Laatste vier zijn anderhalf uur halloquote:Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet alles in zes kutafleveringen proppen
75 minutenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatste vier zijn anderhalf uur hallo
Over troep gesproken manmanquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
Nu kunnen we weer verder met echte topseries zoals The 100
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
omdat jij waarschijnlijk je dildo er op zet en dan dat ding als een malle laat draaien in je grotquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gelukkig omdat ik nieuwe staafmixerset heb gekocht, waarom ben ik zo geworden
Haha ik snap 'm want dat is een kutseriequote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
Ik weet het niet, moet het nog allemaal gaan beleven misschien vinden we strakjes een gaatje om het er samen over te hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal dit afscheid bijzonder treurig vinden om de verkeerde redenen
Bijzonder vreemd als je het mij vraagtquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gelukkig omdat ik nieuwe staafmixerset heb gekocht, waarom ben ik zo geworden
Heb gewoon een megavibrator daarvoor hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat jij waarschijnlijk je dildo er op zet en dan dat ding als een malle laat draaien in je grot
Ongetwijfeld vriendquote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, moet het nog allemaal gaan beleven misschien vinden we strakjes een gaatje om het er samen over te hebben
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.quote:
Oh nee laat maar dan.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij haat Star Wars en metal en dan ga je nu zijn mening serieus nemen
Ken je samz alquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.
Rare shit..quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt van rare shit als star wars dus jij kan een poging wagen
Rihanna?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.
Jij hebt een pannenkoekenpan, dat is niet heel andersquote:
Dat is echt bijzonder fijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een pannenkoekenpan, dat is niet heel anders
Picsquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowquote:
En wat is voor jou dan wel genoegquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk omdat er een paar lekkere wijven meespelen, dat is voor mij niet genoeg
Mijn nieuwe staafmixer hopelijk ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |