Zie jij mij al op mn knietjes voor je zittenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie je haar al voor je zitten op haar knietjes?
Ik zie dat regelmatig voor me jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie jij mij al op mn knietjes voor je zitten
Oké sryquote:Op maandag 20 mei 2019 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moest gisteren ophouden met gemeen zijn, dan moet jij dat ook doen
Omdat je je af en toe als een klootzakje gedraagtquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moeten jullie mij ineens zo hebben?
Ben gwn te klein voor m'n lengte :squote:
dat valt best meequote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat je je af en toe als een klootzakje gedraagt
Dat kan, ik bedoel iedereen heeft een ander niveau van mensenkennis dit dat.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind haar zeker niet dom overkomen nee
Ik heb heerlijk geslapen, wel iets te lang hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent best scherp, volgens mij heb je lekker geslapen
Ze wordt hier altijd weggepest, het is niet makkelijk om hier tussen te komenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan, ik bedoel iedereen heeft een ander niveau van mensenkennis dit dat.
Hoe regelmatigquote:
Heb je toch weer iets met lang, hou dat vast hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, wel iets te lang haha
Valt reuze mee, alleen Chloro is altijd gemeen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze wordt hier altijd weggepest, het is niet makkelijk om hier tussen te komen
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh, maar misschien stel je je dan gewoon een beetje aan
Dan heb je het ook over iemandquote:Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt reuze mee, alleen Chloro is altijd gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |