SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf het niet te denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:14 schreef yvonne het volgende:
Opeens ben ik niet meer zeker van de winst
Fijn dat je dit ff zegt, want ik zit net weer even op een low point.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:13 schreef Greys het volgende:
Hij wint.
En hij had nog overtuigender qua punten gewonnen als het meppen zichtbaar was geweest.
Maar hij wint.
Dat miste ik even, maar dat moet ik dan later bij een herhaling gaan zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:16 schreef Dave het volgende:
Spanje niet in beeld bij recap, alleen de vlag? Was dat de Catalaanse vlag?
Betfairquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef TheArt het volgende:
Wie gaat de punten van de televoting straks bijhouden straks zodat we precies weten wat de jurywinnaar scoort?
Het refrein wel ja.quote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:20 schreef Dave het volgende:
Of is er geschakeld en kijken we nu naar een opname?
Zou er waargebeurd zijn? Jimmy Jump weer?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:20 schreef Dave het volgende:
Of is er geschakeld en kijken we nu naar een opname?
Lul inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:19 schreef leolinedance het volgende:
Wat een lul die Derksen dat hij dit spektakel een homofeest durfde te noemen!!
Hoe komt hij erbij?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |