Nouja, ik ken de nummers waar jij naar luistert dus ik maak me geen zorgen om jouw mening over muziek, dus dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meestal associeer ik miljardenviews met smakeloosheid.
Hoezo niet? Slechts reclame op het uur en je krijgt het nieuws mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim van je.
Je luistert naar Skyradio?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Slechts reclame op het uur en je krijgt het nieuws mee.
Zolang je er maar zelf van geniet, ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, ik ken de nummers waar jij naar luistert dus ik maak me geen zorgen om jouw mening over muziek, dus dat vind ik niet zo rullevant.
3FM, waarschijnlijk de laatste luisteraar. Ik luister nu niet overigens. Maar als ik fiets van punt A naar punt B staat altijd de radio op. (oh, tussen 13-16 is het overigens Radio 2, want Angelique is kut)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je luistert naar Skyradio?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
De Aziatische 2-vaksmaaltijden zijn in de bonus, dus vandaag heb ik de bami + babi pangang combinatie die ik in de magnetron ga doen, rond een uur of 17.00
Als je dan toch naar de radio wil luisteren is Studio Brussel de enige serieuze optie. Verder zet een verstandig mens natuurlijk zijn eigen muziek op.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3FM, waarschijnlijk de laatste luisteraar. Ik luister nu niet overigens. Maar als ik fiets van punt A naar punt B staat altijd de radio op. (oh, tussen 13-16 is het overigens Radio 2, want Angelique is kut)
GIR / [Wedstrijd] Wie wordt de eerste user die met naam op tv genoemd wordt?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Karsten en Jeroen gaan weer mijn tweet niet voorlezen.
Studio Brussel ontvang je niet in Amsterdam, voor zover ik weet althans.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je dan toch naar de radio wil luisteren is Studio Brussel de enige serieuze optie. Verder zet een verstandig mens natuurlijk zijn eigen muziek op.
Maar goed, een verstandig mens maakt ook z'n eigen eten.
Vorige week nieuw album van Maluma, weer genoten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zolang je er maar zelf van geniet, ouwe reus.
Nee, dat klopt wel. Zo rond de grote rivieren begint het te piepen en te kraken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studio Brussel ontvang je niet in Amsterdam, voor zover ik weet althans.
Pure uitlokking dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
GIR / [Wedstrijd] Wie wordt de eerste user die met naam op tv genoemd wordt?
Dit ga ik slinks winnen met het noemen van de film Gladiator.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
GIR / [Wedstrijd] Wie wordt de eerste user die met naam op tv genoemd wordt?
Hoe heb je de ESF-finale beleefd?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vorige week nieuw album van Maluma, weer genoten.
Dit is als kiezen tussen de linker en de rechter prullenbak.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk er overigens over om Volt te gaan stemmen in plaats van Piratenpartij tijdens de komende verkiezingen, want ik heb de piraten nauwelijks gezien tijdens deze campagne en dan weet je echt zeker dat het een verloren stem is.
Ik heb de tijd van m’n leven gehad. Van begin tot eind met gekromde tenen.quote:
Omdat Volt toch ook een weggegooide stem is? Of ben je het niet eens met de achterliggende ideologie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is als kiezen tussen de linker en de rechter prullenbak.
In De Bonis?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
De Aziatische 2-vaksmaaltijden zijn in de bonus,
Als jij je keuze baseert op het aantal flyeraars bij je universiteitsgebouw, lijkt eventuele ideologie me iig niet aan de orde.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat Volt toch ook een weggegooide stem is? Of ben je het niet eens met de achterliggende ideologie.
Ik was een weekend weg met familie, keek alleen mee vanaf de puntentelling. Op het moment suprême, vlak voor de beslissende stem, viel de TV uit. Net net net op tijd de TV weer aan kunnen krijgen (lol).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb de tijd van m’n leven gehad. Van begin tot eind met gekromde tenen.
Kom op Karsten, noem me.twitter:wimderon twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 16:58:09@KarstenKroon Benieuwd naar het verhaal over Marcel Wüst morgen! reageer retweet
Ik schaar me al achter de piratenpartij sinds de middelbare school en ben tevens betalend lid. Ik heb hier geen flyeraar van eender gezien, maar ik heb wel POL / Livechat met politieke partij Volt gevolgd en daar kwam naar voren dat Volt wel dichtbij de piraten lag op een aantal punten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als jij je keuze baseert op het aantal flyeraars bij je universiteitsgebouw, lijkt eventuele ideologie me iig niet aan de orde.
Ja ik heb ook Piraten gestemd in het verleden en Volt nu ernstig overwogen. Maar het stoort me dat ze allebei de zomertijdkwestie niet serieus nemen. Om die reden neig ik nu toch meer naar PvdA, die ongeveer even hoog scoort als Volt en de Piraten bij mijn stemwijzer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schaar me al achter de piratenpartij sinds de middelbare school en ben tevens betalend lid. Ik heb hier geen flyeraar van eender gezien, maar ik heb wel POL / Livechat met politieke partij Volt gevolgd en daar kwam naar voren dat Volt wel dichtbij de piraten lag op een aantal punten.
Maar Volt heeft geen standpunten?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schaar me al achter de piratenpartij sinds de middelbare school en ben tevens betalend lid. Ik heb hier geen flyeraar van eender gezien, maar ik heb wel POL / Livechat met politieke partij Volt gevolgd en daar kwam naar voren dat Volt wel dichtbij de piraten lag op een aantal punten.
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:58 schreef wimderon het volgende:
Kom op Karsten, noem me.twitter:wimderon twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 16:58:09@:KarstenKroon Benieuwd naar het verhaal over Marcel Wüst morgen! reageer retweet
Een lijstje waarin ze de wens uitspreken dat de wereld een mooie plek wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.voltnederland.org/standpunten
wat is dit dan
sinds ik PvdA heb gestemd bij TK2012 en ze mijn stem hebben verkwanseld had ik me voorgenomen nooit meer PvdA te doen...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik heb ook Piraten gestemd in het verleden en Volt nu ernstig overwogen. Maar het stoort me dat ze allebei de zomertijdkwestie niet serieus nemen. Om die reden neig ik nu toch meer naar PvdA, die ongeveer even hoog scoort als Volt en de Piraten bij mijn stemwijzer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |