Nee, je kon ook vanaf de muur jumpen bij de checkpoints, daarom ook die munten daar, maar dat blijf ik lastig vindenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die eerste checkpoint jump is raar want je moet je gezicht naar links doen wil je het redden, hetzelfde met dat blauwe ding bij de tweede checkpoint je moet je gezicht naar links draaien wil je het redden, daar ben ik nu.
en dat parachute dingetjes is natuurlijk gewoon pure aids.
het voelt toch anders aan dan mario maker 1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je kon ook vanaf de muur jumpen bij de checkpoints, daarom ook die munten daar, maar dat blijf ik lastig vindenWat voor mij duidelijk is overbrengen op anderen in zo'n level.
Die parachute was lastig ja![]()
Wat een baas ben jij35 minuten en hem toch afgemaakt.
Al gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:12 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien in de OP een lijstje maken van levels door Fokkers die de moeite waard zijn?
Ik heb geen Nintendo online, haal ik wel over een maandje of twee, als er een goed aanbod is van gemaakte levels, dus het zou wel mooi zijn als ik die dan makkelijk terug kan zoeken
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 30 juni 2019 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gedaan.
Althans, lijstje. Ik heb als enige één level gedeeld vooralsnog.
Als je in Levelwereld bent op Y drukken? Dan zie je bij geuploade levels de stats.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:59 schreef Diamond3d het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier met Mario Maker. Gisteren 3 levels gemaakt en geüpload maar moeten ze eerst goedgekeurd worden door Nintendo? En waar kan ik snel terugzien hoe vaak mijn level is gespeeld en gehaald etc.
Moet nu via het level id mijn level opzoeken maar dat moet vast sneller kunnen.
Mocht iemand interesse hebben zal ik de level ids geven hier... Moet zeggen dat ze Nice zijn al zeg ik het zelf. Vooral de speedrun level.
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:40 schreef Redbullkid het volgende:
Hoe verander je een groene koopa in een rode?
Werkt een 3ds stylus ook goed op de Switch?quote:Op zondag 30 juni 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.
Nee, die werkt helemaal niet. Ander soort scherm.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:45 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Werkt een 3ds stylus ook goed op de Switch?
Thanks!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.
Jammer, dat dacht ik al.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die werkt helemaal niet. Ander soort scherm.
Ik heb deze besteld https://www.amazon.de/dp/(...)61_185740101_TE_itemquote:Op zondag 30 juni 2019 13:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand een idee waar ik een stylus kan kopen die ik kan gebruiken op de switch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@PicoMMP bedankt maat![]()
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
Vanwege een mokerdomme fout mijn level opnieuw moeten uploadendevexitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@:picommp bedankt maat
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
https://www.budgetgaming.(...)=44&start=2#c1457642quote:
Dank. Even kijken of mensen daar mijn leven wel willen spelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)=44&start=2#c1457642
hier nog een lijst met levels
sommige mensne hangen hier ook rond
ik krijg donderdag mn legit copy van mm2 binnen, dan check ik ze nog wel evenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank. Even kijken of mensen daar mijn leven wel willen spelen.
Je bent een goed mens Jimboquote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik krijg donderdag mn legit copy van mm2 binnen, dan check ik ze nog wel even
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
Vanwege een mokerdomme fout mijn level opnieuw moeten uploadenEinde gehaald! Lekker leveltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@:picommp bedankt maat
Nicequote:Op zondag 30 juni 2019 23:24 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Einde gehaald! Lekker leveltje!
Ahhh helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in Levelwereld bent op Y drukken? Dan zie je bij geuploade levels de stats.
Is dat niet automatisch het geval?quote:Op maandag 1 juli 2019 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
Een ander vraagje:
Hoe werkt de P switch? Hoe zorg ik ervoor dat stenen blokken in muntjes veranderen zodra je op de P switch springt? A ingedrukt houden op de P zelf heeft niet die optie, stenen blokken verslepen in de P switch werkt niet, muntjes erin verslepen werkt niet...
Wie kan mij het antwoord geven?
Als het goed is veranderen muntjes automatisch in blokjes als je op de P springt voor een x tijd en vice versa.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
Een ander vraagje:
Hoe werkt de P switch? Hoe zorg ik ervoor dat stenen blokken in muntjes veranderen zodra je op de P switch springt? A ingedrukt houden op de P zelf heeft niet die optie, stenen blokken verslepen in de P switch werkt niet, muntjes erin verslepen werkt niet...
Wie kan mij het antwoord geven?
Gebeurde dit in iemand anders zijn of haar level?quote:Op maandag 1 juli 2019 10:44 schreef Diamond3d het volgende:
Oke vanavond nog eens goed testen dan want volgens mij heb ik dat geprobeerd maar er gebeurde niets (op het muziekje van de P switch na).
Nee ik heb het geprobeerd bij het maken van mijn eigen level. Rotsblok... P switch... maar geen muntje helaas...quote:Op maandag 1 juli 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebeurde dit in iemand anders zijn of haar level?
Wat eventueel wel gebeurd kan zijn: als je items in je blok stopt dan verandert deze niet in een munt als je op de p-switch drukt.
Misschien heeft iemand je voor de gek gehouden.
Welk rotsblok gebruik je?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee ik heb het geprobeerd bij het maken van mijn eigen level. Rotsblok... P switch... maar geen muntje helaas...
Dan heb je de verkeerde rotsblokken gebruikt.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee ik heb het geprobeerd bij het maken van mijn eigen level. Rotsblok... P switch... maar geen muntje helaas...
Als ie nu ook eens kennis van voetbal had ...quote:Op maandag 1 juli 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GGMM de SMM-guru. Die man is ook van alle markten thuis he.
Jij moet deze game ook kopen scrummie.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GGMM de SMM-guru. Die man is ook van alle markten thuis he.
Lekker bezig. Binnenkort even wat levels van jullie proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
Op geüpdatet, alle levels van FOK!ers staan erin.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lekker bezig. Binnenkort even wat levels van jullie proberen.
Gisteren heel even jouw level gespeeld met het vliegen waarbij je de grond niet mag raken.. man man man ik moet nog flink oefenen.
Ja, ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:11 schreef Diamond3d het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mijn levels niet worden gespeeld. Ik heb ze geupload en een speeltest gedaan... ik neem aan dat ze dan random worden aangeboden aan spelers over de wereld of moet ik nog ergens op een knop drukken ofzo.
Sommige levels staan al 4 dagen online.
ventje is 14 die dit maaktequote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:12 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen. Een fucking week te laat maar goed...
Overigens vind ik dit knap:
Exact.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:26 schreef Diamond3d het volgende:
[ afbeelding ]
Het hartje is hoeveel spelers het level hebben geliked.
Wat houden de voetstappen in? Aantal verschillende spelers die het level geprobeerd hebben?
3 van de 77 pogingen zijn voltooid? Dus die 9 verschillende spelers (voetstappen) hebben gezamenlijk 77 pogingen gedaan?
Ik vermoed dat levels pas in Endless worden opgenomen nadat ze zijn gespeeld, zodat er iets van een basis is voor moeilijkheid/like/dislike en weet ik wat. Veel games blijven haken met 0 plays, want veel levels en lastig doorheen te breken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb precies hetzelfde.
En wat nog vreemder is, de levels die ik zelf heb aangeboden en door mensen hier worden gespeeld worden daarna opeens wel door werkelijk iedereen gespeeldSnap er niks van.
Ik had hier ook last van, sinds gisteren worden mijn levels ineens gespeeld. Zijn ook niet per se mensen van de fora waar ik ze gepost heb aangezien ik ook aardig wat buitenlanders voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:11 schreef Diamond3d het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mijn levels niet worden gespeeld. Ik heb ze geupload en een speeltest gedaan... ik neem aan dat ze dan random worden aangeboden aan spelers over de wereld of moet ik nog ergens op een knop drukken ofzo.
Sommige levels staan al 4 dagen online.
Tot je een glitch moet gebruiken die je nog niet kentquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:59 schreef Qunix het volgende:
Puzzle solving levels vind ik onverwachts echt leuk. Met name de one screen puzzels.
Klopt. Dan is het idd kutquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot je een glitch moet gebruiken die je nog niet kent
Ik ga vanavond hem proberenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:57 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ga vandaag jullie levels even proberen...![]()
Zelfs nog wat levels gemaakt, nr 6, 7 en 8 zijn nieuw.
Hierbij alle levels:
1) Switch Run
7QN-DLX-T6G
Korte speedrun met switches.
2) Like Mario
W2K-X9R-JWG
Mario zoals Mario levels bedoelt zijn.
3) Diamond's First Level
30N-W5R-6RG
Mijn eerste gemaakte level...
4) Big Pipe Maze
C4V-GPW-SQG
Groene buizen.. heel veel groene buizen.
5) Music Enemies
9PF-W98-DQG
Irritante muzieknoten en vijanden.
6) Moving Blocks Riding Rocks
RLD-RQ5-SRG
Not easy, not hard
7) Switch Chaos
R6D-GQQ-9LG
Switch You A Way, zeer kort en button bash?
8) Enemy Rooms
HSK-7S4-GLF
Enemies in Rooms
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:21 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme GGMM wat een kutlevel is dat spinjump ding van jedat stuk met die floating beetles is zo jank, niet door jou maar door die dingen zelf
teringbeesten zijn hetquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist het makkelijkste gedeelte van m'n level.
59:09:240 maar dat kutlevel van je is af hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist het makkelijkste gedeelte van m'n level.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
59:09:240 maar dat kutlevel van je is af hoor
Toevallig net een switch run 2 gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:35 schreef Qunix het volgende:
Een eerlijk antwoord:
Diamond's 1st Level, Music Enemies, zijn ronduit kut.
Like Mario is niet mijn ding.
Switch Run is tof.
Moving Blocks Riding Rocks ben ik trouwens een keer eerder tegen gekomen in de endless run! (En geskipt omdat ik puzzles wilde)
WR gepakt op je spinjump levelquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Held
Ik zal zondag jouw levels eens even spelen.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
WR gepakt op je spinjump level
En first clear in je andere
Code?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:12 schreef SwitchSwatch het volgende:
Iemand gelukt om Ryukahr zijn level te clearen?
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevelquote:
Ik doe het in handheld met m'n vingersquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:54 schreef mschol het volgende:
ik hoop hem volgende week binnen te krijgen; wat gebruiken jullie voor het maken van levels? gepreorderd dus met smm2 stylus in handheld mode? of toch weer anders?
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevel
[..]
Ik doe het in handheld met m'n vingersVind die stylus eigenlijk maar overbodig. Had verwacht dat ik hem constant zou gebruiken, maar nee.
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:14 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.
Huh, je kan toch gewoon via een walljump alsnog verder (wat het blok overigens wel nutteloos maakt)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:45 schreef Qunix het volgende:
Als je te snel door de zigzag naar beneden gaat kom je in een softlock terecht waar je via rood naar boven moet springen.
https://imgur.com/a/HSrQ70g
Die rooie blok moet een nomale blok worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |