Hebben meer fvd stemmers last van. Is wel te behandelen.quote:
Ik stem niet op FvDquote:Op maandag 20 mei 2019 16:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hebben meer fvd stemmers last van. Is wel te behandelen.
oh ok is dat ook al een partij? splinterpartijen tegenwoordig hequote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
oh ok is dat ook al een partij? splinterpartijen tegenwoordig he
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
centrum richting links, sowieso pro-eu
Woordvoerder heeft al uitleg gegeven, het is de persoonlijke mening van de heer Baudet. In het partijprogramma staat gewoon dat FvD pro-abortus en pro-werkende vrouwen is.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
Baudet begint wel een steeds grotere mongool te worden eigenlijk.
Nu heeft ie in een boekbespreking weer uitspraken gedaan over vrouwen en euthanasie die je als politicus anders/beter niet kunt doen.
Dan zou ik zeggen: ok, jij kiest ervoor om dat te zeggen, ga er dan ook voor staan.
Maar dan is meneer weer niet bereikbaar voor commentaar
Piratenpartijquote:Op maandag 20 mei 2019 16:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
centrum richting links, sowieso pro-eu
je moeder maakt vannacht kennis met de grootstequote:Op maandag 20 mei 2019 15:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Bitch please
FvD wordt donderdag wederom de grootste en dat weet je.
Antiklacht: Baudet God
Is dit for real? Bedenk dat de verkiezingen eraan komen en dat de ahum objectieve media flink gaan demoniseren ten opzichte van EU-sceptische partijen.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
Nu heeft ie in een boekbespreking weer uitspraken gedaan over vrouwen en euthanasie die je als politicus anders/beter niet kunt doen.
Dan zou ik zeggen: ok, jij kiest ervoor om dat te zeggen, ga er dan ook voor staan.
Groot gelijk heeft Thierry daarin.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:38 schreef Regilio_ het volgende:
Ja tuurlijk, maar hij zou ook beter moeten weten.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:56 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Is dit for real? Bedenk dat de verkiezingen eraan komen en dat de ahum objectieve media flink gaan demoniseren ten opzichte van EU-sceptische partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |