Ik train altijd alleen, maar ik denk dat voor de meeste mensen het het leukste is als je het met vrienden doet. Dan kan je elkaar opnaaien om extra gewichten te pakken, extra gek doen. En het is leuker. Ik houd daar niet van, ik wil erg gefocust zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:11 schreef john2406 het volgende:
Mijn moto was altijd doe niks zelf wat je een ander kan laten doen.
De vrouwen bij jou in de familie kunnen niet eens 2 volle boodschaptassen dragen?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Juist John. Emancipatie geldt totdat de boodschappen tassen getild moeten worden. Schijnheilige, Oost-Indische emancipatie.
Ik ken het gevoel. Het gepeste jongetje in bescherming nemen. Hoewel ik wel verbaasd was over "2000 jaar islam". Had ik niet verwacht van Frans Timmermans. Hij is op taalgebied heel bekwaam.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn stem gaat donderdag naar Timmermans. En het feit dat de focus ligt op Baudet en Rutte laat ik meewegen in mijn besluit.
Bovendien ben ik dat conservatief rechtse geluid wel beetje zat. Lekker ouderwets PvdA stemmen om een beetje tegenwicht te bieden.
In jouw familie ook niet hoor. Doe maar niet schijnheilig.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De vrouwen bij jou in de familie kunnen niet eens 2 volle boodschaptassen dragen?
Ach, gewoon een stom foutje. Nogmaals, er valt voldoende aan te merken op Timmermans. Ben sowieso niet zo van het kritiekloos volgen van politici.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Het gepeste jongetje in bescherming nemen. Hoewel ik wel verbaasd was over "2000 jaar islam". Had ik niet verwacht van Frans Timmermans. Hij is op taalgebied heel bekwaam.
Dat ook. Verder vind ik de "ad hominem" in het spotje van de SP zo ergerlijk dat ik uit een soort van statement op Frans ga stemmen.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, gewoon een stom foutje. Nogmaals, er valt voldoende aan te merken op Timmermans. Ben sowieso niet zo van het kritiekloos volgen van politici.
Maar links kan wel een steun in de rug gebruiken, gezien de ongure rechts-conservatieve wind door over Europa raast.
Mijn oma’s niet nee, maar ik had het over vrouwen van onder de 60 jaar. Dan moet je echt wel twee volle tassen kunnen dragen. Of er is iets mis met je spiermassa.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
In jouw familie ook niet hoor. Doe maar niet schijnheilig.
Of je oom is tegelijkertijd je tante...
Newsflash voor jou: Vrouwen hebben 50% minder spiermassa.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn oma’s niet nee, maar ik had het over vrouwen van onder de 60 jaar. Dan moet je echt wel twee volle tassen kunnen dragen. Of er is iets mis met je spiermassa.
Er lijkt flink wat, naar mijn mening overtrokken, aandacht voor te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nieuw essay van Baudet: https://americanaffairsjo(...)f-liberal-modernity/
Is dit hier al ter sprake gekomen?
Aandacht voor de zijn? Wies da?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er lijkt flink wat, naar mijn mening overtrokken, aandacht voor de zijn.
Zie de reactie op nu.nl o.a.
Gast leg jezelf fatsoenlijk uit voordat ik boos word.quote:
Als vrouwen de wisseljaren gehad hebben komt dat Testosteron ook.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:56 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Newsflash voor jou: Vrouwen hebben 50% minder spiermassa.
Komt door Testosteron, het mannelijke geslachtshormoon.
Iedereen met een goed punt kan het prima uitleggen, en daar kan ik niets tegenin brengen. Ik word boos van dwaze gedachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha nou nu bindt iedereen wel in natuurlijk
Hier boos om kunnen worden
Het is maar een forumpje. Denk aan je bloeddruk.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Iedereen met een goed punt kan het prima uitleggen, en daar kan ik niets tegenin brengen. Ik word boos van dwaze gedachten.
Lees het artikel op nu.nlquote:Op maandag 20 mei 2019 21:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Gast leg jezelf fatsoenlijk uit voordat ik boos word.
Klavergodquote:Het debat tussen VVD’er Mark Rutte en Thierry Baudet van Forum voor Democratie is ‘een schijngevecht’. Het economisch gedachtegoed van FvD ligt volgens GroenLinks-leider Jesse Klaver dichtbij de VVD. ,,Forum voor Democratie dient net als de VVD het belang van het grote geld.’’
Nu VVD en FvD van de verkiezingen voor het Europees Parlement, komende donderdag, een tweestrijd maken, probeert Klaver zich als links alternatief tussen de twee rechtse kemphanen te positioneren. ,,De schijngevechten tussen Rutte en Baudet bieden geen antwoorden op de zorgen van mensen.’’en ziet op rechts ‘een ondraaglijke leegte’. ,,Rechts heeft geen idee over hoe we voor verbinding zorgen in de samenleving, dat we welvaart samen maken en dus ook samen moeten delen. Rechts heeft geen idee over een eerlijke klimaatpolitiek. Rechts spreekt alleen over migratie, paaseitjes of zwarte piet.’’
De GroenLinks-leider viel met name Baudet hard aan. Zo zei hij dat het verzet van Baudet tegen het MH17-onderzoek alleen Poetin in de kaart speelt en dat zijn verzet tegen klimaatmaatregelen de fossiele lobby dient. Klaver wees er op dat FvD als enige partij tegen hogere bankiersbonussen stemde en zei dat de partij van Baudet de overheid met 5 procent wil inkrimpen. ,,Dat is de zorg, het onderwijs, de AOW. 5 procent minder.’’
Op het feest ter ere van het 30-jarig bestaan van de partij op het Westergasfabriekterrein in Amsterdam, hield de GroenLinks-leider zijn aanhang voor dat Nederland op een keerpunt staat. ,,We hebben dertig rechtse jaren achter ons liggen. De komende dertig jaar zal de linkse politiek dominant zijn.’’ De verkiezingsuitslagen geven daar vooralsnog geen blijk van.
GroenLínks
In een interview in deze krant zei Klaver al dat zijn partij het accent van Groen meer naar Links gaat verschuiven. ,,Het groen in onze naam zijn we nu aan het verzilveren. Check. Maar we heten GroenLínks. Linkse politiek is ook belangrijk. En we zien nu nog te veel dat rechtse partijen hun rechtse plannen er doorheen rammen.’’
Ook zei Klaver in het interview dat linkse partijen elkaar niet moeten aanvallen. Hij doelde daarbij op de aanval van de SP op de PvdA, door in een campagnefilmpje ‘Hans Brusselmans’ op te voeren, die qua uiterlijk overeenkomt met PvdA-Eurocommissaris Frans Timmermans. In Amsterdam zei hij dat filmpje ‘onverstandig, ongepast en onsmakelijk’ te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |