Hmm, misschien. Maar die uitdaging kun je toch wel aan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu al absurd hoe het gaat, laat staan als we straks met zijn achten hier gaan strijden. Dat gaat het er niet leuker op maken.
Gewoon een maand zonder puntenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu al absurd hoe het gaat, laat staan als we straks met zijn achten hier gaan strijden. Dat gaat het er niet leuker op maken.
Ik wel, alleen die tientallen TR-meldingen deze maand gaven al aan hoe anderen erover dachtenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Maar die uitdaging kun je toch wel aan?
Vroeguh haalde #1 meestal een gemiddelde van minimaal 100 punten per dag. Daar zitten we nu echt niet opquote:
De nummer 1 en 2 hebben al weinig punten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeguh haalde #1 meestal een gemiddelde van minimaal 100 punten per dag. Daar zitten we nu echt niet op
Volgens mij heb ik deze maand maar 1 TR gezet, voor hderoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, alleen die tientallen TR-meldingen deze maand gaven al aan hoe anderen erover dachten
Ja begin, waren er iets meer. Dacht 2 of 3 van jou.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze maand maar 1 TR gezet, voor hdero
Zoveel? Ik doe alleen een TR als ik iets zie wat echt niet door de bocht kanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja begin, waren er iets meer. Dacht 2 of 3 van jou.
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel? Ik doe alleen een TR als ik iets zie wat echt niet door de bocht kan
Dat gaat gelukkig nu wat beter, hadden veel mensen last van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:19 schreef devzero het volgende:
Ik heb wel eens een TR gezet omdat ik rapporteer drukte ipv quote
Hij zingt weer in het pools?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh de vaatwasser hier maakt gekke geluiden
naatjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok er moet een nieuwe voor komen.
Ik hou me nooit zoveel aan regeltjes en het vergt veel tijd. Daarnaast krijg je toch alleen maar gezeik.quote:
Wat doet je vriendin op je werk?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh de vaatwasser hier maakt gekke geluiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |