Die doen het beter achter het fornuis heb ik van horen zeggen.quote:
Neus, oren, mond, kont, ondergoed, shirt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als dat zo is, waar zitten gaten?
Zusjes worden ook iemands moeder.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die doen het beter achter het fornuis heb ik van horen zeggen.
Hoeveel gaten zitten er in de deur?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:27 schreef wadslak het volgende:
[..]
Neus, oren, mond, kont, ondergoed, shirt.
Als ze de pil 'vergeten' welquote:
Het kozijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoeveel gaten zitten er in de deur?
Dat je uren in de auto zit. Je jezelf een beetje op de achtergrond houd. En een beetje de boel probeert te sussen als er wat gaande is hier.quote:
Sorry ik kan hier niks van maken wat staat hier? Zie alleen maar mistypings.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat je uren in de auto zit. Je jezelf een beetje op de achtergrond houd. En een beetje de boel probeert te sussen als er wat gaande is hier.
En zoals al gezegd jouw famous mistypings.
yep. Ik ben een goedzak die de pest heeft aan ruzie. Maar af en toe wat popcorn wel waarderen kanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat je uren in de auto zit. Je jezelf een beetje op de achtergrond houd. En een beetje de boel probeert te sussen als er wat gaande is hier.
Gok iets met een fietsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd wat mijn typische ding is.
Man man man. Weer geen puntjes te behalen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd wat mijn typische ding is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je bent zelf een mistypingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:29 schreef wadslak het volgende:
[..]
Sorry ik kan hier niks van maken wat staat hier? Zie alleen maar mistypings.
Terechte klacht wel!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Man man man. Weer geen puntjes te behalen.
quote foutenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Man man man. Weer geen puntjes te behalen.
QFT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |