En de set, de set voor Kiki Bertens, ooohoohoooooooh. /Roelfsquote:Op maandag 27 mei 2019 11:17 schreef superniger het volgende:
En de break voor Bertens.
Dit kan niet meer misgaan.
Dat denkt iedereen met minstens een miniem beetje verstand wel, lijkt me.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Tom Okker (wie) denkt dat Kiki dit toernooi kan winnen.
Ik ben vrij pessimistisch. Na Madrid zei ze ook weer dat ze het fijn vond dat het publiek voor Halep was, omdat ze meer druk ervaart als het publiek voor haar is. En zijn sowieso altijd veel Nederlanders op RG.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:01 schreef Norrage het volgende:
Kiki oogt erg gespannen en veel stomme fouten....Logisch op zich, maar dat moet er snel uit als ze iets wilt betekenen dit toernooi!
Volgende ronde kan al heel zwaar worden tegen Kuzmova, die al van haar won dit jaar.
Ja precies. Ik verwacht er eerlijk gezegd ook weinig van. En best zware loting...quote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben vrij pessimistisch. Na Madrid zei ze ook weer dat ze het fijn vond dat het publiek voor Halep was, omdat ze meer druk ervaart als het publiek voor haar is. En zijn sowieso altijd veel Nederlanders op RG.
Kuzmova ook veel gevaarlijker. Dat is echt 1 van die mega-talenten. Kan net zo eindigen als op de USO tegen Voundrousova. Maar dit is gravel. Hup Kikiquote:
Was deze al voorbij gekomen ?twitter:doublefault28 twitterde op zondag 26-05-2019 om 16:11:01😡Who is this????? (info - @TheTennis3601 )( 🎥@Eurosport_RU ) https://t.co/RsQK4sbZio reageer retweet
Ja wat genant....quote:Op maandag 27 mei 2019 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
Was deze al voorbij gekomen ?twitter:doublefault28 twitterde op zondag 26-05-2019 om 16:11:01😡Who is this????? (info - @:TheTennis3601 )( 🎥@:Eurosport_RU ) https://t.co/RsQK4sbZio reageer retweet
Vieze volgevreten vetzak, bah.
zucht. Ja en Bauke gaat de Tour winnen, Max de F1 en de Nederlandse vrouwen het WK voetbalquote:Op maandag 27 mei 2019 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen met minstens een miniem beetje verstand wel, lijkt me.
En Ajax de CLquote:Op maandag 27 mei 2019 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zucht. Ja en Bauke gaat de Tour winnen, Max de F1 en de Nederlandse vrouwen het WK voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |