Op de terugweg stond ie er nog. Ik dus, hoppa in de remmen en ook in parkeerhaven. Praatje gemaakt en ze flitsen dus idd ook van voren. Ik zeg:"beetje link met wit licht, het verblindde" Gaf ie ruiterlijk toe, mag bezwaar indienen, maak echter weinig kans zegt ie...
In het vervolg dus maar met 80 KM/h inhalen, beetje vrachtwagen- taferelen...lekker veilig enzo...nerds.
Maar ja, ik zei:"kost dat dan, 10 KM/h te hard?" Schijnt 28 Euro te zijn, dat overleven we dan ook wel weer...
Waar het om gaat is dat ik het knap link vind dat ze je recht in je gezicht flitsen met WIT licht, nix rood of blauw, WIT.
U is gewaarschuwd!
Maar dat kan misschien wat met m'n website te maken hebben...
Maar idd... Heb ooit eens in het donker een witte flits in m'n giechel gehad omdat ik, de grote crimineel, wel 4 kilometer te hard reed op een compleet lege provinciale weg...
Ik geloof toch niet dat het doel in zo'n geval het middel heiligt. Levensgevaarlijke situaties krijg je hierdoor...
Ik zag verdulleme 3 minuten sterretjes...
Ik kreeg laatst ook een flits in m'n gezicht van een flitspaal in de middenberm.
Nu maar hopen dat hij voor de andere, tegemoetkomende baan flitste....
quote:Terwijl je tijdens rijles geleerd wordt om zo snel mogelijk in te halen en desnoods even 5 a 10 km/u te hard rijd, als je daarna maar weer terugzakt naar de gewone snelheid
Op dinsdag 7 januari 2003 16:12 schreef Kreator het volgende:
Helaas... inhalen met snelheidsoverschreiding mag niet. Been there, done that. Tijdens het inhalen van een vrachtwagen ook geflitst en bezwaar aangetekend, zonder succes.
quote:in Duitsland flitsen ze vanuit kofferbakken van stationwagons, das pas schrikken kan ik je vertellen.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:07 schreef DrPurno het volgende:
Wisten jullie dat?
Ik rij vanochtend op een provinciale weg. Max 80 Km/H. Rijdt er zo'n bejaarde voor me met 65 per uur. Ik haal in, met ongeveer 90 per uur, staat er op een tegemoetkomende parkeerhaven een auto en net op het moment dat ik inhaal...*FLITS* wit licht recht in mijn gezicht...de tering, ik schrok me de tandjes!!Op de terugweg stond ie er nog. Ik dus, hoppa in de remmen en ook in parkeerhaven. Praatje gemaakt en ze flitsen dus idd ook van voren. Ik zeg:"beetje link met wit licht, het verblindde" Gaf ie ruiterlijk toe, mag bezwaar indienen, maak echter weinig kans zegt ie...
In het vervolg dus maar met 80 KM/h inhalen, beetje vrachtwagen- taferelen...lekker veilig enzo...nerds.Maar ja, ik zei:"kost dat dan, 10 KM/h te hard?" Schijnt 28 Euro te zijn, dat overleven we dan ook wel weer...
Waar het om gaat is dat ik het knap link vind dat ze je recht in je gezicht flitsen met WIT licht, nix rood of blauw, WIT.
U is gewaarschuwd!
quote:Op die grond is al iemand vrijgesproken en er loopt nu weer een proefproces over omdat het dus niet eerlijk is.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:34 schreef Cora het volgende:
En als je nou op een motor rijdt, dan kun je toch gewoon in de camera zwaaien? Ze kunnen van voren toch je nummerbord niet zien?
Is ook niet eerlijk.
quote:Is ook niet eerlijk en daarom kun je van voren flitsen op discriminatie gooeien.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:34 schreef Cora het volgende:
En als je nou op een motor rijdt, dan kun je toch gewoon in de camera zwaaien? Ze kunnen van voren toch je nummerbord niet zien?
Is ook niet eerlijk.
In je eerste bezwaar zeg je dat je verblindt werd en dat dat voor nog meer verkeersonveilige situaties zorgt. Je snap mijn bedoeling wel.
Als jouw bezwaar is afgewezen (van voren flitsen), dan moet je dus nog een keer bezwaar aantekenen, met daarin een verklaring dat je het niet pikt, want dit is gewoon pure discriminatie! Motor's wel en auto's niet??
succes!
PS: in iedere geval wel bezwaar aantekeken! kost het hun meer dan het ze opleverd, en als iedereen dat nou eens ging doen, ipv direct te betalen... Zouden ze ook wat soepeler zijn bij verkeersovertredingen
Die blauwe flitslampen die wij voor op de wagens hebben zitten geven echt geen witte flitsen hoor, die zijn gewoon blauw en ook veel minder fel (en irritant voor je ogen) dan die witte.quote:Op woensdag 8 januari 2003 11:29 schreef Magneet het volgende:
een blauwe flitslamp geeft ook een redelijk witte flits hoor
Ja ook een flitskast kan van voren flitsen, ben op die manier namelijk al een keer geflitst.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Kan een flits kast nu ook van voren flitsen? Hier heb ik al een tijdje discussie over,maar niemand schijnt het echt te weten.
ik bedoel een flitser als in snelheidscontrolequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:27 schreef Farao het volgende:
[..]
Die blauwe flitslampen die wij voor op de wagens hebben zitten geven echt geen witte flitsen hoor, die zijn gewoon blauw en ook veel minder fel (en irritant voor je ogen) dan die witte.
bullshit dat is fahankelijk van de camera, de gatso kan er geen 2 tegelijk aan en flitst niet eens maar een multanova staan 2 streepjes op de foto en de auto die daratussenin staat is het haasjequote:Op donderdag 17 februari 2005 08:14 schreef Stiffmaster het volgende:
Reed je naast die andere auto toen je werd geflitst??
Wanneer er twee auto's op de foto staan (naast elkaar) krijgen ze beide geen bekeuring volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |