Ik ben mij nog niet zeker ervan of Mark een man is.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Mannen denken anders en dus hebben ze meer ambitie. Maar goed ook, anders zou de wereld instorten.
Ik wed 50 euro dat ie niet meer dan 5 wipjes heeft gemaakt in zijn leven.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben mij nog niet zeker ervan of Mark een man is.
Ja dat zie je echt in het bedrijfsleven, nog geen 15 procent van de CEO's is vrouw.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Niet de meest geschikte, maar de eerste de beste vrouw. Het is gestoord inderdaad.
Eh ja hersen zijn ook echt een spier?quote:
Is hij van beroep timmerman?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:46 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik wed 50 euro dat ie niet meer dan 5 wipjes heeft gemaakt in zijn leven.
Premier Rutte? Serieus?quote:
Alsof alles van herseninhoud afhangt.quote:
Jezus wat flauw.quote:
Ja, daar heeft FVD echt verandering in gebracht, mensen stemmen puur op de inhoud op Baudet, niet omdat hij tegen de elite is, dure woorden gebruikt en er goed uitziet.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:48 schreef DoubleUU het volgende:
Mensen stemmen vaak dom. Lekker wijf, goeie gozer. Mensen hebben vaak geen klote verstand van politiek, en stemmen maar wat. Daar is de laatste 2 jaar gelukkig wel verandering in gekomen. FvD betrekt de burger in het hele stemmen en we gaan Nederland weer een grootmacht maken
Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de hersenen van mannen en vrouwen niet verschillen.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Alsof alles van herseninhoud afhangt.
Maar ze verschillen wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:51 schreef galatea het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de hersenen van mannen en vrouwen niet verschillen.
Cynism is the sign of the weakquote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, daar heeft FVD echt verandering in gebracht, mensen stemmen puur op de inhoud op Baudet, niet omdat hij tegen de elite is, dure woorden gebruikt en er goed uitziet.
Hun lichaam wel enorm. Is dat irrelevant?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:51 schreef galatea het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de hersenen van mannen en vrouwen niet verschillen.
Ja dat is in een beschaafde samenleving irrelevant. Mannen en Vrouwen zijn even slim en daarmee even competent. En dus kunnen vrouwen net als mannen gewoon werken en mannen net als vrouwen voor kinderen zorgen.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:51 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Hun lichaam wel enorm. Is dat irrelevant?
Maar vrouwen kunnen toch multitasken en mannen niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:53 schreef galatea het volgende:
[..]
Ja dat is in een beschaafde samenleving irrelevant. Mannen en Vrouwen zijn even slim en daarmee even competent. En dus kunnen vrouwen net als mannen gewoon werken en mannen net als vrouwen voor kinderen zorgen.
Dat kan, als alle mensen die schaamte voelen en een slechte zelfwaarde hebben hun muil een keer houden, en de mensen de zaken laten runnen die daar geschikt voor zijn, in plaats van een paar linkse krakers die meer drugs binnenkrijgen dan kennis. Men vroeg om duidelijk, dit is vrij duidelijk toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat dieer om ging dat Nederland weer een grootmacht zou worden.
Wat bedoel je nu of wil je nu schrijven, die vrouwen in de politiek, deed die het zo goed, of deden die het zo goed, niet dat een man het beter zou gedaan hebben hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:54 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat kan, als alle mensen die schaamte voelen en een slechte zelfwaarde hebben hun muil een keer houden, en de mensen de zaken laten runnen die daar geschikt voor zijn, in plaats van een paar linkse krakers die meer drugs binnenkrijgen dan kennis. Men vroeg om duidelijk, dit is vrij duidelijk toch?
Ja daag, Ik heb onderdelen in mijn klauwen elke dag die boven de 40 kilo zijn. Een vrouw trekt dat niet. Dan kan je niet zeggen dat, ondanks dit soort tekortkomingen, vrouwen precies hetzelfde zijn. Ze redden het namelijk niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:53 schreef galatea het volgende:
[..]
Ja dat is in een beschaafde samenleving irrelevant. Mannen en Vrouwen zijn even slim en daarmee even competent. En dus kunnen vrouwen net als mannen gewoon werken en mannen net als vrouwen voor kinderen zorgen.
Wat een onzin, er zijn mannen die dat kunnen en vrouwen die dat niet kunnen. Kijk toch naar het individu.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen toch multitasken en mannen niet.
Sorry hoor maar stel je nu dat je als CEO onderdelen van 40 kilo tilt? En stel je nu ook dat vrouwen niet zo sterk zouden kunnen zijn?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:56 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja daag, Ik heb onderdelen in mijn klauwen elke dag die boven de 40 kilo zijn. Een vrouw trekt dat niet. Dan kan je niet zeggen dat, ondanks dit soort tekortkomingen, vrouwen precies hetzelfde zijn. Ze redden het namelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |