Inderdaad een goede!quote:Op maandag 20 mei 2019 02:03 schreef Toposcoupe het volgende:
Jan Smit lijkt inderdaad bijna onvermijdelijk. Niet een droomscenario, maar dan zijn we daar maar weer van af. Daarnaast zou ik dan graag wel een serieuze presentatrice zien. Ik zat te denken aan zangeres Giovanca. Zij presenteert het VPRO-programma Vrije Geluiden, dus zit al bij de NPO. Ze heeft een enorm positieve uitstraling en kan samen met Jan Smit een duet doen of zo (à la Petra Mede en Måns Zelmerlöw). Daarnaast mag het songfestival best wat diverser, dan past zij ook in dat plaatje.
Ze mag het van mij ook alleen doen, trouwens.Of met Wouter Hamel, ze hebben al eens een duet gedaan. Ik denk dat ik dat ik zo'n muzikaal duo meer zie zitten dan een presentator of presentatrice die niets met het songfestival heeft en met een hoog spruitjesgehalte.
twitter:ADshownieuws twitterde op maandag 20-05-2019 om 09:03:10.@timdouwsma in @ochtendshowtogo: Ik wil Eurovisie Songfestival wel presenteren https://t.co/86xDg4oYHo reageer retweet
Inteelt-bn'r-nederland maakt zich er ook al volop druk over. Ik hoorde op radio de naam Ruben Nicolai al vallen.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:38 schreef Em31 het volgende:
twitter:ADshownieuws twitterde op maandag 20-05-2019 om 09:03:10.@:timdouwsma in @:ochtendshowtogo: Ik wil Eurovisie Songfestival wel presenteren https://t.co/86xDg4oYHo reageer retweet
Jan Smit en Giovanca vind ik een raar duo. Maar ik vrees ook voor Jan inderdaad. En voor een show op het niveau van dat andere Avrotros-spektakel, de Televizierring. Dat is echt heel slechte tv.quote:Op maandag 20 mei 2019 02:03 schreef Toposcoupe het volgende:
Jan Smit lijkt inderdaad bijna onvermijdelijk. Niet een droomscenario, maar dan zijn we daar maar weer van af. Daarnaast zou ik dan graag wel een serieuze presentatrice zien. Ik zat te denken aan zangeres Giovanca. Zij presenteert het VPRO-programma Vrije Geluiden, dus zit al bij de NPO. Ze heeft een enorm positieve uitstraling en kan samen met Jan Smit een duet doen of zo (à la Petra Mede en Måns Zelmerlöw). Daarnaast mag het songfestival best wat diverser, dan past zij ook in dat plaatje.
Ze mag het van mij ook alleen doen, trouwens.Of met Wouter Hamel, ze hebben al eens een duet gedaan. Ik denk dat ik dat ik zo'n muzikaal duo meer zie zitten dan een presentator of presentatrice die niets met het songfestival heeft en met een hoog spruitjesgehalte.
Daarom ben ik erg blij dat een co-productie van de NPO, NOS en avrotros wordt.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jan Smit en Giovanca vind ik een raar duo. Maar ik vrees ook voor Jan inderdaad. En voor een show op het niveau van dat andere Avrotros-spektakel, de Televizierring. Dat is echt heel slechte tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |