Hebben meer fvd stemmers last van. Is wel te behandelen.quote:
Ik stem niet op FvDquote:Op maandag 20 mei 2019 16:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hebben meer fvd stemmers last van. Is wel te behandelen.
oh ok is dat ook al een partij? splinterpartijen tegenwoordig hequote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
oh ok is dat ook al een partij? splinterpartijen tegenwoordig he
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
centrum richting links, sowieso pro-eu
Woordvoerder heeft al uitleg gegeven, het is de persoonlijke mening van de heer Baudet. In het partijprogramma staat gewoon dat FvD pro-abortus en pro-werkende vrouwen is.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
Baudet begint wel een steeds grotere mongool te worden eigenlijk.
Nu heeft ie in een boekbespreking weer uitspraken gedaan over vrouwen en euthanasie die je als politicus anders/beter niet kunt doen.
Dan zou ik zeggen: ok, jij kiest ervoor om dat te zeggen, ga er dan ook voor staan.
Maar dan is meneer weer niet bereikbaar voor commentaar
Piratenpartijquote:Op maandag 20 mei 2019 16:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
centrum richting links, sowieso pro-eu
je moeder maakt vannacht kennis met de grootstequote:Op maandag 20 mei 2019 15:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Bitch please
FvD wordt donderdag wederom de grootste en dat weet je.
Antiklacht: Baudet God
Is dit for real? Bedenk dat de verkiezingen eraan komen en dat de ahum objectieve media flink gaan demoniseren ten opzichte van EU-sceptische partijen.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
Nu heeft ie in een boekbespreking weer uitspraken gedaan over vrouwen en euthanasie die je als politicus anders/beter niet kunt doen.
Dan zou ik zeggen: ok, jij kiest ervoor om dat te zeggen, ga er dan ook voor staan.
Groot gelijk heeft Thierry daarin.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ja tuurlijk, maar hij zou ook beter moeten weten.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:56 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Is dit for real? Bedenk dat de verkiezingen eraan komen en dat de ahum objectieve media flink gaan demoniseren ten opzichte van EU-sceptische partijen.
Dat zeker.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar hij zou ook beter moeten weten.
Ben daarom ook erg benieuwd naar het debat met Rutte, gezien de wisselende standpunten van het FvD omtrent een Nexit.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:50 schreef knoopie het volgende:
Waarom doet FvD eigenlijk mee bij de EP verkiezingen? Het EP en de EU is toch zo stom en onnodig?
Als ze de boel willen veranderen (wat niet gaat gebeuren) moet dat toch van binnenuit? Ik zie de logica gewoon.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:50 schreef knoopie het volgende:
Waarom doet FvD eigenlijk mee bij de EP verkiezingen? Het EP en de EU is toch zo stom en onnodig?
Volgens hun eigen website:quote:Op maandag 20 mei 2019 17:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ze de boel willen veranderen (wat niet gaat gebeuren) moet dat toch van binnenuit? Ik zie de logica gewoon.
Dat klinkt helemaal niet naar “van binnenuit veranderen” voor mij.quote:De EU is grenzeloos uitgedijd en verworden tot een volstrekt ondemocratische moloch. Het is een achterhaald bestuursmodel; een kartel bovenop het kartel. Forum voor Democratie is van mening dat de EU onhervormbaar is en is daarom voorstander van een referendum over het lidmaatschap van de Europese Unie.
Inderdaad. Maar die Thierry gaat toch geen kansen op een beetje extra macht en invloed laten liggen.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volgens hun eigen website:
[..]
Dat klinkt helemaal niet naar “van binnenuit veranderen” voor mij.
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je moeder maakt vannacht kennis met de grootste
Ja dat denk ik ook. Jammer. Het was wel een bij hem passende arrogante actie geweest als hij had gezegd; “flikker toch op met je EP, bij de volgende verkiezingen zijn wij de grootste en dan stapt NL toch uit de EU.”quote:Op maandag 20 mei 2019 18:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die Thierry gaat toch geen kansen op een beetje extra macht en invloed laten liggen.
Hij heeft alleen wat constateringen gedaan, hij geeft niet z'n mening. Goedkoop van de MSM en de oppositie om hem dan maar weer gelijk als een gek weg te zetten.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:51 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wat constateringen gedaan, hij geeft niet z'n mening. Goedkoop van de MSM en de oppositie om hem dan maar weer gelijk als een gek weg te zetten.
Dat ben ik ook zeker met je eens, alleen zorgt het voor dusdanig veel verwarring waarvan ik zeg: hij zou beter moeten weten (en dat weet ie ook best).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:51 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wat constateringen gedaan, hij geeft niet z'n mening. Goedkoop van de MSM en de oppositie om hem dan maar weer gelijk als een gek weg te zetten.
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:35 schreef Hallojo het volgende:
Ik schat de Nederlandse bevolking inderdaad ook niet zo hoog in.
Ich hoffe Sie haben Recht, Pferdfahrer.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:20 schreef pferdfahrer het volgende:
Woensdagavond FvD UITGELULD EN AFGESERVEERD.
Donderdag niets meer over van die bruinhemdenpartij.
Ben normaal niet zo met Rutte, maar nu mag die wel gaan als een banaan.
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hebben meer fvd stemmers last van. Is wel te behandelen.
Fijn, zijn we een keer van dat gezeik over wiet en hoeren af.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt.![]()
Ik heb alle hoop verloren voor dit land (en Fryslan).
Nederland staat nu ook in het buitenland bekend als racistisch en zelfs fascistisch land. Dat Baudet en Geert erg populair zijn in Nederland is ook doorgedrongen in andere (buur)landen. Leuk om daar als toerist mee geconfronteerd te worden. "Ah, Holanda, no es el pais muy racista de Keert Wilders y Tierra Boydet, no es?"
Ja, dat was Nederland in de jaren '80 en '90.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn, zijn we een keer van dat gezeik over wiet en hoeren af.
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je moeder maakt vannacht kennis met de grootste
HAHAHA HE'S HURT!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ich hoffe Sie haben Recht, Pferdfahrer.
Ik hoop dat u gelijk hebt, paardrijder.
Ik houd niet van bruinhemden. Ik wil minder, minder, minder bruinhemden in Nederland.
Geen FvD en geen PVV.
Gelukkig hebben de meeste Nederlands wel hun eigen ruggengraat en boeit het hen niet zoveel wat buitenlanders van onze binnenlandse politiek vinden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt.![]()
Ik heb alle hoop verloren voor dit land (en Fryslan).
Nederland staat nu ook in het buitenland bekend als racistisch en zelfs fascistisch land. Dat Baudet en Geert erg populair zijn in Nederland is ook doorgedrongen in andere (buur)landen. Leuk om daar als toerist mee geconfronteerd te worden. "Ah, Holanda, no es el pais muy racista de Keert Wilders y Tierra Boydet, no es?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |