ja maar dan krijg ik dat klote nummer weer in mijn hoofd naatje.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duurt te lang, we kijken al een tijdje
Hoe dikker de palm; hoe dikker de noten.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
"in het begin zitten veel hogere noten"
[ afbeelding ]
Gewoon unilever vragenquote:
hoeren neuk nooit meer werkenquote:
Toen ook al.quote:
Overgeschakeld naar de Belg toen. Linda had een hele grote jurk.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:01 schreef superniger het volgende:
Editie van 2000 zat echt vol met vuurwerk.
afrollenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
De Leeuw moeten ze ook een keer van de TV afschoppen.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 19 mei 2019 23:02 schreef Martinello het volgende:
[..]
Overgeschakeld naar de Belg toen. Linda had een hele grote jurk.
Dit blijft leukquote:Op zondag 19 mei 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Profitquote:
Elke keer moet ik hier weer om lachen.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Eerste 'Duncan-baby' geboren in Boxtel
In Boxtel is de eerste ‘Duncan-baby’ geboren. Kersverse ouders Janske en Martijn van Dinther uit Boxtel besloten dan ook snel na de winst van Duncan Laurence, hun pasgeborene om te dopen tot Hank Duncan Lucas van Dinther.
Ik kende deze nog niet. Dacht al bijna sow die is MAD.quote:
Doe eens normaal idiootquote:Op zondag 19 mei 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Potverdomme wat een rukindeling zeg, waar gaat dit allemaal overWaarom praten we niet over de organisatorische problemen van ESF in Nederland, over waar de huldiging is, etcetc
WK2018, raptorix #neverforgetquote:Op zondag 19 mei 2019 23:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kende deze nog niet. Dacht al bijna sow die is MAD.
hank.quote:
Dat komt maandag, denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Potverdomme wat een rukindeling zeg, waar gaat dit allemaal overWaarom praten we niet over de organisatorische problemen van ESF in Nederland, over waar de huldiging is, etcetc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |