Misschien komt er nog wel een lek op Twitter hieroverquote:Op maandag 23 september 2019 00:50 schreef Greys het volgende:
Sietse is in Rome.
Morgen presentatie van de voorbereidingen tot nu toe.
[ afbeelding ]
Waar denk je dan aan? Wat valt er nu te lekken?quote:Op maandag 23 september 2019 10:25 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een lek op Twitter hierover
Ze hebben nu vast wel een idee voor een thema, artwork, deelnemende landenquote:Op maandag 23 september 2019 10:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan? Wat valt er nu te lekken?
Er is idd vast wel íets, anders valt er weinig te presenteren qua voorbereidingen tot nu toe.quote:Op maandag 23 september 2019 10:59 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ze hebben nu vast wel een idee voor een thema, artwork, deelnemende landen
Ze laten alle ideeën van dit forum zien in een Prezi, en er kan op worden gestemd.quote:Op maandag 23 september 2019 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is idd vast wel íets, anders valt er weinig te presenteren qua voorbereidingen tot nu toe.En ze zullen niet stilgezeten hebben.
Oh dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 23 september 2019 11:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze laten alle ideeën van dit forum zien in een Prezi, en er kan op worden gestemd.
quote:Op maandag 23 september 2019 11:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze laten alle ideeën van dit forum zien in een Prezi, en er kan op worden gestemd.
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar volgens mij hebben we wel de knapste Executive Producer Event Eurovision Song Contest in jaren.... 😊quote:Op maandag 23 september 2019 00:50 schreef Greys het volgende:
Sietse is in Rome.
Morgen presentatie van de voorbereidingen tot nu toe.
[ afbeelding ]
Hebben ze toch nog wel snel rond gekregen. Een weekje geleden was er nog 'paniek'quote:Op donderdag 26 september 2019 18:52 schreef Em31 het volgende:
Rotterdam heeft het geld bij elkaar
https://www.ad.nl/rotterd(...)tival-rond~a516f67b/
In Rotterdam zelf was er volgens mij geen paniek, dat maakten de media ervan. Als ze het niet dachten rond te krijgen zet je dat bedrag niet in je bidbook.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben ze toch nog wel snel rond gekregen. Een weekje geleden was er nog 'paniek'
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:44 schreef Sableheart het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)stival-nog-niet-rond
Op basis van de notulen van een vergadering uit juli, dus voor de definitieve beslissing.
Sindsdien is er ongetwijfeld veel gebeurd.
Ik was er ook niet bang voor dat het niet zou lukken. Het leek idd anders dan het daadwerkelijk was.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam zelf was er volgens mij geen paniek, dat maakten de media ervan. Als ze het niet dachten rond te krijgen zet je dat bedrag niet in je bidbook.
Het songfestival gaat dus wel in bioscopen worden uitgezonden. Leuk om te zien dat ze willen en gaan innoverenquote:Op maandag 30 september 2019 16:56 schreef Mlita het volgende:
https://pers.npo.nl/kiswe(...)e-songfestival-2020/
Wat een goeie innovatieve ideeën voor de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |