Nee precies, dus die hebben zoiets van: wtfquote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh knus
[..]
ahwlijkt me ook en vind bij beestjes nog zieliger omdat ze niks kunnen relativeren of uitgelegd krijgen
hopelijk snel helemaal beter dan, gedoe
jammerquote:
SOW WAT EEN PERSOONLIJKE VRAAGquote:Op maandag 20 mei 2019 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom dat nou weer? Je hebt toch geen krassen op de polsen he
scheldwoordquote:Op maandag 20 mei 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
slettetas? Nou, lief hoor... Slettetas...
ahwquote:
lol, deed ik vroeger ook vaak jaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
SOW WAT EEN PERSOONLIJKE VRAAG
maar nee gewoon omdat ik dat fijn vind, en dan maak ik meestal zo'n soort frommeltje van het uiteinde van mn mouw en hou die in mn hand
Ik vind garnalen engquote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Garnalen
Sow, dat is nogal wat. Wat hadden ze?
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind garnalen eng![]()
ja mag ik niet meer zeggen
Ja van die sletten waarin je kunt helicopteren. Je kent ze wel.quote:
ik leef nog in vroegerquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol, deed ik vroeger ook vaak jaGelukkig draag ik geen truien meer
Heerlijk altijd hoe mensen dan krampachtig gaan reageren omdat ze zich aangevallen voelenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
vis vis ik zweer het je, ok klaar nu
Had het al gelezenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind garnalen eng![]()
ja mag ik niet meer zeggen
Ben nog maagd, geen ideequote:Op maandag 20 mei 2019 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja van die sletten waarin je kunt helicopteren. Je kent ze wel.
Heb zo'n warm hart dat ik alleen maar t-shirts kan dragenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik leef nog in vroeger
hoezo, ben je too hot for sweaters bangbang litlit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |