Ha ha preciesquote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, die vrouwen heb je daar er ook tussen inderdaad
Ik hoor er hier op kantoor meer die dat kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:57 schreef _Hestia_ het volgende:
Tijd voor vaporub, tissues, neusspray en strepsils.
Misschien moet ik eens zo'n weerstandsband meenemen uit de sportschool
Hopelijk besmetten ze jou niet dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:01 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik hoor er hier op kantoor meer die dat kunnen gebruiken
Jammer hoor. Dankjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:10 schreef quickstepster het volgende:
Die banden doen niks hoor. Beterschap![]()
Succes met de fysio Cinderella!
Hoop het ook niet, alhoewel een paar dagen vrij zou ook wel lekker zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:15 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hopelijk besmetten ze jou niet dan.
[..]
Jammer hoor. Dankje
Ja leuk. Daar ben ik sinds augustus 2001 niet meer geweest. Zal inmiddels ook weer een hele andere stad zijn. Tof hoor.quote:
Haha ja dan gewoon niet al te ziek zijn dat je wel nog beetje kunt chillenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:08 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Hoop het ook niet, alhoewel een paar dagen vrij zou ook wel lekker zijn![]()
Beterschap
Danku, gaat vast lukken!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja leuk. Daar ben ik sinds augustus 2001 niet meer geweest. Zal inmiddels ook weer een hele andere stad zijn. Tof hoor.Veel plezier.
Safespace voor mensen uit het datingtopic.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:40 schreef Supermarkt88 het volgende:
Wordt hier gedate? Of wat is dit voor topic?
Safespacequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Safespace voor mensen uit het datingtopic.
ow er is dus een dating topic? Ik dacht dat ik goed zatquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het dating topic word te veel geslowchat dus vandaar deze slowchat.
Nee dit is een slowchat met wat verwarrende naam.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:06 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
ow er is dus een dating topic? Ik dacht dat ik goed zat
Doe dan ook voorzichtigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:13 schreef Restyler het volgende:
Moet jullie nog een verhaal vertellen trouwens.
M'n vriendin vind het wel leuk als ik cocktails maak dus ik had (uit mijn hoofd, kan wat namen door elkaar halen en dingen vergeten) Blue Curacoa, Vodka en 7-up gekocht om een Blue Lagoon cocktail van te maken. Het was me alleen niet duidelijk of je het ook moest schudden of niet, dus ik deed gewoon alles in de shakebeker en maakte me klaar om te schudden...
Na één schudbeweging knalde de shakebeker zowat uit elkaar en overal in de keuken was het blauw en kleefde het. Dus in plaats van gezellig op de bank cocktails drinken moest ik eerst nog een half uur de keuken schoonmaken.. Gelukkig vond m'n vriendin het wel grappig.
Ben je 12?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:13 schreef Restyler het volgende:
Moet jullie nog een verhaal vertellen trouwens.
M'n vriendin vind het wel leuk als ik cocktails maak dus ik had (uit mijn hoofd, kan wat namen door elkaar halen en dingen vergeten) Blue Curacoa, Vodka en 7-up gekocht om een Blue Lagoon cocktail van te maken. Het was me alleen niet duidelijk of je het ook moest schudden of niet, dus ik deed gewoon alles in de shakebeker en maakte me klaar om te schudden...
Na één schudbeweging knalde de shakebeker zowat uit elkaar en overal in de keuken was het blauw en kleefde het. Dus in plaats van gezellig op de bank cocktails drinken moest ik eerst nog een half uur de keuken schoonmaken.. Gelukkig vond m'n vriendin het wel grappig.
Deed ik wel hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
12 jarige maken toch geen coctails joh. Deze user is 25.
Gewoon behoorlijk dom. En kinderachtig.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nou dan is het toch geen geloofwaardig verhaal?
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon behoorlijk dom. En kinderachtig.
Jawel joh. Zelfs in een safespace mag dat gezegd worden.quote:
Geloof dat de meningen daarover verdeelt zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel joh. Zelfs in een safespace mag dat gezegd worden.
Dat maakt het des te boeiender.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat de meningen daarover verdeelt zijn
Ja, zou wel beter zijn ja. Maar dat geld wel voor meer posters hier. Ben er bang voorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja wat mij betreft is het gewoon een trol.
Welke hier dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zou wel beter zijn ja. Maar dat geld wel voor meer posters hier. Ben er bang voor
Teveel om op te noemen, weet niet of dat in het safespaceprotocol meegenomen is.quote:
Geloof niet dat dat die er isquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, weet niet of dat in het safespaceprotocol meegenomen is.
Geef geldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zou wel beter zijn ja. Maar dat geld wel voor meer posters hier. Ben er bang voor
Ik zit binnen jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Meidje klinkt zo straat. Ben je van de straat?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben in staat om met minder hooggeleide mensen te connecten
Ik heb gewoon een zwak voor Yasmin23quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:00 schreef quickstepster het volgende:
Goed bezig MCH. Vooral dat connecten. Lekker verengelsen die hap.
Mag ik niet, werd mij van hogerhand ingefluisterd.quote:
Watje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag ik niet, werd mij van hogerhand ingefluisterd.
Een uur? Is het kiezen zo moeilijk? Dan ben ik wel benieuwd wat het daadwerkelijk wordt!!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou idd. Meeste party's waar ik heen ga de laatste tijd zijn minder stil gelukkig
@:quickstepster reclame, wat is dat? Ik kijk haast nooit meer live tv sinds ik opnamepakket heb. Beter later terugkijken en doorspoelen.
Therapiesessie overleefd, nu met een reep chocola (choco+oreo) op de bank en thuisbezorgd mag eten maken. Nu alleen nog een uur kiezen waar ik zin in heb
Goed bezig! Ik had geen zin in standaard pizza/burger/patat maar omdat ik vega ben is het altijd lastig wat dan wel. Had zin in tapas, maar blijkbaar geen bezorgrestaurant meerquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Een uur? Is het kiezen zo moeilijk? Dan ben ik wel benieuwd wat het daadwerkelijk wordt!!
En yum, die choco.... Ik wil ook troep, maar ben juist m'n best aan het doen omdat NY wss minder goed gaat zijn
Nomnom!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Gebakken tahoe met groenten, cashewnoten in oestersaus en Thaise gebakken mie. En nog wat mini vega loempia's
Met hoeveel collega's gaan jullie eigk en zijn dat beetje leuke mensen ook?
OMG dat is wel echt een grote groep zegquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nomnom!
Geloof dat lief rond de 80 noemde... Ik ken letterlijk niemand, dus we gaan het zien
Geloof dat wij 'maar' een vijfde bezetten, tis een intercontinentaal vliegtuig natuurlijk. Ik zal in ieder geval zijn directe collega's leren kennen! En zolang ik m'n lief heb komt t goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
OMG dat is wel echt een grote groep zeg
Lijkt me ook wel extra spannend als je niemand kent. Maar je hebt je lief en tussen 80 man zitten vast wel mensen met wie het klikt.
Bijna privé werkvliegtuig met zoveel man haha.
Ja dat is waar natuurlijk. Ben benieuwd! En hopelijk lukt het een beetje met slapen. Maar eerste dagen toch sowieso jetlag waar je doorheen moet. Hoe laat vliegen jullie morgen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Geloof dat wij 'maar' een vijfde bezetten, tis een intercontinentaal vliegtuig natuurlijk. Ik zal in ieder geval zijn directe collega's leren kennen! En zolang ik m'n lief heb komt t goed![]()
Ben bang dat ik vannacht niet slaap, in t vliegtuig niet of teveel, en dan totaal kapot aankomen
Is dit nou een rijsje van werk waar je partner meemag?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:10 schreef quickstepster het volgende:
Ik geloof rond 18 uur. Komen 20 uur lokale tijd aan (2 uur onze tijd)![]()
Ik ga voor een dutje en een starbucks infuus zolang we nog niet onderweg zijn naar het hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |