
Zeg het hem hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Reactie van iemand op FB over GoT: 'iK hEb 1 SeIzOeN GeZiEn WaNt HeT wAs SlEcHt GeAcTeErD.'
Bitch, je kunt alles zeggen over die serie, maar het zag er prachtig uit en 99,9% van de casting was perfect.
Iedereen mag het weten!quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want het is een reactie op een nieuwsbericht en dan kan iedereen het zien
Waarom zou je moeite doen om ZO lellijk te typen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Reactie van iemand op FB over GoT: 'iK hEb 1 SeIzOeN GeZiEn WaNt HeT wAs SlEcHt GeAcTeErD.'
Bitch, je kunt alles zeggen over die serie, maar het zag er prachtig uit en 99,9% van de casting was perfect.
Met het verschil dat wat er in het begin gebeurde, hoewel onverwacht, wel totaal in karakter was voor de betreffende personen. En dat lijken beslissingen in dit seizoen toch minder te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap het gehak op GoT niet.
Eerste seizoenen vindt iedereen het top omdat er allemaal shit gebeurde die je niet aan zag komen.
En de laatste twee seizoenen zijn dan opeens kut omdat niet gebeurt wat iedereen wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |