abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186988360
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:06 schreef Toefjes het volgende:
Op zich heeft Baudet met het vrouwen issue wel een punt. We vechten net zo lang tegen onze oerinstincten tot we gelijkwaardig zijn. Je kunt inderdaad er over discussieren of dat goed is ja of nee.
Ik denk dat Baudet zijn uitspraken ook doet in verlengde van wat er binnen de westerse samenleving speelt. Dat geforceerde gelijktrekken van verschillen bijvoorbeeld. En toch die toenemende onvrede onder vrouwen daardoor. Niet elke vrouw wilt een CEO worden. Kunnen ze ook niet. De meeste mannen kunnen dat nieteens. Je moet behoorlijk koekoek zijn om CEO werk te doen. De meeste vrouwen houden blijkbaar zelf alleen van parttime werk. En dan ga je het niet redden als CEO.
pi_186988365
Wat heeft ambitie dan nog voor doel, als er iemand ziek wordt vragen ze eerst was het te vermijden geweest. Proberen de schuld bij de zieke zelf te leggen, dus die ambitie tegenwoordig kan men zich ergens duwen waar de zon niet schijnen doet. Gelukkig ben ik ervanaf.
pi_186988387
E
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een grote groep werkende vrouwen zonder al teveel ambitie en wiens prioriteit het gezin thuis is. Op het werk doen ze wel interessant en ze willen serieus genomen worden, maar echt ambitie voor iets hebben ze niet. En die vrouwen vind je bij bosjes in de hulpverlening en in de zorg. En op basisscholen, kinderopvang etc etc.
En wat is er mis met werknemers zonder torenhoge ambitie? Talloze mannen die maar een baantje hebben bij het productiebedrijf, als taxichauffeur of hefttruckmedewerker zonder enige ambitie voor iets, zonder bijdrage aan het nageslacht, eigenlijk kan de maatschappij dus wel zonder hen?
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_186988430
Ik ga/ging mij geen nat pak meer ophalen voor (ambitie) stel je voor ik wordt ziek.
pi_186988447
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:17 schreef galatea het volgende:
E
[..]

En wat is er mis met werknemers zonder torenhoge ambitie?
Als je het mij vraagt helemaal niets mis mee. Maar dat is het punt nu juist. Dit is voor linkse politiek en media niet genoeg.
pi_186988462
En ik ging al helemaal geen goed geventileerde kruipruimte in voor mijn baas, dat doet die maar fijn zelf, kan die dat voor ambitie doen!
pi_186988489
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt helemaal niets mis mee. Maar dat is het punt nu juist. Dit is voor linkse politiek en media niet genoeg.
Nee dan begrijp je het niet. Vrouwen mogen zelf kiezen wat ze doen. Daar heeft niemand wat over te zeggen, dat is wat ze doen.
  maandag 20 mei 2019 @ 19:26:49 #233
286575 Roces18
Chef de party
pi_186988567
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 18:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Woensdag avond bij Pauw op Ned 1
ja heb geen televisie :') 8)7 dit is fucking 2019

komt het nog ergens anders
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 20 mei 2019 @ 19:29:11 #234
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_186988627
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:26 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja heb geen televisie :') 8)7 dit is fucking 2019

komt het nog ergens anders
Je kunt het gewoon streamen via de npo-site.
pi_186988664
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Stel je de maatschappij eens voor zonder deze vrouwen
Waarom zou ik dat moeten doen? Ik zeg toch niet dat deze vrouwen niet nodig zijn? Ik werk zelf in de sociale sector en ik zie dat de meesten het wel best vinden..beetje parttime werken en een beetje blablabla en het is verder wel goed voor ze.
Andere sectoren ken ik ook. Een zus van me zit hoog in de boom als advocaat en hoogleraar en klaagt wel eens over dat vrouwen aan de top worden gediscrimineerd etc. Dat gebeurt inderdaad in bepaalde culturen maar het is ook maar net welke handigheid je zelf hebt sociaal gezien. Er zijn ambitieuze vrouwen maar het gros heeft nog steeds als prioriteit het gezin..de kindjes..etc. Misschien maar goed ook.
pi_186988675
Baudet vreet Rutte op met huid en haar. Als de setting goed is. Bij de NPO krijgt Rutte een dildo in zijn aars, dan is hij op zijn best.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 20 mei 2019 @ 19:34:07 #237
286575 Roces18
Chef de party
pi_186988722
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon streamen via de npo-site.
ja fliker oop
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186988755
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:17 schreef galatea het volgende:
E
[..]

En wat is er mis met werknemers zonder torenhoge ambitie? Talloze mannen die maar een baantje hebben bij het productiebedrijf, als taxichauffeur of hefttruckmedewerker zonder enige ambitie voor iets, zonder bijdrage aan het nageslacht, eigenlijk kan de maatschappij dus wel zonder hen?
Er is niks mis met het niet hebben van ambitie, ook omdat de meeste mensen niet echt iets kunnen. Je bereikt vaak meer door hard te werken dan door alleen talent. Ik vind zelf alleen mensen met talent interessant. Laat hen maar ambitie hebben, dan gebeuren er mooie dingen.
pi_186988810
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:23 schreef galatea het volgende:

[..]

Nee dan begrijp je het niet. Vrouwen mogen zelf kiezen wat ze doen. Daar heeft niemand wat over te zeggen, dat is wat ze doen.
Wat ze doen is CEO baantjes romantiseren en vrouwen erop aansturen. Dat is wat ik zie. Ze laten niet iedereen helemaal vrij. Ze sturen de maatschappij met suggestieve denkbeelden en allerlei gesubsidieerde tranen-themas op tv. Ze willen ook harde wettelijke quota. Een vrouw hoeft dus perse niet meer gekwalificeerd te zijn maar krijgt gewoon een hoogbetaalde baan. Een vrouw hoeft niet meer de juiste kwalificaties te hebben. Ze hoeft alleen nog maar te eisen. Stel je voor dat ik een beetje liefde eis (doe ik niet maar heel fok stelt dat ik sex zou eisen). Dan krijg ik alle whiteknights van fok.nl op mn dak. Nee maar als een vrouw dingen gaat eisen dan is er natuurlijk niks aan de hand. Ik word heel cynisch van deze wereld.
pi_186988819
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er is niks mis met het niet hebben van ambitie, ook omdat de meeste mensen niet echt iets kunnen. Je bereikt vaak meer door hard te werken dan door alleen talent. Ik vind zelf alleen mensen met talent interessant. Laat hen maar ambitie hebben, dan gebeuren er mooie dingen.
Talent is niet iets wat je in je hebt, dat is wat je ontwikkeld. Dus volg jij maar lekker iets wat niet te volgen valt, tenzij je iedereen persoonlijk kent.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_186988821
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee en dus mogen mannen zowel als vrouwen gewoon doen wat ze zelf willen, geen baan, kleine baan of carriere hangt niet af van je geslacht. Laat iedereen dus vrij.
pi_186988834
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:31 schreef DoubleUU het volgende:
Baudet vreet Rutte op met huid en haar. Als de setting goed is. Bij de NPO krijgt Rutte een dildo in zijn aars, dan is hij op zijn best.
Ik denk Rutte KO in de 2de ronde.
pi_186988844
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wat ze doen is CEO baantjes romantiseren en vrouwen erop aansturen. Dat is wat ik zie. Ze laten niet iedereen helemaal vrij. Ze sturen de maatschappij met suggestieve denkbeelden. Ze willen ook harde wettelijke quota. Een vrouw hoeft dus perse niet gekwalificeerd meer te zijn maar krijgt gewoon een hoogbetaalde baan. Ze hoeven niet de juiste kwalificaties te hebben. Ze hoeven alleen maar te eisen. Stel je voor dat ik een beetje liefde eis (doe ik niet maar fok stelt dat ik sex zpu eisen). Dan krijg ik alle whiteknights van fok.nl op mn dak. Nee maar als vrouwen dingen gaan eisen dan is er niks natuurlijk aan de hand. Ik word heel cynisch van deze wereld.
Natuurlijk joh als vrouwen CEO willen worden dan eisen ze daten dan worden ze dat,
pi_186988847
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:39 schreef galatea het volgende:

[..]

Nee en dus mogen mannen zowel als vrouwen gewoon doen wat ze zelf willen, geen baan, kleine baan of carriere hangt niet af van je geslacht. Laat iedereen dus vrij.
Mannen denken anders en dus hebben ze meer ambitie. Maar goed ook, anders zou de wereld instorten.
pi_186988850
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vrouwen hebben in Nederland de vrijheid om hun eigen pad te kiezen. Laten we dat vooral zo houden.
Nou, er is anders behoorlijk wat druk van feministen om ipv in part time full time en langer te werken aan het 'succesvol' worden, waarbij succes dan de mannelijke definitie volgt. Er gaan regelmatig stemmen op die zelfs de verdeling van huishoudelijjke taken binnen een relatie als een nationale aangelegenheid waarop ingegrepen moet worden bestempelen.

En dan is er natuurlijk nog de geldkwestie. De vrouwenemancipatie is gewoon gekaapt voor financieel gewin voor zij die bezitten, doorgaans mannen, wanneer beiden in een relatie full time moeten werken voor de normale materiele behoeften dan is dat natuurlijk de ultieme vrijheid. Ook hier doen de zogenaamde progressieven weer precies wat de heren rentiers willen dat ze doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186988856
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik denk Rutte KO in de 2de ronde.
Minimaal :P Rutte zat al te zweten bij Nieuwsuur.
pi_186988863
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:41 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Mannen denken anders en dus hebben ze meer ambitie. Maar goed ook, anders zou de wereld instorten.
Uit onderzoek is allang gebleken dat mannen en vrouwen hersenen niet significant verschillen.
pi_186988874
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:42 schreef galatea het volgende:

[..]

Uit onderzoek is allang gebleken dat mannen en vrouwen hersenen niet significant verschillen.
Vergelijk eens het spierstelsel.
pi_186988879
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:41 schreef galatea het volgende:

[..]

Natuurlijk joh als vrouwen CEO willen worden dan eisen ze daten dan worden ze dat,
Nouja, daar gaan we wel naartoe met die quota. Stapje voor stapje. En dat noemen ze zogenaamde gelijkheid. Het wordt te bizar.
pi_186988891
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nouja, daar gaan we wel naartoe met die quota. Stapje voor stapje. En dat noemen ze zogenaamde gelijkheid. Het wordt te bizar.
Niet de meest geschikte, maar de eerste de beste vrouw. Het is gestoord inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')