wat is er met driepink gebeurd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wel blij dat hier drie moderators zijn om de vier overige users en drie berichten per uur te modereren.
ik ook niet, maar door jouw opmerking vroeg ik het me ineens afquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik kan me er ook niet druk om maken.
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.quote:
Niks an. Kwil zomer.quote:
Lekker veilig slowchatten vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wel blij dat hier drie moderators zijn om de vier overige users en drie berichten per uur te modereren.
*Vier moderatorsquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker veilig slowchatten vriend
dankjewel vriend, is goed om te horenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk minstens zo goed inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.
Doet me goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ondanks de pesterijen kan ik jou als user wel waarderen
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'quote:
🥺quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |