12 punten.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Handleiding het volgende:
De mijne heet momenteel genotsknots @:zipportal
en de jouwe @:samuel24?
"De onuitputtelijke" noemde je moeder hem vannacht nog.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Het feit dat al die namen eindigen op -je zegt genoeg.
Hahaaaaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Het feit dat al die namen eindigen op -je zegt genoeg.
Dat kleine stompje van jou haalt de bodem van geen enkele put.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
"De onuitputtelijke" noemde je moeder hem vannacht nog.
dat komt omdat het putdeksel van je moeder gesloten is.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat kleine stompje van jou haalt de bodem van geen enkele put.
Jij hebt een groot uitgevallen clitoris.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:15 schreef phoenyx het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mijn vriendin de mijne zou noemen als ze het uit zou spreken. Destroyer of virgins, Big3thfoot
Naar mijn weten is het altijd nog 'het deksel'.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat komt omdat de putdeksel van je moeder gesloten is.
Het is beiden correct.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het altijd nog 'het deksel'.
TS bedoelt een hondenlul oftewel een dagoetollie🤣😅😂quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Sigaartje het volgende:
En ze doen het allemaal! Ik heb er nog nooit een gehad die het niet deed.
Van Stijve Henkie tot aan Troje toe. Het ergste zijn de knuffelnamen zoals Paaltje of Domtorentje. Ik heb ze allemaal voorbij horen komen. Een vriend van mij klaagde eens dat zijn vriendin zijn hangende maat Anuniempje noemde.
Anuniempje? Ja ik vind het ook raar.
Zelfs namen als Freddy of Brandaris.
Hallo!!! Mijn lul is toch geen hont????![]()
Ik noem haar spleet toch ook geen broodroostertje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |