Laatste vier zijn anderhalf uur halloquote:Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet alles in zes kutafleveringen proppen
75 minutenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatste vier zijn anderhalf uur hallo
Over troep gesproken manmanquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
Nu kunnen we weer verder met echte topseries zoals The 100
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
omdat jij waarschijnlijk je dildo er op zet en dan dat ding als een malle laat draaien in je grotquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gelukkig omdat ik nieuwe staafmixerset heb gekocht, waarom ben ik zo geworden
Haha ik snap 'm want dat is een kutseriequote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
Ik weet het niet, moet het nog allemaal gaan beleven misschien vinden we strakjes een gaatje om het er samen over te hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal dit afscheid bijzonder treurig vinden om de verkeerde redenen
Bijzonder vreemd als je het mij vraagtquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gelukkig omdat ik nieuwe staafmixerset heb gekocht, waarom ben ik zo geworden
Heb gewoon een megavibrator daarvoor hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat jij waarschijnlijk je dildo er op zet en dan dat ding als een malle laat draaien in je grot
Ongetwijfeld vriendquote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, moet het nog allemaal gaan beleven misschien vinden we strakjes een gaatje om het er samen over te hebben
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.quote:
Oh nee laat maar dan.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij haat Star Wars en metal en dan ga je nu zijn mening serieus nemen
Ken je samz alquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.
Rare shit..quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt van rare shit als star wars dus jij kan een poging wagen
Rihanna?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.
Jij hebt een pannenkoekenpan, dat is niet heel andersquote:
Dat is echt bijzonder fijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een pannenkoekenpan, dat is niet heel anders
Picsquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowquote:
En wat is voor jou dan wel genoegquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk omdat er een paar lekkere wijven meespelen, dat is voor mij niet genoeg
Mijn nieuwe staafmixer hopelijk ookquote:
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pics
Heb meestal iets met lage voorhoofden trouwens
Ik gun het je van hartequote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn nieuwe staafmixer hopelijk ook
Zal mijn best doen.quote:
Moet kunnenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
LichtzwaardenAllemaal gekke wezens en toestanden daar
Niet meer mangosap?quote:
Hoezo :squote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.
Oh okéquote:
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detailquote:
Ja kom nou met een voorbeeld picca van een in jouw ogen lekker voorhoofdjequote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detail
GoT is lekker geloofwaardig jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detail
Ja weet niet hoe dat wicht heet.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kom nou met een voorbeeld picca van een in jouw ogen lekker voorhoofdje
Denk ik gewoon, vrouwen worden sowieso ouder hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, wat weet jij daar nou van
In die wereld is het best netjes neergezet, beetje zoals Lotr ook geloofwaardig is neergezet.quote:
Amarantha leeft wel op het randje van uitschakeling hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk ik gewoon, vrouwen worden sowieso ouder haha
Oh laat samz maar zitten dan hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik niet Neanderthaler-achtig of zo, val op slim en snugger hoor.
Haha oke, we gaan het meemakenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha leeft wel op het randje van uitschakeling hoor haha
Watquote:
asphyxiationquote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek nieuwe fetisj nu, noem er eens eentje?
weet je al dat ik naar wembley ga?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat als je fan bent van Aston Villa
Goed punt welquote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien maak jij dat zelf helemaal niet mee
Midgetsquote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek nieuwe fetisj nu, noem er eens eentje?
Ja ik ga naar wembleyquote:Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je deed gisteren heel kortaf
Ga je naar wembley?
Eeeeuhm, hoog voorhoofd en volgens mij iets Australisch maar hoog voorhoofd weet ik zeker.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien kan je wat info geven zodat we kunnen helpen
Nou ja zeg hoezo dat nou weerquote:Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent dan wel geen drugsgebruiker, maar jij bent evengoed een junk
cm?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm, hoog voorhoofd en volgens mij iets Australisch maar hoog voorhoofd weet ik zeker.
hoe is jouw hoofd?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar jij hebt mn hoofd toch helemaal niet gezien
Lolquote:
watquote:Op maandag 20 mei 2019 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
1,63quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik las hoofd
Vond het al zo'n lullige opmerking
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja mooi hequote:Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een chocoladekleur hebt staan sieraden altijd mooi.
Ook alleen maar zodat ze je niet in de ogen aan kunnen kijkenquote:
Die hand schuift nu in zijn sweatpantsquote:Op maandag 20 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie je haar al voor je zitten op haar knietjes?
Snap ik welquote:Op maandag 20 mei 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die hand schuift nu in zijn sweatpants
ik moest gisteren ophouden met gemeen zijn, dan moet jij dat ook doenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar zodat ze je niet in de ogen aan kunnen kijken
Zie jij mij al op mn knietjes voor je zittenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie je haar al voor je zitten op haar knietjes?
Ik zie dat regelmatig voor me jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie jij mij al op mn knietjes voor je zitten
Oké sryquote:Op maandag 20 mei 2019 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moest gisteren ophouden met gemeen zijn, dan moet jij dat ook doen
Omdat je je af en toe als een klootzakje gedraagtquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moeten jullie mij ineens zo hebben?
Ben gwn te klein voor m'n lengte :squote:
dat valt best meequote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat je je af en toe als een klootzakje gedraagt
Dat kan, ik bedoel iedereen heeft een ander niveau van mensenkennis dit dat.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind haar zeker niet dom overkomen nee
Ik heb heerlijk geslapen, wel iets te lang hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent best scherp, volgens mij heb je lekker geslapen
Ze wordt hier altijd weggepest, het is niet makkelijk om hier tussen te komenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan, ik bedoel iedereen heeft een ander niveau van mensenkennis dit dat.
Hoe regelmatigquote:
Heb je toch weer iets met lang, hou dat vast hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, wel iets te lang haha
Valt reuze mee, alleen Chloro is altijd gemeen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze wordt hier altijd weggepest, het is niet makkelijk om hier tussen te komen
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh, maar misschien stel je je dan gewoon een beetje aan
Dan heb je het ook over iemandquote:Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt reuze mee, alleen Chloro is altijd gemeen.
Ik hou dat graag vast hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je toch weer iets met lang, hou dat vast haha
Jouw nr 1 fokkerquote:
nou dan richt je toch lekker een groepje opquote:Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijn
Geen flauw ideequote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Das belgisch toch
Mongolen plakken er weer een overbodig woord aan vast
Zeg gewoon dagelijksquote:
Zeker nietquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou dan richt je toch lekker een groepje op
Jij ook alquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ben afgewezen dus probeer haar te vergeten
HAHA jezusquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeiquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar oké, dagelijks dus 😏😏quote:
je bent zo euforisch dat je vergeet een correcte zin te typenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHA jezus! Ik wist dat ik gelijk het en dat dit het was
Ja, kun je nagaan, ik ben echt aan het glunderen nu omdat ik gewoon weer gelijk blijk te hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
je bent zo euforisch dat je vergeet een correcte zin te typen
Snap de euforie niet, jij wel?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
je bent zo euforisch dat je vergeet een correcte zin te typen
Ik huil mezelf gewoon in slaap hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
zosk stelt zich weer aan, maar er is geen kleuterjuf om bij uit te huilen
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben blij voor jequote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan, ik ben echt aan het glunderen nu omdat ik gewoon weer gelijk blijk te hebben
slaap je dan beter? dan zou ik het vooral doen, anders raad ik een fapje aan met je eigen tranen als glijmiddelquote:
Nice. Ook wel eens overdag of alleen in die zeven minuten voor het slapengaan?quote:
Tien seconden voor het slapengaanquote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ook wel eens overdag of alleen in die zeven minuten voor het slapengaan?
Ja en jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
slaap je dan beter? dan zou ik het vooral doen, anders raad ik een fapje aan met je eigen tranen als glijmiddel
Hoe afgewezen? Had je haar op een date gevraagd?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan zijn eisen hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Zosk het volgende:
Wel echt lullig dat je zo'n hunk als Prof hebt afgewezen
Hm, minder dan ik op gehoopt had maar ik doe het ermeequote:
Iets is beter dan nietsquote:Op maandag 20 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hm, minder dan ik op gehoopt had maar ik doe het ermee
Heb wel echt zin om morgen mn nieuwe staafmixer uit te testen, wat zal ik makenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Toch zouden Prof en Chloro wel een leuk stelletje vormen, Prof aan het voetbal kijken met een bord andijvie op schoot en Chloro blij en wild bezig met haar staafmixer terwijl de mangosapjes in het rond vliegen.
Iets met chocolade en sinaasappel.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel echt zin om morgen mn nieuwe staafmixer uit te testen, wat zal ik maken
Ja da isquote:
Wat is er mis met jouquote:Op maandag 20 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met chocolade en sinaasappel.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje teint is wel lekker toch?
Mooi woord teint, bijna net zo mooi als pijl.
Nou doei hequote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste serieuze antwoord krijg je dit, ik begin Prof te snappen.
Het zit wel diep bij jullie, echt cutequote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Prof is nu zorgvuldig zn volgende stap aan het uitdenken: wel reageren, niet reageren, haha echt lastig
Maar wel elke dag dus en dat doet me goedquote:
Zat jij maar een keer diep gvdquote:
Excel sheet met mogelijke polemische pareerslagen erbij.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Prof is nu zorgvuldig zn volgende stap aan het uitdenken: wel reageren, niet reageren, haha echt lastig
Goed zoquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel elke dag dus en dat doet me goed
Maar vertel, hoe ging het? Details aub.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na 6 maanden wen je wel aan de nieuwe situatie hoor
Nee hoor, je hoeft geen stappen te zetten als je geen richting kiestquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Excel sheet met mogelijke polemische pareerslagen erbij.
Waarom zou je willen dat hij diep in de penarie zou zittenquote:
Ik merk dat niet zo bij jullie hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na 6 maanden wen je wel aan de nieuwe situatie hoor
weet niet waar hij anders diep in kan zitten, heeft maar 7cm toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dar hij diep in de penarie zou zitten
Dit antwoord kan van alles betekenen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft geen stappen te zetten als je geen richting kiest
Denk eerder dat hij uiteindelijk zo'n enorme lus uit zn broek laat rollen hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet niet waar hij anders diep in kan zitten, heeft maar 7cm toch?
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snelquote:
Noem je haar nu speciaal?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snel
Heb jij het al opgegeven?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit antwoord kan van alles betekenen.
zal mijn camera gereed houden danquote:Op maandag 20 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij uiteindelijk zo'n enorme lus uit zn broek laat rollen hoor
Ik ben nog steeds zijn nr 1 hoorquote:
Ik ken nog wel wat vergelijkbare foksters hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snel
Party pooperquote:
Namenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat vergelijkbare foksters hoor.
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzoquote:
Heb geen bosjes voor mn huis, wel waterquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzo
Ik zie wat ik wil zien maatquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook je ogen open doen en proberen te begrijpen wat ik bedoel
nee voor die van jou, daar gaat het gebeuren toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzo
Ff Google Maps erbij pakken hoorquote:
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee voor die van jou, daar gaat het gebeuren toch?
Heerlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannen
zou hij jou ook geen eigen kussen geven dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannen
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschienquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou hij jou ook geen eigen kussen geven dan?
Waar moet ik in hemelsnaam hooi vandaan halenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschien
Zo ben ikquote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef McGrath het volgende:
Ja de ruzie tussen Zosk en mij is bijgelegd, hij heeft een hele lieve dm gestuurd en nu zijn we weer vriendjes
Wow, wist niet dat het dorp waar ie woonde nog in 1788 lagquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschien
Nee joh, prof zit er nu al zo ver in dat hij zijn ongelijk niet wil toegevenquote:
maar waarin had hij ongelijk?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee joh, prof zit er nu al zo ver in dat hij zijn ongelijk niet wil toegeven
Dat negeren een supergoede en heel volwassen oplossing isquote:
Deden ze in 1943 ook gewoon nog hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat het dorp waar ie woonde nog in 1788 lag
Helemaal mee eens. Doe ik al maanden bij Azpi en het bevalt me primaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat negeren een supergoede en heel volwassen oplossing is
Die post hier nooit meer merk ikquote:Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Doe ik al maanden bij Azpi en het bevalt me prima
Haha dankjequote:Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vandaag speel je wel leuk met taal
Maar dat gaat moeiteloosquote:Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Doe ik al maanden bij Azpi en het bevalt me prima
Die jongen is gewoon mentally challengedquote:Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
behalve als je aan iemand anders wat vraagt en hij gaat constant jou quoten met zijn antwoord
kan gebeurenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon mentally challenged
Is goed hzaw, ruilen voor ozil?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoorde dat sanchez terug gaat naar Arsenal 😱
Slap verlamd wormpje in haar gulzige mond.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat Arya op haar knietjes ging voor Bran
Ik wil ook op knietjes voor branquote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat Arya op haar knietjes ging voor Bran
Nasty afquote:Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slap verlamd wormpje in haar gulzige mond.
Waar precies? Wijs eens aan waar in je lichaam teleurgesteld zit. Niet je pimmel ehehequote:
Heb ook een klein hart, Myrr.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waar precies? Wijs eens aan waar in je lichaam teleurgesteld zit. Niet je pimmel ehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |