SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door indiaantje89 op 20-05-2019 15:25:41 ]
Klopt! Punt voor Indiaantje89quote:
Ik zocht inderdaad naar Willem en Royal Blood:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:42 schreef Sino_Ganti het volgende:
Royal Blood en The National?
Waar ik the National zei, moet het Willem zijn.
Stop de tijd
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zocht inderdaad naar Willem en Royal Blood:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:42 schreef Sino_Ganti het volgende:
Royal Blood en The National?
Waar ik the National zei, moet het Willem zijn.
Stop de tijd
quote:In tijden van xenofobie, ongeremd kapitalisme en homohaat is daar gelukkig ???, de woedende punkrockband die al het kwaad een flink pak rammel geeft. Joe Talbot schreeuwt over loodzware gitaarmuren dat hij graag mannen zoent, fileert sarcastisch de Brexit, en zingt een hartverscheurende ballad over zijn doodgeboren dochtertje. Zware materie, maar ??? gaat gelukkig springend, stampend en halfnaakt ten onder. Joy as an Act of Resistance, dus. Als de Britten half augustus nog de grens over mogen, zullen ook duizenden Lowlanders vreugdevol in opstand komen.
IDLES!quote:Op maandag 27 mei 2019 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Thanks,
Van welke act is onderstaande omschrijving?:
[..]
Jep, en zie de toelichting van n00biequote:
Was het Sex PIstols?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:43 schreef stevieU2 het volgende:
Thx!
Oef, dat was nipt ;-)
Volgende vraag dan maar weer:
In 2008, mijn eerste LL, wordt er veel verwacht van een reünie optreden. Het mislukt echter. Het optreden loopt uit op een stevige deceptie. Festivaldirecteur Eric van Eerdenburg noemt het 'bedroevend' en baalt ervan dat 'de mannen alleen uit het zwembad in de tuin in LA komen om wat geld op te halen'.
Over welke legendarische band hebben we het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |