de laatste keer?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:02 schreef dokter.knakworst het volgende:
Tijdens het WK voetbal werd Nederland ook 2e en 3e de laatste keer, is dit toeval?
quote:Op zondag 19 mei 2019 02:03 schreef Andromache het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Hij heeft gewonnen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo ongelooflijk blij! Ik ben zo blij! Het was zo vreselijk spannend! Ik kom superlatieven tekort, ik heb werkelijk geen woorden voor hoe absoluut superfantastischmachtigprachtig dit is!
Eindelijk, eindelijk, ein-de-lijk komt de overwinning ons toe! Eindelijk viel alles samen. Alles is zo professioneel aangepakt, nou eens niet op zijn janboerenfluitjes, maar dit keer heeft Nederland volledig begrepen wat er nodig is om een in de basis al fantastisch geschreven, gezongen én geproduceerd lied naar de allerhoogste hoogten te brengen (ja, dit laatste is een subtiele ESF-verwijzing). En het is gelukt!
Geen woorden. Gewoon ge-wel-dig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar komt hij vandaan dan? Zijn naam is teleurstellend weinig Hollandsquote:Op zondag 19 mei 2019 01:59 schreef Japepk het volgende:
Zijn verhaal is ook gewoon mooi. Small town boy in a big arcade, die de pen in zijn hart heeft gedoopt en een prachtig lied heeft geschreven en een vliegende start van zijn carrière beleeft.
2010 en 2014quote:Op zondag 19 mei 2019 02:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
de laatste keer?
![]()
![]()
![]()
we hebben toen i.g.g. niets verloren
Duncan de Moor, geboren in Hellevoetsluis, gestudeerd in Tilburg, woonachtig in Amersfoort.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waar komt hij vandaan dan? Zijn naam is teleurstellend weinig Hollands
Draad was wel in beeld.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:06 schreef Aerenia het volgende:
Geen idee of het al is gezegd...maar ik vond het cameraweek in de finale echt subliem! De close ups werden niet zo abrupt afgebroken als in de semi, de draad van de bol was niet in beeld bij het dalen, de bol bleef hoger hangen zodat Duncans gezicht de hele tijd in beeld bleef en - geen idee of hij dat überhaupt deed - die lichtspot maakte t moment dat hij op de piano sloeg onzichtbaar. Het is altijd zo gemaakt als iemand hetzelfde gebaartje steeds opnieuw doet, dus het was prima dat het uit beeld bleef.
Zo trots nu
Aha hij heeft dus een artiestennaam. Grappigquote:Op zondag 19 mei 2019 02:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Duncan de Moor, geboren in Hellevoetsluis, gestudeerd in Tilburg, woonachtig in Amersfoort.
Ik durf ook wel te beweren dat we daarin beter blijven scoren dan Noorwegen.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:06 schreef Chocoladesoes het volgende:
We gaan ook echt lekker met spotify, volgens http://esctracker.com/
Ja dat was echt balenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Draad was wel in beeld.
En juist jammer dat je de klap op de piano niet zag.
AMERSFOORTquote:Op zondag 19 mei 2019 02:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Duncan de Moor, geboren in Hellevoetsluis, gestudeerd in Tilburg, woonachtig in Amersfoort.
Grappig om dat effect te zien.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:56 schreef grazz het volgende:
instagramvolgers duncan waren voor aanvang finale 107k en nu 192k
De draad was kwijt en dat was deze keer helemaal prima!quote:Op zondag 19 mei 2019 02:06 schreef Aerenia het volgende:
Geen idee of het al is gezegd...maar ik vond het cameraweek in de finale echt subliem! De close ups werden niet zo abrupt afgebroken als in de semi, de draad van de bol was niet in beeld bij het dalen, de bol bleef hoger hangen zodat Duncans gezicht de hele tijd in beeld bleef en - geen idee of hij dat überhaupt deed - die lichtspot maakte t moment dat hij op de piano sloeg onzichtbaar. Het is altijd zo gemaakt als iemand hetzelfde gebaartje steeds opnieuw doet, dus het was prima dat het uit beeld bleef.
Zo trots nu
Die tweede plek doet nog steeds pijn😔quote:Op zondag 19 mei 2019 02:02 schreef dokter.knakworst het volgende:
Tijdens het WK voetbal werd Nederland ook 2e en 3e de laatste keer, is dit toeval?
Besef je even dat Nederland het meest succesvolle ESF land is van alle landen van de laatste 10 jaarquote:Op zondag 19 mei 2019 02:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me net te realiseren hoe bijzonder mei 2020 gaat worden. In een klap hebben we twee historische comebacks. Formule 1 in Zandvoort en het ESF hoe cool is dat.
quote:Op zondag 19 mei 2019 02:14 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens wat een avond!
Bij de jury was ik voor geen moment bang dat we niet bij de beste 3 zouden zitten, want anders zouden we niet als 12e in de finale zijn gezet en dat kwam zo uit. Zoals ik al dacht wordt het nummer heel breed gedragen in Europa. Niet extreem veel 12 punten, maar juist overal 6-7-8 etc. Ook dat is voldoende voor de winst.
Terecht dat authentieke muziek weer wint! Nu hopen dat ik kaarten kan krijgen voor de grand final aankomend jaar!
Ik ben zo blij, onwaarschijnlijk. @:grazz @:greys
Had jij ook niet verwacht dat het nummer breed gedragen zou worden en juist overal 6-7-8 puntjes zou pakken? Ik wel, gezien de reacties onder zijn performances van werkelijk geheel Europaquote:Op zondag 19 mei 2019 02:15 schreef TheVulture het volgende:
Nondefuckingju!!!!!!!!
Zo blij
Ben vanavond door 10 levels van emoties gevlogen: enthousiasme, blij, woede, verbazing, ontreddering, verdriet, hoop, spanning, hysterie en geluk
Die jurypunten waren best bizar.,maar toch ook wel fair als je kijkt naar vocale kwaliteiten in combinatie met het lied. Al had ik Duncan echt daar op 1 gehad en totaal geen rekening gehouden met de liefde voor N-Macedonië (maar wie wel).. En 'm dan pakken in de televote
Iedereen gefeliciteerd, ik ben blij als een aap met 7 lullen voor Duncan, voor Ilse en voor ons als fans, wat een genot
Ja nu hopen dat ECHTE FANS zoals wij niet misgrijpen door die dagjesmensenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:16 schreef grazz het volgende:
[..]Heerlijk he, wat een avond. Historisch moment. Geweldig voor ons allen
En volgend jaar eindelijk Poepz0r ontmoeten
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 mei 2019 02:15 schreef TheVulture het volgende:
Nondefuckingju!!!!!!!!
Zo blij
Ben vanavond door 10 levels van emoties gevlogen: enthousiasme, blij, woede, verbazing, ontreddering, verdriet, hoop, spanning, hysterie en geluk
Die jurypunten waren best bizar.,maar toch ook wel fair als je kijkt naar vocale kwaliteiten in combinatie met het lied. Al had ik Duncan echt daar op 1 gehad en totaal geen rekening gehouden met de liefde voor N-Macedonië (maar wie wel).. En 'm dan pakken in de televote
Iedereen gefeliciteerd, ik ben blij als een aap met 7 lullen voor Duncan, voor Ilse en voor ons als fans, wat een genot
maar toch 44 jaar is best wel een beetje lang, en hoe lang was de laatste GP in Zandvoort. Best wel bijzonder als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Besef je even dat Nederland het meest succesvolle ESF land is van alle landen van de laatste 10 jaar
Autorijden is geen sportquote:Op zondag 19 mei 2019 02:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
maar toch 44 jaar is best wel een beetje lang, en hoe lang was de laatste GP in Zandvoort. Best wel bijzonder als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 19 mei 2019 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ECHTE FANS zoals wij niet misgrijpen door die dagjesmensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |