Die doet nooit de afwas dus helaas.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
somsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat met de hand afwassen wel schoner is.
Nee sta voor raadselsquote:
Als ik dat wist dan was het geen raadselquote:
Goeiequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:36 schreef wadslak het volgende:
[..]
Als ik dat wist dan was het geen raadsel
Daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef wadslak het volgende:
De oven is heet maar niet als hij niet aan gestaan heeft.
Ik ook. Iemand moet het doen hè.quote:
Neuh. Als ik het verschil zie tussen glazen uit de vaatwasser of met de hand gewassen. Daar zit echt zoveel verschil tussen. Vergeet niet dat vaatwasmiddel vele malen bijtender is dan gewoon afwasmiddel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat met de hand afwassen wel schoner is.
Geen last van, gebruik je zout en glansspoelmiddel? Bij mij zijn de glazen echt niet dof ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand moet het doen hè.
[..]
Neuh. Als ik het verschil zie tussen glazen uit de vaatwasser of met de hand gewassen. Daar zit echt zoveel verschil tussen. Vergeet niet dat vaatwasmiddel vele malen bijtender is dan gewoon afwasmiddel.
Ok ik geloof jequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand moet het doen hè.
[..]
Neuh. Als ik het verschil zie tussen glazen uit de vaatwasser of met de hand gewassen. Daar zit echt zoveel verschil tussen. Vergeet niet dat vaatwasmiddel vele malen bijtender is dan gewoon afwasmiddel.
Glazen zie ik het verschil ook amper, maar vieze borden of pannen worden niet altijd mooi schoon in de wasserquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Geen last van, gebruik je zout en glansspoelmiddel? Bij mij zijn de glazen echt niet dof ofzo.
In de vaatwasser ja. Met de hand niet. En met de hand zijn ze echt minder glanzend hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Geen last van, gebruik je zout en glansspoelmiddel? Bij mij zijn de glazen echt niet dof ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |