abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:07:16 #1
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7757951
Wisten jullie dat?
Ik rij vanochtend op een provinciale weg. Max 80 Km/H. Rijdt er zo'n bejaarde voor me met 65 per uur. Ik haal in, met ongeveer 90 per uur, staat er op een tegemoetkomende parkeerhaven een auto en net op het moment dat ik inhaal...*FLITS* wit licht recht in mijn gezicht...de tering, ik schrok me de tandjes!!

Op de terugweg stond ie er nog. Ik dus, hoppa in de remmen en ook in parkeerhaven. Praatje gemaakt en ze flitsen dus idd ook van voren. Ik zeg:"beetje link met wit licht, het verblindde" Gaf ie ruiterlijk toe, mag bezwaar indienen, maak echter weinig kans zegt ie...
In het vervolg dus maar met 80 KM/h inhalen, beetje vrachtwagen- taferelen...lekker veilig enzo...nerds.

Maar ja, ik zei:"kost dat dan, 10 KM/h te hard?" Schijnt 28 Euro te zijn, dat overleven we dan ook wel weer...

Waar het om gaat is dat ik het knap link vind dat ze je recht in je gezicht flitsen met WIT licht, nix rood of blauw, WIT.

U is gewaarschuwd!

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_7758043
Tsja toch kan je een bezwaarschrift aantekenen want je moest inhalen. In verband met de veiligheid van je medeweggebruikers lijkt het me toelaatbaar dat je een lichte snelheidsovertreding begin.
Ik zeg: Beetje officieel taalgebruik en boel wordt geseponeerd want boete innen levert minder op dan de kosten van het behandelen van je bezwaarschrift.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 januari 2003 @ 16:12:23 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7758064
Helaas... inhalen met snelheidsoverschreiding mag niet. Been there, done that. Tijdens het inhalen van een vrachtwagen ook geflitst en bezwaar aangetekend, zonder succes.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:14:07 #4
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_7758087
Ja dat wist ik

Maar dat kan misschien wat met m'n website te maken hebben...

Maar idd... Heb ooit eens in het donker een witte flits in m'n giechel gehad omdat ik, de grote crimineel, wel 4 kilometer te hard reed op een compleet lege provinciale weg...
Ik geloof toch niet dat het doel in zo'n geval het middel heiligt. Levensgevaarlijke situaties krijg je hierdoor...
Ik zag verdulleme 3 minuten sterretjes...

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_7758110
Hmmmmm geldt dat ook voor vaste filtspalen?

Ik kreeg laatst ook een flits in m'n gezicht van een flitspaal in de middenberm.
Nu maar hopen dat hij voor de andere, tegemoetkomende baan flitste....

pi_7758115
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:12 schreef Kreator het volgende:
Helaas... inhalen met snelheidsoverschreiding mag niet. Been there, done that. Tijdens het inhalen van een vrachtwagen ook geflitst en bezwaar aangetekend, zonder succes.
Terwijl je tijdens rijles geleerd wordt om zo snel mogelijk in te halen en desnoods even 5 a 10 km/u te hard rijd, als je daarna maar weer terugzakt naar de gewone snelheid
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:15:22 #7
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_7758117
http://www.tuftufclub.com

Misschien ken je hier je ei kwijt!!!

KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
pi_7758130
Balen zeg! Het is mij nog niet overkomen, maar trage medeweggebruikers haal ik ook altijd snel in, en als je dan nét geflist wordt, dat is eigenlijk dubbel zuur...
pi_7758133
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:07 schreef DrPurno het volgende:
Wisten jullie dat?
Ik rij vanochtend op een provinciale weg. Max 80 Km/H. Rijdt er zo'n bejaarde voor me met 65 per uur. Ik haal in, met ongeveer 90 per uur, staat er op een tegemoetkomende parkeerhaven een auto en net op het moment dat ik inhaal...*FLITS* wit licht recht in mijn gezicht...de tering, ik schrok me de tandjes!!

Op de terugweg stond ie er nog. Ik dus, hoppa in de remmen en ook in parkeerhaven. Praatje gemaakt en ze flitsen dus idd ook van voren. Ik zeg:"beetje link met wit licht, het verblindde" Gaf ie ruiterlijk toe, mag bezwaar indienen, maak echter weinig kans zegt ie...
In het vervolg dus maar met 80 KM/h inhalen, beetje vrachtwagen- taferelen...lekker veilig enzo...nerds.

Maar ja, ik zei:"kost dat dan, 10 KM/h te hard?" Schijnt 28 Euro te zijn, dat overleven we dan ook wel weer...

Waar het om gaat is dat ik het knap link vind dat ze je recht in je gezicht flitsen met WIT licht, nix rood of blauw, WIT.

U is gewaarschuwd!

in Duitsland flitsen ze vanuit kofferbakken van stationwagons, das pas schrikken kan ik je vertellen.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:22:01 #10
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7758230
Ja allemaal zwaar shit dus.
De tuftufclub ken ik wel ja.
Tis toch van de zotte dat ze je recht in je gezicht flitsen, maar ja.
Ach, ik teken zeker bezwaar aan en neem daar ook dat verhaal van die rijlessen in mee dank!
Kijken heoveel plezier ik van die 28 Euro kan hebben
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_7758465
En als je nou op een motor rijdt, dan kun je toch gewoon in de camera zwaaien? Ze kunnen van voren toch je nummerbord niet zien?
Is ook niet eerlijk.
:{
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 januari 2003 @ 16:42:09 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7758613
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:34 schreef Cora het volgende:
En als je nou op een motor rijdt, dan kun je toch gewoon in de camera zwaaien? Ze kunnen van voren toch je nummerbord niet zien?
Is ook niet eerlijk.
Op die grond is al iemand vrijgesproken en er loopt nu weer een proefproces over omdat het dus niet eerlijk is. .
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:05:26 #13
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_7759049
quote:
Is ook niet eerlijk.
Is ook niet eerlijk en daarom kun je van voren flitsen op discriminatie gooeien.

In je eerste bezwaar zeg je dat je verblindt werd en dat dat voor nog meer verkeersonveilige situaties zorgt. Je snap mijn bedoeling wel.
Als jouw bezwaar is afgewezen (van voren flitsen), dan moet je dus nog een keer bezwaar aantekenen, met daarin een verklaring dat je het niet pikt, want dit is gewoon pure discriminatie! Motor's wel en auto's niet??

succes!

PS: in iedere geval wel bezwaar aantekeken! kost het hun meer dan het ze opleverd, en als iedereen dat nou eens ging doen, ipv direct te betalen... Zouden ze ook wat soepeler zijn bij verkeersovertredingen

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:49:20 #14
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7772831
..en die foto opvragen natuurlijk! Als ik hem heb zal ik hem hier plaatsen
  woensdag 8 januari 2003 @ 11:03:54 #15
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_7773120
Flitsers van voren zijn fijn, kan je op de motor lekker door scheuren
Down[br]Under
  woensdag 8 januari 2003 @ 11:29:49 #16
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7773615
een blauwe flitslamp geeft ook een redelijk witte flits hoor
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:58:15 #17
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25118019
Kan een flits kast nu ook van voren flitsen? Hier heb ik al een tijdje discussie over,maar niemand schijnt het echt te weten.

Enne voor de technici, vandaag reed ik op de rechtse baan, een politie-wagen met zwaailichten haalde me links in. Precies op dat moment flits, voor hem want ik reed niet te hard. Maar hoe weet dat ding dat het om de ander gaat en niet om mij?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25118092
oud nieuws... met de brommer al vaak zat gehad... en die flitsen zijn fel idd zeker als je er niet op bedacht bent en het donker is
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:27:28 #19
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25118548
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:29 schreef Magneet het volgende:
een blauwe flitslamp geeft ook een redelijk witte flits hoor
Die blauwe flitslampen die wij voor op de wagens hebben zitten geven echt geen witte flitsen hoor, die zijn gewoon blauw en ook veel minder fel (en irritant voor je ogen) dan die witte.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_25119188
aardige topickick
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:30:46 #21
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25119804
ohja, had ik nog niet eens gezien.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_25120431
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Kan een flits kast nu ook van voren flitsen? Hier heb ik al een tijdje discussie over,maar niemand schijnt het echt te weten.
Ja ook een flitskast kan van voren flitsen, ben op die manier namelijk al een keer geflitst.
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:02:33 #23
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25122043
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 23:27 schreef Farao het volgende:

[..]

Die blauwe flitslampen die wij voor op de wagens hebben zitten geven echt geen witte flitsen hoor, die zijn gewoon blauw en ook veel minder fel (en irritant voor je ogen) dan die witte.
ik bedoel een flitser als in snelheidscontrole
pi_25122095
Reed je naast die andere auto toen je werd geflitst??
Wanneer er twee auto's op de foto staan (naast elkaar) krijgen ze beide geen bekeuring volgens mij.
bla bla bla......
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:41:56 #25
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25122245
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:14 schreef Stiffmaster het volgende:
Reed je naast die andere auto toen je werd geflitst??
Wanneer er twee auto's op de foto staan (naast elkaar) krijgen ze beide geen bekeuring volgens mij.
bullshit dat is fahankelijk van de camera, de gatso kan er geen 2 tegelijk aan en flitst niet eens maar een multanova staan 2 streepjes op de foto en de auto die daratussenin staat is het haasje
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:50:10 #26
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25122303
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:58 schreef PM-girl het volgende:

Enne voor de technici, vandaag reed ik op de rechtse baan, een politie-wagen met zwaailichten haalde me links in. Precies op dat moment flits, voor hem want ik reed niet te hard. Maar hoe weet dat ding dat het om de ander gaat en niet om mij?
Je kunt, wanneer je de bekeuring krijgt protest aantekeken.
In je protest schrijf je dat op dat moment een hulpdienst met zowel visuele als hoorbare signalering langs je reed. Dit staat namelijk geregistreerd en op die manier kun je gewoon van je boete af.

simpel as that.
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:52:46 #27
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25122321
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:50 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Je kunt, wanneer je de bekeuring krijgt protest aantekeken.
In je protest schrijf je dat op dat moment een hulpdienst met zowel visuele als hoorbare signalering langs je reed. Dit staat namelijk geregistreerd en op die manier kun je gewoon van je boete af.

simpel as that.
yup of je zegt dat je moest versnellen om hem doorgang te kunnen verlenen
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:54:32 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25122335
ik ben ooke en keer geflitst van voren terwijl ik zeker 10km te hard reed. Schrok me het apaelaserus en ik heb de bekeuring nooit gekregen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_25122390
quote:
Is ook niet eerlijk.
ze hebben er ooit es aan gedacht om ook bij motoren nummerplaten aan de voorkant te monteren hebben ze maar gauw vanaf gezien

ik word regematig van voren geflitst nog nooit een boete gekregen (soms ook even checken of die ene paal het wel doet, dan weet ik dat op de terugweg )
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:26:45 #30
94046 PM-girl
pi_25122611
Ik reed zo goed als naast de passerende politie-auto toen de flitsbak afging. Hij reed denk ik 100 en ik dus 60 ofzo. Hij voerde alleen zwaailichten maar geen sirenes. Verder reden er eigenlijk geen auto's in de nabije omgeving.
Inmiddels weet ik dat ik echt niet te hard reed daar, want daar twijfelde ik eerst ook nog over. Maar ik denk dat ze wel zien dat er een politie-auto op de "foto" staat, maar dat moet ik dus nog afwachten.
*
pi_25122683
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:26 schreef PM-girl het volgende:
Ik reed zo goed als naast de passerende politie-auto toen de flitsbak afging. Hij reed denk ik 100 en ik dus 60 ofzo. Hij voerde alleen zwaailichten maar geen sirenes. Verder reden er eigenlijk geen auto's in de nabije omgeving.
Inmiddels weet ik dat ik echt niet te hard reed daar, want daar twijfelde ik eerst ook nog over. Maar ik denk dat ze wel zien dat er een politie-auto op de "foto" staat, maar dat moet ik dus nog afwachten.
Als er twee auto's op de foto staat krijg je volgens mij nooit een boete. Ik ben zelf zo wel eens geflitst terwijl je iemand inhaald, nooit iets van gehoord...
  FOK!fotograaf donderdag 17 februari 2005 @ 09:47:35 #32
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_25122880
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:33 schreef big_mj het volgende:

[..]

Als er twee auto's op de foto staat krijg je volgens mij nooit een boete. Ik ben zelf zo wel eens geflitst terwijl je iemand inhaald, nooit iets van gehoord...
Mooi zo, ik ben zag een flits op het moment dat ik achter een aantal auto's reed op de linker baan en rechts iemand mij inhaalde, met een aardige snelheid. De flitspaal stond rechts van de weg (3 baans snel weg) en het was op de rechterbaan ook aardig druk. Hoop dat ik die boete niet krijg, scheelt ook weer een boel gezeik met bezwaarschrifen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:47:51 #33
94046 PM-girl
pi_25122886
Laten we het hopen, we zien het wel!

Nog even over die van voren flitsende palen, kunnen ze dat allemaal?
Want als je ergens rijdt, bijvoorbeeld in de bebouwde kom, dan heb je toch regelmatig de situatie dat er een heen en een ander terug rijdt, waardoor die kast toch niet weet of het de van achter of van voren komende auto is??
*
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:06:32 #34
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25123182
daar hebben ze een 'sjabloon' voor dat ze op de foto leggen om te kunnen zien of de meting goed is verricht. er zit zeg maar een gat in het sjabloon, als je auto daar precies in valt ben je de pisang. Valt hij daarbuiten, of staat er gedeeltelijk een andere auto bij op dan is de meting ongeldig.

Daarom altijd ff de foto opvragen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:07:55 #35
94046 PM-girl
pi_25123201
ok, dat wist ik niet. Sowieso lijkt het me wel cool om de foto te hebben.
Ben tot nu toe een keer beboet, komt er van zo'n flits-auto langs de weg ook een foto?
*
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:12:42 #36
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25123274
Ehm, flitsen flitspalen niet van voren maar enkel van achter dan? Dat weet ik dus nog steeds niet...
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:21:04 #37
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_25123359
in geval van het flitsen tijdens inhalen heb je een grote kans dat je de boete niet krijgt.
in die situaties altijd bezwaar aantekenen indien je twijfelt over het wel of niet fout zijn.

nu je ingehaald bent door een politiewagen en geflitst bent kun je het vrij snel aannemelijk maken dat je snelheid minderde of vermeerderde om ruimbaan te maken. als de politie auto ook op de foto staat inclusief de brandende zwaailampen dan hoef je je denk ik niet zo druk te maken.
Neerkomen wel!
pi_25124192
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:12 schreef BrauN het volgende:
Ehm, flitsen flitspalen niet van voren maar enkel van achter dan? Dat weet ik dus nog steeds niet...
Ja flitspalen kunnen ook van voren flitsen.
Maar dat doen ze niet allemaal en ze kunnen zich vaak maar op een weghelft richten. Maar dat kun je bijna niet zien.
pi_25129140
Bij de Maastunnel in Rotterdam staan ook 2 flitspalen die van voren flitsen!
Zoals het blokje thuis tikt, tikt het nergens!
  donderdag 17 februari 2005 @ 16:51:27 #40
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25129528
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:07 schreef PM-girl het volgende:

Ben tot nu toe een keer beboet, komt er van zo'n flits-auto langs de weg ook een foto?
pi_25129677
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:13:21 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_25130044
Ben vorige week ook van voren geflitst.. met 10 km te hard ofzo.
Was trouwens wel door zo´n onopvallende flitswagen..

Die auto stond bij zo´n bord aan de kant van de weg waar de plattegrond opstaat.. dus ik denk die staat daar gewoon voor die plattegrond.. kom ik dichterbij zie ik ineens die flitslampen in de bumper zitten, maar toen was het al te laat
  donderdag 17 februari 2005 @ 22:34:08 #43
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_25134670
Tijd geleden dat ik zoveel klokken met missende klepels bij elkaar heb gezien zeg
Op een rijtje:
- Ja, flitspalen en mobiele controles flitsen ook van voren.
- Ja, ook als er twee auto's op de foto staan kun je een boete krijgen.
- Ja, een flitsauto langs de weg produceert ook een foto.
- Ja, ook een Gatso kan 2 passerende auto's tegelijk aan.

Voor iedereen die nog een keer van plan is een domme vraag te stellen of een dom antwoord te geven, verplicht leesvoer: http://www.flitsservice.nl en www.flitspaal.nl
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
  donderdag 17 februari 2005 @ 23:09:57 #44
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25135429
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:34 schreef Gabberhead het volgende:
Tijd geleden dat ik zoveel klokken met missende klepels bij elkaar heb gezien zeg
Op een rijtje:
- Ja, flitspalen en mobiele controles flitsen ook van voren.
- Ja, ook als er twee auto's op de foto staan kun je een boete krijgen.
- Ja, een flitsauto langs de weg produceert ook een foto.
- Ja, ook een Gatso kan 2 passerende auto's tegelijk aan.

Voor iedereen die nog een keer van plan is een domme vraag te stellen of een dom antwoord te geven, verplicht leesvoer: http://www.flitsservice.nl en www.flitspaal.nl
Klopt, maar dat van dat sjabloon klopt wel. was laatst op de radio.
Zo'n gast die bij de politie heeft gewerkt had zo'n ding en is onder zijn boete uitgekomen vanwege een foute meting. Zaak is voor de rechter geweest
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:55:04 #45
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_25137855
een agent boeit het echt niet of jij 4x bezwaar maakt. Het kost juist ons alleen maar geld. Want de burger draait op voor de kosten die de ambtenaren maken.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 08:39:54 #46
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_25139978
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 23:09 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Klopt, maar dat van dat sjabloon klopt wel. was laatst op de radio.
Zo'n gast die bij de politie heeft gewerkt had zo'n ding en is onder zijn boete uitgekomen vanwege een foute meting. Zaak is voor de rechter geweest
Dat ontken ik ook niet. Als er 2 auto's op de foto staan, zal er eentje de boete krijgen omdat dat degene is die de apparatuur heeft laten afgaan. Er werd hierboven alleen beweerd dat een Gatso niet af kan gaan als er 2 auto's tegelijk passeren. En dat is dus niet waar
  vrijdag 18 februari 2005 @ 10:22:32 #47
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25141074
Okay!
Ik wist wel dat ze af konden gaan, maar ik dacht gehoord te hebben (ook in dat radio verhaal van hierboven) dat wanneer er 2 auto's op staan de filts ongeldig is?
pi_25141296
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:13:21 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:54:38 #49
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_25142590
Niet dus Anders zou flitsen op een drukke (snel)weg zo goed als onmogelijk zijn. Aangezien daar bijna continu ingehaald wordt. Aan de hand van de plaats van de auto's op de foto, kunnen ze zien welke van de auto's de overtreding heeft begaan.

Ik zie trouwens dat ik er nog eentje vergeten ben:
- Ja, flitspalen kunnen ook 2 kanten tegelijk op flitsen. Het gebeurt niet vaak dat ze zo opgesteld zijn dat er 2 tegenovergestelde banen gelijk geflitst kunnen worden, maar het gebeurt wel degelijk. De paal op de Maasboulevard bijvoorbeeld (toen ie nog heel was ), en ik ken er nog wel een paar.
pi_25143624
Ik dacht trouwens altijd, dat als je op de autosnelweg geflitst word tijdens het inhalen, en de persoon op de rechterstrook ook harder rijdt dan de toegestane snelheid, hij de boete krijgt , en jij niet? (Vaste flitspaal)...
  zondag 20 februari 2005 @ 14:30:03 #51
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_25178599
Ligt eraan wie er als eerste door de radarbundel heen reed en of de paal genoeg tijd had om ook een tweede foto te maken. In het laatste geval krijg je allebei een boete, in het eerste geval wordt er dus gekeken naar de foto, wie er op de juiste plek in het sjabloon staat.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:13:23 #52
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_25192321
En als de Multanova of Gatso in kwestie te zeer twijfelt krijg je een " ILL" DWZ. Er wordt wel een foto gemaakt maar de foto wordt in een later stadium niet verwerkt.
Assumption is the mother of all fuckups. Bezoek ook http://www.flitspaal.nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')