Awhquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
KM gesproken "Ja maar dan heb ik toch gewoon meer tijd samen met jou?"![]()
![]()
Klefquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
KM gesproken "Ja maar dan heb ik toch gewoon meer tijd samen met jou?"![]()
![]()
Ik vind het heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al ervaring met vrouwen in een relatie, dat scheelt.
Ben de negatieve klefbek hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Joel gedaan?
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. En nooit zo gehad met mijn ex, die vond alles altijd overdreven.
Niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Poe hee, is moeilijk lullen met autistische fanboys die besloten hebben iets te haten zeg.
Op insta gaan ze nog dieper, fucking hilarischquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Poe hee, is moeilijk lullen met autistische fanboys die besloten hebben iets te haten zeg.
quote:Een meisje in het Amerikaanse Forest Grove die met de verkoop van koekjes maar liefst 700 dollar had opgehaald voor haar scoutingclub is door haar eigen vader bestolen. De man stal het geld om zichzelf te trakteren op een erotische massage en zette als klap op de vuurpijl een inbraak in scène om zijn daad te verdoezelen.
Kommop, je kan het!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:25 schreef Californium het volgende:
Weet je waar je ook nooit aan moet beginnen. Een PhD.
Fffsssss![]()
![]()
/en we gaan weer vrolijk verder
Like talking to a brick wallquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste loodjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |