12 punten.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Handleiding het volgende:
De mijne heet momenteel genotsknots @:zipportal
en de jouwe @:samuel24?
"De onuitputtelijke" noemde je moeder hem vannacht nog.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Het feit dat al die namen eindigen op -je zegt genoeg.
Hahaaaaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Het feit dat al die namen eindigen op -je zegt genoeg.
Dat kleine stompje van jou haalt de bodem van geen enkele put.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
"De onuitputtelijke" noemde je moeder hem vannacht nog.
dat komt omdat het putdeksel van je moeder gesloten is.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat kleine stompje van jou haalt de bodem van geen enkele put.
Jij hebt een groot uitgevallen clitoris.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:15 schreef phoenyx het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mijn vriendin de mijne zou noemen als ze het uit zou spreken. Destroyer of virgins, Big3thfoot
Naar mijn weten is het altijd nog 'het deksel'.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat komt omdat de putdeksel van je moeder gesloten is.
Het is beiden correct.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het altijd nog 'het deksel'.
TS bedoelt een hondenlul oftewel een dagoetollie🤣😅😂quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Sigaartje het volgende:
En ze doen het allemaal! Ik heb er nog nooit een gehad die het niet deed.
Van Stijve Henkie tot aan Troje toe. Het ergste zijn de knuffelnamen zoals Paaltje of Domtorentje. Ik heb ze allemaal voorbij horen komen. Een vriend van mij klaagde eens dat zijn vriendin zijn hangende maat Anuniempje noemde.
Anuniempje? Ja ik vind het ook raar.
Zelfs namen als Freddy of Brandaris.
Hallo!!! Mijn lul is toch geen hont????![]()
Ik noem haar spleet toch ook geen broodroostertje?
2 X een mond vol dus.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn pik noemen ze : THE GIANT INCREDIBLE MAGIC SLAYING FUCKER
Micro..quote:Op maandag 20 mei 2019 22:15 schreef phoenyx het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mijn vriendin de mijne zou noemen als ze het uit zou spreken. Destroyer of virgins, Big3thfoot
Nou nou geen reden om gemeen te doen tegen mij, ik heb nooit gemeen gedaan tegen jou en je weet niet of ik echt micro hebquote:
Dat is waar excuus daarvóór maar als vrouw zijnde heb je een micro.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou nou geen reden om gemeen te doen tegen mij, ik heb nooit gemeen gedaan tegen jou en je weet niet of ik echt micro heb
Ik ben geen vrouw..quote:Op maandag 20 mei 2019 23:55 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat is waar excuus daarvóór maar als vrouw zijnde heb je een micro.
Nou ja iedereen is een vrouw 3 weken lang ofzo was het toch? Ik denk niet dat er dan al een clitoris is maar je idee is leukquote:Op maandag 20 mei 2019 23:58 schreef loni55 het volgende:
[..]
Iederéén is een vrouw. Bij sommigen groeit de clitoris gewoon door.
quote:
Maagd gespotquote:Op maandag 20 mei 2019 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn pik noemen ze : THE GIANT INCREDIBLE MAGIC SLAYING FUCKER
HaHAAhhAaa, je vrouw is Gollum!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:58 schreef Also-von-Oder het volgende:
My precious zei ze met een vreemd stemmetje (iets uit Lord of the Rings of zo).
Hahaha, ja zo heette dat kale mannetje uit LOTR. Ik was die naam al vergeten.quote:
Maar wat was het dan toch geworden? Omhoog of omlaagquote:Op dinsdag 21 mei 2019 03:05 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Hahaha, ja zo heette dat kale mannetje uit LOTR. Ik was die naam al vergeten.
Maar ik ben niet getrouwd, en ze ziet er wel heel wat appetijtelijker uit dan Gollum.
Alleen wist ik niet of ze mijn jongeheer omhoog wilde krijgen of juist in slappe toestand probeerde te krijgen... met dat stemgeluid dat ze erbij maakte.
Jouw tollie noem ik stokjquote:Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
TS bedoelt een hondenlul oftewel een dagoetollie🤣😅😂
Wisselend, moet ik eerlijk zeggen. Ach net als een lift, soms naar beneden, soms omhoog.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 03:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar wat was het dan toch geworden? Omhoog of omlaag
Ik zie het al. Het gaat toing! omhoog of tuuuung... omlaag. Afhankelijk van je stemming.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 03:10 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Wisselend, moet ik eerlijk zeggen. Ach net als een lift, soms naar beneden, soms omhoog.
Ik heb ook niet altijd zin....
Ja zoiets. Sowieso wordt seks overschat. Elke dag seks, daar heb ik al lang geen zin meer in. Dan wordt het zo iets als werken.... alleen krijg je er niet voor betaald. Vroegâh, ja 3 keer of vaker per dag en dat elke keer minimaal een half uur (omdat het ook voor de ander leuk moet zijn)...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 03:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Het gaat toing! omhoog of tuuuung... omlaag. Afhankelijk van je stemming.
No way! Hoe kan een man een orgasme faken? Dan spuit je toch geen sperma?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 03:21 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ja zoiets. Sowieso wordt seks overschat. Elke dag seks, daar heb ik al lang geen zin meer in. Dan wordt het zo iets als werken.... alleen krijg je er niet voor betaald. Vroegâh, ja 3 keer of vaker per dag en dat elke keer minimaal een half uur (omdat het ook voor de ander leuk moet zijn)...
Maar het wordt zo voorspelbaar; de eerste lichte zuchtjes, dat binnen een paar minuten overgaat in gekreun... en dan heb ik zoiets van ja hoor, daar gaan we weer.
Hahaha, nee ik ben al lang niet meer de vangst van de maand.
(en ik fake mijn orgasmes).
Haha, sorry foute mannen humor. Nee, natuurlijk fake ik het niet...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 03:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
No way! Hoe kan een man een orgasme faken? Dan spuit je toch geen sperma?
Misschien moet je seks wat spannender maken om er meer van te kunnen genieten.
Óf je bent al oud..
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja iedereen is een vrouw 3 weken lang ofzo was het toch? Ik denk niet dat er dan al een clitoris is maar je idee is leuk
Weet trouwens wel dat de scheiding van de ballen er wel wat mee te maken had. Dus misschien heb ik ongelijk
Maar iedereen is lesbisch dus
Drie weken dacht ik ja maar goed ik meen ook dat de clitoris een niet ontwikkelde penis is. Of andersom.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja iedereen is een vrouw 3 weken lang ofzo was het toch? Ik denk niet dat er dan al een clitoris is maar je idee is leuk
Weet trouwens wel dat de scheiding van de ballen er wel wat mee te maken had. Dus misschien heb ik ongelijk
Maar iedereen is lesbisch dus
quote:
Kan wel degelijk, dan komt er druppeltjes voorvocht uit als je het goed doet. Je pagga blijft dan veilig in je balzak zitten.quote:
Niet herkenbaar deze klacht.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Sigaartje het volgende:
En ze doen het allemaal! Ik heb er nog nooit een gehad die het niet deed.
Nog nooit meegemaakt. Waarschijnlijk waren ze te veel onder de indruk om er grappen over te maken.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb er nog nooit een gehad die het niet deed.
Ja Stokj, dat klopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:40 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kan wel degelijk, dan komt er druppeltjes voorvocht uit als je het goed doet. Je pagga blijft dan veilig in je balzak zitten.
Jezelf je neef noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:02 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ja Stokj, dat klopt.
Maar ik moest eigenlijk denken aan iets wat mijn neef vertelde (en iets wat ik eigenlijk te fout vond om te vertellen)... maar ik doe het toch dan maar:
Mijn neef heeft wel eens problemen gehad dat hij zowel wat geil was, maar ook nodig moest plassen.... zo nodig dat zijn penis verslapte - in het bubbelbad in het lokale tropisch zwemparadijs-.
Ik hoef het vast niet te spellen, wat hij toen deed. Iets was zijn toenmalige vriendin mij ook vertelde. Nee, dat was geen trots moment voor ons mannen... but when nature call's zal mijn iets jongere neef gedacht hebben.![]()
Als je moet plassen dan moet je plassen toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:02 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ja Stokj, dat klopt.
Maar ik moest eigenlijk denken aan iets wat mijn neef vertelde (en iets wat ik eigenlijk te fout vond om te vertellen)... maar ik doe het toch dan maar:
Mijn neef heeft wel eens problemen gehad dat hij zowel wat geil was, maar ook nodig moest plassen.... zo nodig dat zijn penis verslapte - in het bubbelbad in het lokale tropisch zwemparadijs-.
Ik hoef het vast niet te spellen, wat hij toen deed. Iets was zijn toenmalige vriendin mij ook vertelde. Nee, dat was geen trots moment voor ons mannen... but when nature call's zal mijn iets jongere neef gedacht hebben.![]()
Plassexquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je moet plassen dan moet je plassen toch?
Maar je bent geen ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee ooit eens een plaatje gezien op internet
Naja ik heb ooit een plaatje gezien dus je zou wel kunnen zeggen dat ik er verstand van hebquote:
Welke stront is het best voor dat soort praktijken: diarree of keuteltjes of een grote verse dralla?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja ik heb ooit een plaatje gezien dus je zou wel kunnen zeggen dat ik er verstand van heb
keuteltjes geven het minst afquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Welke stront is het best voor dat soort praktijken: diarree of keuteltjes of een grote verse dralla?
Speelt de geur ook een rol of doet dat er niet toe?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
keuteltjes geven het minst af
diarree maakt alles vies (moeilijk richten)
en een verse zit tussenin
is echt persoonlijk die keuze
gewoon seppuku plegenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Speelt de geur ook een rol of doet dat er niet toe?
En hoe ga je om met als iemands stront bacterieen bevat die je eigen plasbuis of poes infecteert?
Het leven zit vol verrassingenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou dat is dan wel zonde. Ga jij je inspannen voor wat heerlijks en dan eindigt het zo![]()
![]()
Ach ja je moet toch watquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar weet niet hoor, met je slurf in de stront roeren is niet gezond.
Mattie mooi besparen voor als je gaat vissen!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja maar doe het dan wel veilig man. Je wilt toch niet dat er larven uit je slurf komen?
En dan sla je een @Goudenvis aan de haakquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mattie mooi besparen voor als je gaat vissen!
Die mag je hebben!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:59 schreef stokj het volgende:
[..]
En dan sla je een @:GoudenVis aan de haak![]()
![]()
Ook zon kringspier musketierquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:59 schreef stokj het volgende:
[..]
En dan sla je een @:GoudenVis aan de haak![]()
![]()
A niffo het is een reetspleetverbreder!quote:
Zodat er 4 slurfjes uit elke hoek in passen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A niffo het is een reetspleetverbreder!
Hij zou het willen dat zijn reet een vergiet is!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Zodat er 4 slurfjes uit elke hoek in passen?![]()
![]()
Anders nog genoeg gatenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij zou het willen dat zijn reet een vergiet is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |