Lui varkenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net uurtje tukkie gedaan
Het liefst pit ik tot morgenochtend
net eten in mn mik en jij zit aan de koffiequote:Op maandag 20 mei 2019 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooie tijd man. Het liefst ga ik aan een fles lurken.
Kan zo laat met jonge kinderen niet eten hè.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
net eten in mn mik en jij zit aan de koffie
Hallo zeg.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg je van hard werken Elan, zal jij niet begrijpen
Wat heb je gegeten maatquote:Op maandag 20 mei 2019 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
net eten in mn mik en jij zit aan de koffie
Koekoek.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pics in de appquote:Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nice, ik ga zo aardappeltjes koken met bloemkool en kip
lekker maatquote:Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nice, ik ga zo aardappeltjes koken met bloemkool en kip
Gewoon kantoorslaaf tochquote:Op maandag 20 mei 2019 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand werkzaam in de forensische psychiatrie
Je kan vragen over @:GGMM stellen
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand werkzaam in de forensische psychiatrie
Je kan vragen over @:GGMM stellen
Doe normaal, idioot.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:54 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
Bedanktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
Niki Lauda overleden
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Het nieuws is ook in Nijmegen aangekomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
Niki Lauda overleden
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Aldus iemand uit Papendrecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het nieuws is ook in Nijmegen aangekomen.
twitter:RobScheepers twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 07:24:52In verband met het overlijden van oud Formule 1 kampioen Niki Lauda, zullen de coureurs komende zondag in Monaco hun race rijden op rouwbanden. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:28 schreef Tarado het volgende:
bij hem vraag ik me toch wel af of hij gecremeerd wil worden
Gelachenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:28 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 07:24:52In verband met het overlijden van oud Formule 1 kampioen Niki Lauda, zullen de coureurs komende zondag in Monaco hun race rijden op rouwbanden. reageer retweet
poppenspeler.mp4045quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:08 schreef Doublepain het volgende:
Flegrei - Ryan Dupree Remix, a song by Troste, Ryan Dupree on Spotify
Puur genot dit
(Niet klikken)
Wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
Niki Lauda overleden
RIP AAN DE NABESTAANDEN
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je me nu te verleiden tot een doodsverwensing
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft.
Hier vrijdag pas.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het nieuws is ook in Nijmegen aangekomen.
Wow. Kalm maatje. Wist (Hier stond eerst wiest. Het zal de overrompeling zijn) niet dat je woest werd.quote:
Je moet gewoon je plek weten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Kalm maatje. Wist (Hier stond eerst wiest. Het zal de overrompeling zijn) niet dat je woest werd.
Jij neukt ook iedereen met een hartslag hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft.
Cappuccinoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:58 schreef Doublepain het volgende:
Met melk (cappuccino) want ik ben een watje
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij neukt ook iedereen met een hartslag he
Als het even kan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij neukt ook iedereen met een hartslag he
Wat een tropenjaar was dit, maar we staan quitte.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIEKGOD!!!!!!!!!!!!!! 👊
Het was wel lekker rustig voor je. 😆quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat een tropenjaar was dit, maar we staan quitte.
Ja, als ik op elk bericht dat jij het afgelopen jaar hebt getypt had moeten reageren dan had ik nu reuma gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig voor je. 😆
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, als ik op elk bericht dat jij het afgelopen jaar hebt getypt had moeten reageren dan had ik nu reuma gehad.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:31 schreef Supermarkt88 het volgende:
Ik heb al een andere slowchat gevonden die wel aardig zijn
Okequote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:31 schreef Supermarkt88 het volgende:
Uh nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:36 schreef Supermarkt88 het volgende:
[..]
Dat komt zeker omdat ik voor AJAX ben?
Mooizo optyfenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:31 schreef Supermarkt88 het volgende:
Hoeveel abonnees heeft EdGod, volgens mij kan ik dat niet zien?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Is niet zichtbaar, maar al zijn video's hebben wel 1.192.598 (alle VTBL kijkcijfers bij elkaar opgeteld zeg maar) weergaven gehad!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel abonnees heeft EdGod, volgens mij kan ik dat niet zien?
Ja waar is hij?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
Post @:maxi-mus hier niet meer? Na zijn retirade tegen Inso niet meer gezien hier.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is niet zichtbaar, maar al zijn video's hebben wel 1.192.598 (alle VTBL kijkcijfers bij elkaar opgeteld zeg maar) weergaven gehad!
@19 secondenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
kasjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
zonde, ik mag die jongen welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
Post @:maxi-mus hier niet meer? Na zijn retirade tegen Inso niet meer gezien hier.
Wie haat hem dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde, ik mag die jongen wel
in tegenstelling tot anderen hier
Wie weet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee haagsie
We krijgen toch nog een zomer des doods
qua warmte? laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee haagsie
We krijgen toch nog een zomer des doods
bedanktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ow, sorry JC. Dan met terugwerkende kracht ook een goedemiddag voor jou!
Hoiquote:
Wat leuk voor je!quote:
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:56 schreef GGMM het volgende:
Dat gezegd hebbende
@:maxi-mus kom gewoon terug idioot
Wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:56 schreef GGMM het volgende:
Dat gezegd hebbende
@:maxi-mus kom gewoon terug idioot
Had ie maar geen moslim moeten worden.quote:
Hebben we hier te maken met een 'badass' ?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Rot o
[..]
p
(Ik weet dat hier vanalles mis gaat, maar dat kan me geen reet interesseren)
De definitie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een 'badass' ?
Matige op idd makker.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Rot o
[..]
p
(Ik weet dat hier vanalles mis gaat, maar dat kan me geen reet interesseren)
Het lijkt echt nergens op ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nederland was koel en kil en dan vooral het weer.
winterjas gewoon aangehad vandaag.quote:
is ie moslim gewordenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had ie maar geen moslim moeten worden.
Mietjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
winterjas gewoon aangehad vandaag.
Ik moet dit kuut land verlatenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nederland was koel en kil en dan vooral het weer.
Ik ook, terwijl je rond deze tijd eigenlijk gewoon op een terras hoort te kunnen zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
winterjas gewoon aangehad vandaag.
al 10 jaar ofzoquote:
Hij is ook al een keer neergeschoten las ik net,voor iemand zonder vijanden heeft hij wel erg veel pech.quote:
Die voorspellingen wisselen per dag.quote:
dat was vroegerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is ook al een keer neergeschoten las ik net,voor iemand zonder vijanden heeft hij wel erg veel pech.
quote:
voorjaar?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn te verwend door dat belachelijke voorjaar van 2018.
Van mij mag het ieder jaar wel zo als vorig jaar. Alleen in de nacht graag wat buitjes zodat ik de planten geen water hoef te geven zou het helemaal perfect maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn te verwend door dat belachelijke voorjaar van 2018.
studenten moeten eens kappen met zeikenquote:
eens met nielsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zomer dan van april t/m oktober.
eens maatjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag het ieder jaar wel zo als vorig jaar. Alleen in de nacht graag wat buitjes zodat ik de planten geen water hoef te geven zou het helemaal perfect maken.
Hij dissed ze allemaal daar, SLIJPTOLGODquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
studenten moeten eens kappen met zeiken
alles schuld van de overheidquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij dissed ze allemaal daar, SLIJPTOLGOD
Precies, laat ze eens gaan werken in plaats van demonstreren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
studenten moeten eens kappen met zeiken
de bijna geen rente wordt nu iets meer rentequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, laat ze eens gaan werken in plaats van demonstreren.
Ik heb hetzelfde naambordje als Stefquote:
Misschien komt t door je eigen waardeloosheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Na @:KnutdeIJsbeer en @:Saind is @:maxi-mus de volgende die hier niet meer post vanwege het feit dat @:Samzz en @:Charlotte3 hier posten.
Zien die wijven dan niet in wat ze veroorzaken?
koekoekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt t door je eigen waardeloosheid.
Terecht, wat een tokkie.quote:
Woest.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
En misschien moet je me niet steeds mentionen.
Hij vraagt er eigenlijk om dat ze ook zijn dak nog opensnijden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Sowieso neemt niemand amateurgrensrechters serieus.
En dan heeft ‘ie ook nog eens een knalblauwe cabrio
Beter sluiten we die hele tyfus SC gewoon.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Na @:KnutdeIJsbeer en @:Saind is @:maxi-mus de volgende die hier niet meer post vanwege het feit dat @:Samzz en @:Charlotte3 hier posten.
Stoere jongens laten zich wegjagen door 2 meisjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Wtf laten die mietjes zich wegpesten door een stel spreekwoordelijke kutwijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
@KnutdeIJsbeer @Saind @maxi-musquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoere jongens laten zich wegjagen door 2 meisjes.
Nee dit soort posts van jou. Terwijl ik een inhoudelijke discussie probeer te voeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoere jongens laten zich wegjagen door 2 meisjes.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee dit soort posts van jou. Terwijl ik een inhoudelijke discussie probeer te voeren.
Keer op keer kom je weer met persoonlijke aanvallen. God wat hoop ik dat jou ook in het echt nog een keer tegenkom, dan ben ik echt heel erg benieuwd of je nog zo'n grote bek hebt zoals je dat hier wel elke keer blijft hebben.
Je moet je schamen voor je gedrag. Zielepiet. Zelden zo'n mongool tegen gekomen online.
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Wie had er zo'n grote bek tegen @:GGMM ?
Komt dat uit het GOT topic?
Lekker boeiend. Passanten als @maxi-mus komen en gaan en deze SC. Dat weet jij net zo goed als ik maat.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens vertelde @:maxi-mus mij heel wat anders waarom hij hier niet meer post. Wel een kutreden.
Maar dat zijn we toch allemaal, passanten? Nouja, behalve jij misschien, als forumbeest.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Passanten als @:maxi-mus komen en gaan en deze SC. Dat weet jij net zo goed als ik maat.
Sommige mensen nemen zo'n serietje best wel serieus zag ik.quote:
Hoe gaat het met je scriptie?quote:
Lekker bezig maat.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist 10 kippen gevangen in een dorpje. @:GGMM weet waar dit over gaat.
Genoeg proteïne. Trots op je maat. Dat is een stuk beter dan al die pizza's die je dagelijks verorbert.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist 10 kippen gevangen in een dorpje. @:GGMM weet waar dit over gaat.
Dan weet je in ieder geval wat je nog moet doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt vriend
[..]
Kut tering veel feedback
Hm. Pizza. Ik heb al even geen pizza meer gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genoeg proteïne. Trots op je maat. Dat is een stuk beter dan al die pizza's die je dagelijks verorbert.
Dat sowieso, morgen weer strijdenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval wat je nog moet doen.
Je maat zit er ook. Ik reken erop dat je volgend seizoen Juve support.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:47 schreef Doublepain het volgende:
SavicGOD naar Juve...
Gun het hem, maar wel een kut club
Jancees trekt alleen kfc kip uit elkaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Btw @:JanCees heb je @:Samzz nog uit elkaar getrokken? Ze is weer in NL.
@Samzz is ook wel een lekker kippetje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jancees trekt alleen kfc kip uit elkaar.
Ik vind kluifkip helemaal niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Samzz is ook wel een lekker kippetje.
Lekker man.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind kluifkip helemaal niks eigenlijk.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij Feyenoord vlag in je auto? Ik vind jou daar echt een type voor
Wel voor theaterdirecteuren?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Ik heb slechts een ik rem niet voor een ajacied sticker
Heeft ook goeie uiers.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Samzz is ook wel een lekker kippetje.
Heb ze in 2010 irl gezien, maar geen pics.quote:
En jij met een paal in je broek natuurlijk, dus die stond in zekere zin ook onder spanning.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ze in 2010 irl gezien, maar geen pics.
Naja, niet bloot, maar haar shirtje stond toch flink onder spanning, boh.
Beest 🐖🐕quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:19 schreef Doublepain het volgende:
@:caland
Moest dat nou?? JHK en Nouri schrijven?
Dat zou maar zo kunnen ouwe reus. Zal wel met het dichtklappen te maken hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:00 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.0
Als ik mijn IPhone linksvoor op mijn MacBook Pro neerleg dan gaat mijn scherm uit, blijkbaar zit er een magneet in??
Beest.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ze in 2010 irl gezien, maar geen pics.
Naja, niet bloot, maar haar shirtje stond toch flink onder spanning, boh.
Is al besproken debiel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:19 schreef Doublepain het volgende:
DPquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:19 schreef Doublepain het volgende:
Wat vond je van de teksten van het Steenfilmpje dat ik in de app gooide?quote:
De appquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van de teksten van het Steenfilmpje dat ik in de app gooide?
Kan hij niet naar het ESF volgend jaar?
Ik heb hem al een keer gedeeld maar toen vond @GGMM het nodig om het filmpje te verwijderenquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van de teksten van het Steenfilmpje dat ik in de app gooide?
Kan hij niet naar het ESF volgend jaar?
Mensen uit Amersfoort hebben het niet zo op Utrechtersquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem al een keer gedeeld maar toen vond @:ggmm het nodig om het filmpje te verwijderen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:47 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!11!1
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |