SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door indiaantje89 op 20-05-2019 15:25:41 ]
Klopt! Punt voor Indiaantje89quote:
Ik zocht inderdaad naar Willem en Royal Blood:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:42 schreef Sino_Ganti het volgende:
Royal Blood en The National?
Waar ik the National zei, moet het Willem zijn.
Stop de tijd
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zocht inderdaad naar Willem en Royal Blood:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:42 schreef Sino_Ganti het volgende:
Royal Blood en The National?
Waar ik the National zei, moet het Willem zijn.
Stop de tijd
quote:In tijden van xenofobie, ongeremd kapitalisme en homohaat is daar gelukkig ???, de woedende punkrockband die al het kwaad een flink pak rammel geeft. Joe Talbot schreeuwt over loodzware gitaarmuren dat hij graag mannen zoent, fileert sarcastisch de Brexit, en zingt een hartverscheurende ballad over zijn doodgeboren dochtertje. Zware materie, maar ??? gaat gelukkig springend, stampend en halfnaakt ten onder. Joy as an Act of Resistance, dus. Als de Britten half augustus nog de grens over mogen, zullen ook duizenden Lowlanders vreugdevol in opstand komen.
IDLES!quote:Op maandag 27 mei 2019 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Thanks,
Van welke act is onderstaande omschrijving?:
[..]
Jep, en zie de toelichting van n00biequote:
Was het Sex PIstols?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:43 schreef stevieU2 het volgende:
Thx!
Oef, dat was nipt ;-)
Volgende vraag dan maar weer:
In 2008, mijn eerste LL, wordt er veel verwacht van een reünie optreden. Het mislukt echter. Het optreden loopt uit op een stevige deceptie. Festivaldirecteur Eric van Eerdenburg noemt het 'bedroevend' en baalt ervan dat 'de mannen alleen uit het zwembad in de tuin in LA komen om wat geld op te halen'.
Over welke legendarische band hebben we het?
Yes:quote:
Indiaantje89 3quote:"The final track, "Fake Streets Hats", is about an incident that happened during the 2004 edition of the Dutch Lowlands festival, where a drunk Mike Skinner openly protested against the handing out of white hats with "The Streets" written on them, because he thought they were fake, and thus illegal merchandise. The hats actually were promotional material from his label, Warner."
Nee ik bedoelde dat hij 1 van de 2 bands had.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Turner & The Sleeping Souls? (omdat je zegt voor de helft goed...)
Maar volgens mij zat hij in best ruige punk band voorheen. Weet enkel de naam niet.
Sam Fenderquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:36 schreef pipster het volgende:
Wie was er in 2018 op Lowlands met het nummer Dead boys?
Goeiemorgen Lowlands!quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:39 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wat was in 2018 de dagelijkse opening van Sexyland?
Lekker met de meiden.quote:
Hierboven een berichtje uit 2014, over wie?quote:Een soort van revolutie in radioland: de commerciële radiostations draaien tegenwoordig ook de nieuwe single van. Acht jaar geleden begon de Britse singer-songwriter zijn Lowlands carrière met een zitconcert in de podiumkunsten tent Juliet, wegens ondefinieerbaar en te stil voor in de buitenlucht. Steeds een treetje hoger en nu voor het zondagochtend koffieconcert in een bomvolle Bravo.
De in het eerste stukje tekst genoemde "nieuwe" singel staat sinds 2016 in de top2000.quote:is an English singer, songwriter, guitarist, producer, and DJ, / l the name
has also referred to the recording and touring trio fronted by
toch Hans Kazan?quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:47 schreef Niveath het volgende:
Hij komt ook uit dezelfde hoek als Jobse en Sifre en deze Job heeft een artiestennaam zonder zijn echte naam
Helaas die heet Hans Muldersquote:
Hij staat in de X-Ray nacht. Het is niet Sluwe Vos, die heet eigenlijk Robertquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken echt niet de voor en achternamen van alle artiesten. Zeker niet van de de dj's. Gokje.. Sluwe Vos? En anders een hint?
quote:Voor een set verbazingwekkende techno doe je er goed aan om zeker even langs te gaan bij dj/producer, alias Job Veerman, die een geheel eigen visie op de zaken heeft. De Amsterdammer heeft een neus voor donkere elektronica met acidblieps en invloeden uit ondergrondse jarentachtigstromingen als ultra, synthwave en industrial, met veel galm en beukende drumcomputers. De tempo’s zijn traag, de sfeer is broeierig en de groove is machinaal. Om lekker ouderwets hoekig van uit je heup te gaan.
Yessquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zie mijn edit, had de omschrijving daarna niet gezien.
quote:Op maandag 17 juni 2019 10:35 schreef pipster het volgende:
Voor de netheid maar even, ik vermoed 15 jaar geleden.
Yep, daardoor gingen de kaarten al op 26 november 2010 in de voorverkoop!quote:
Dat was vanwege de verhoging van de btw op concertkaarten die in 2011 in zou gaanquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:57 schreef stevieU2 het volgende:
Yep, daardoor gingen de kaarten al op 26 november 2010 in de voorverkoop!
2007quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Gister avond stond na jaren lang weer Tool op de planken in Nederland, zeer sterke show. De laatste dat ze daarvoor in NL stonden was natuurlijk op Lowlands. Welk jaar was dat?
Ja klopt inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:59 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
2007
(toevallig net de OOR-recensie van gisteren gelezen)
Ja pak nu je kansquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:07 schreef kesselman het volgende:
oh jij bent al je punten kwijt??
das top!!
Intikkertje: welke artiest gaat dit over?quote:Zo schuchter als ... drie uur eerder de perstent binnensjokte, zo zelfverzekerd staan de Australiërs bij zonsondergang in de Charlie. De lange haren, blote voeten en psychedelische sound doen hippies vermoeden, maar de vier uit Perth voegen genoeg nieuwe elementen toe aan de psychedelica van veertig jaar geleden.
Is dat festival afgeleid van de tent / het podium? Als dat zo is, is hij goed.quote:
Dan hadden ze die na afloop wel wat beter mogen schoonmakenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:51 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Maar ik bedoel eigenlijk een andere tent waaruit een festival uit voortgevloeid is..
Indiaantje89 8quote:
Je hebt gelijk, het album heet helemaal niet zo. Dom van me.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook al heet haar album niet zo, gok ik toch maar op Sharon van Etten
Eigenlijk was het toen nog geen Alpha, maar we rekenen 'm toch goed, als hoofdpodium zijnde op de 1e editie.quote:
Dan is het 2014. SLAAAAAYEEEERRRR.quote:
Indiaantje89 9quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:15 schreef kesselman het volgende:
kut net het 1e jaar dat ik niet ben geweest
dus gokje
stromae
3x 27?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:18 schreef kesselman het volgende:
simpel reken vraagje.
Hoeveel alpha headlners hebben we al gehad.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
En hij hoorde "Loser" van Beck toen hij in dixie zat te schijten?
Antwoord =tong80 dus.
Haar kolen? Zoiets tochquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee de beveiliging had iets van haar afepakt. Wat was dit?
Yes het antwoord was bbq vlees inderdaad. Mental breakdown.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:02 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Haar kolen? Zoiets toch
Iets met de bbq of vlees dacht ik iig
Dus: mijn vriend vorig jaar leren kennen bij Kiasmos. Dit jaar ook maar kettinkjes uitdelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je vriendin een kadootje geven bij de toiletten [ afbeelding ]
JA! ❤quote:Op maandag 29 juli 2019 15:24 schreef De.Marcus het volgende:
Lima 2012 , @:friekin_ snel nog n breekhart kettinkje kopen;)
Wat tof!! Kiasmos was sowieso echt betoverend wel en door dit verhaal nog meerquote:Op maandag 29 juli 2019 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JA! ❤
Ik heb een echt liefde op Lowlands verhaal. Ik naar Kiasmos vorig jaar want lekker, loop de tent binnen en bam vuurwerk. Blijkt hij eigenlijk het hele weekend al bij onze groep te hebben moeten staan, maar afwezig want prive omstandigheden. Hebben al acht jaar dezelfde vrienden maar elkaar nooit ontmoet. Vroeger (als in 15 jaar geleden) in dezelfde kleine kutkroeg in Weert op stap gegaan. Meant to be. Dus vind me zondag bij de wc’s met een kettinkje om 21:15 😅 om een jaar relatie te vieren.
Indiaantje89 10
Sino_Ganti 6
Niveath 3
StevieU2 3
Kesselman: 2,5
pipster 2,5
KBFX2002 2
n00biedoobiedoo 2
ikbenrond 1
friekin_ 1
De.Marcus 1
Lijkt me de Adonis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:57 schreef De.Marcus het volgende:
Haha zullen we die na de fok-meet doen?(waarbij ik nooit iemand tegen kwam, op 1 jaar na)
Vraagje [ afbeelding ] Waar is deze foto genomen?
Club Guy and Roni (dat ding met Noisia), Johnny Marr, Thomas Azier?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:31 schreef Niveath het volgende:
Wie mag er dit jaar het dagprogramma van de India afsluiten? Kennen we het schema al uit het hoofd?
Na Thomas Azier komt er nog een act op zondag. Andere twee zijn goed. Deze zou best pittig kunnen zijn, dus kan straks wel een hintje doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Club Guy and Roni (dat ding met Noisia), Johnny Marr, Thomas Azier?
Je hebt gelijk. Mijn geheugen wordt wat minder geloof ik...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:45 schreef kesselman het volgende:
volgens mij klopt je vraag niet
in 2005 hebben ze afgezegd
De staat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:01 schreef kesselman het volgende:
oh , wel in 2007 dus
nee dan heb ik geen idee
heb uiteraard t antwoord wel ff opgezocht.
toch wel een bekende band moet ik zeggen!!
quote:
Je vergeet Bo Ningen, Clutch en de band die ik zoekquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:23 schreef De.Marcus het volgende:
@:Brother52 , zou je een nieuwe vraag kunnen verzinnen of nog n tip?
2013 hmmm Slayerrrr, Gojira, Editors, Bullit for my valentine, Fiddlers Green hmmm dat was idd een leuk jaar, maar die bedoel je niet
Bert en Erniequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Bo Ningen, Clutch en de band die ik zoek
Notificaties staan trouwens uit dus die zie ik niet
Nog 2 hints dan...
Ze hebben vorig jaar een akoestisch album uitgebracht en dit jaar een soundtrack.
De band waar de 2 in gespeeld hebben die de laatste jaren met ze mee op tour gaan is Oceansize.
Dat is alvast goed, nu die ander nog, speelde in de jaren 80 gitaar bij een niet geheel onbekend bandje. Nu solo op LL19 te bewonderen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:29 schreef kesselman het volgende:
ik heb er nog nooit van gehoord, maar die rechtse lijkt op de zanger van new order
Johnny Marrquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:52 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat is alvast goed, nu die ander nog, speelde in de jaren 80 gitaar bij een niet geheel onbekend bandje. Nu solo op LL19 te bewonderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |