quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de vaatwasser ja. Met de hand niet. En met de hand zijn ze echt minder glanzend hoor.
Ga toch geen glansspoelmiddel in m'n afwas doen gek.
Geen last vanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de vaatwasser ja. Met de hand niet. En met de hand zijn ze echt minder glanzend hoor.
Gewoon doen joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles altijd schoon hier in de vaatwasser. Zelfs als ik het er vies induw geen problemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Glazen zie ik het verschil ook amper, maar vieze borden of pannen worden niet altijd mooi schoon in de wasser
Wij hebben geen ruimte voor de vaatwasser waar we nu wonen. Vorige bewoning wel. Dus heb er wel eentje maar kan 'm niet aansluiten. Als de keuken verbouwd wordt komt die er weer inquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vaak te weinig vieze vaat en doe het dan maar met de hand
Snel maar beginnen dan. Die tuin heb je niet nodig, dus kun je daar een keuken van makenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij hebben geen ruimte voor de vaatwasser waar we nu wonen. Vorige bewoning wel. Dus heb er wel eentje maar kan 'm niet aansluiten. Als de keuken verbouwd wordt komt die er weer in
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:52 schreef wadslak het volgende:
Gelukkig is er mobiel internet, hoeven jullie me niet te missen
Mooi hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:58 schreef eNGine10 het volgende:
Hebben jullie nou met z'n 2e bijna een heel topic vol gelult?
blijkbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:58 schreef eNGine10 het volgende:
Schandequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:58 schreef eNGine10 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |