Ik heb heerlijk geslapen, wel iets te lang hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent best scherp, volgens mij heb je lekker geslapen
Ze wordt hier altijd weggepest, het is niet makkelijk om hier tussen te komenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan, ik bedoel iedereen heeft een ander niveau van mensenkennis dit dat.
Hoe regelmatigquote:
Heb je toch weer iets met lang, hou dat vast hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, wel iets te lang haha
Valt reuze mee, alleen Chloro is altijd gemeen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze wordt hier altijd weggepest, het is niet makkelijk om hier tussen te komen
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh, maar misschien stel je je dan gewoon een beetje aan
Dan heb je het ook over iemandquote:Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt reuze mee, alleen Chloro is altijd gemeen.
Ik hou dat graag vast hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je toch weer iets met lang, hou dat vast haha
Jouw nr 1 fokkerquote:
nou dan richt je toch lekker een groepje opquote:Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijn
Geen flauw ideequote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Das belgisch toch
Mongolen plakken er weer een overbodig woord aan vast
Zeg gewoon dagelijksquote:
Zeker nietquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou dan richt je toch lekker een groepje op
Jij ook alquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ben afgewezen dus probeer haar te vergeten
HAHA jezusquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeiquote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar oké, dagelijks dus 😏😏quote:
je bent zo euforisch dat je vergeet een correcte zin te typenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHA jezus! Ik wist dat ik gelijk het en dat dit het was
Ja, kun je nagaan, ik ben echt aan het glunderen nu omdat ik gewoon weer gelijk blijk te hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
je bent zo euforisch dat je vergeet een correcte zin te typen
Snap de euforie niet, jij wel?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
je bent zo euforisch dat je vergeet een correcte zin te typen
Ik huil mezelf gewoon in slaap hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
zosk stelt zich weer aan, maar er is geen kleuterjuf om bij uit te huilen
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben blij voor jequote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan, ik ben echt aan het glunderen nu omdat ik gewoon weer gelijk blijk te hebben
slaap je dan beter? dan zou ik het vooral doen, anders raad ik een fapje aan met je eigen tranen als glijmiddelquote:
Nice. Ook wel eens overdag of alleen in die zeven minuten voor het slapengaan?quote:
Tien seconden voor het slapengaanquote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ook wel eens overdag of alleen in die zeven minuten voor het slapengaan?
Ja en jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
slaap je dan beter? dan zou ik het vooral doen, anders raad ik een fapje aan met je eigen tranen als glijmiddel
Hoe afgewezen? Had je haar op een date gevraagd?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan zijn eisen hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Zosk het volgende:
Wel echt lullig dat je zo'n hunk als Prof hebt afgewezen
Hm, minder dan ik op gehoopt had maar ik doe het ermeequote:
Iets is beter dan nietsquote:Op maandag 20 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hm, minder dan ik op gehoopt had maar ik doe het ermee
Heb wel echt zin om morgen mn nieuwe staafmixer uit te testen, wat zal ik makenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Toch zouden Prof en Chloro wel een leuk stelletje vormen, Prof aan het voetbal kijken met een bord andijvie op schoot en Chloro blij en wild bezig met haar staafmixer terwijl de mangosapjes in het rond vliegen.
Iets met chocolade en sinaasappel.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel echt zin om morgen mn nieuwe staafmixer uit te testen, wat zal ik maken
Ja da isquote:
Wat is er mis met jouquote:Op maandag 20 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met chocolade en sinaasappel.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje teint is wel lekker toch?
Mooi woord teint, bijna net zo mooi als pijl.
Nou doei hequote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste serieuze antwoord krijg je dit, ik begin Prof te snappen.
Het zit wel diep bij jullie, echt cutequote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Prof is nu zorgvuldig zn volgende stap aan het uitdenken: wel reageren, niet reageren, haha echt lastig
Maar wel elke dag dus en dat doet me goedquote:
Zat jij maar een keer diep gvdquote:
Excel sheet met mogelijke polemische pareerslagen erbij.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Prof is nu zorgvuldig zn volgende stap aan het uitdenken: wel reageren, niet reageren, haha echt lastig
Goed zoquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel elke dag dus en dat doet me goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |