Echt hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Sowieso volwassen mensen met kleding aan___!!
Zou wel een bazenactie zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:38 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht.
Had je een ocon shirtje aan?
Voetbalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus bij de voetbal mag het maar bij F1 niet?
Geen Rolex hebben zodat je klok universeel geaccepteerd is in de vip roomsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:02 schreef Aethereal het volgende:
ZIjn zeker ook nog allemaal van die nepfans zonder Tag HeuerHebben ze een shirtje gekocht is het geld op zeker bij die tokkies.
Aldus de arme student die z'n anus al geeft voor vijf tientjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:04 schreef Goudenvis het volgende:
Geen Rolex hebben zodat je klok universeel geaccepteerd is in de vip rooms
Max fanboi incluis kleding gespotquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus bij de voetbal mag het maar bij F1 niet?
De functie die ik heb overstijgt in positieve zin die van manager in een simpele supermarkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:37 schreef Roces18 het volgende:
@:stokj als jumbo manager kan jij ook die lidl sokken aan doen toch?
Wanneer je een IQ hebt van <80 is dat een leuke polo ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:38 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die polo best wel leuk op zich.
Die polo's zijn best mooi. Hij staat mijn zoontje ook goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een IQ hebt van <80 is dat een leuke polo ja.
heb je een complexe supermarkt dan? een jumbo foodmarkt manager verdient zo 100kquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:23 schreef stokj het volgende:
[..]
De functie die ik heb overstijgt in positieve zin die van manager in een simpele supermarkt.
Maar inderdaad, als je broekspijp over de sok heen is kan je elke sok aan doen. Ook die van Lidl.
Mijn functie (niet bij Jumbo) zorgt er voor dat er supermarkten zijn of dat de retail draaiende blijft.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je een complexe supermarkt dan? een jumbo foodmarkt manager verdient zo 100k
aaah vrachtwagenchauffeurquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Mijn functie (niet bij Jumbo) zorgt er voor dat er supermarkten zijn of dat de retail draaiende blijft.
Nee geen vrachtwagenchauffeur maar hoger en complexer en politieker. Al is rijden in een vrachtwagen wel leuk.quote:
En die heb je niet even weggejaagd voordat ze aangereden werden?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:44 schreef Goudenvis het volgende:
maaarrrrr wel mooie herten gezien op het circuit
Wat is er hoger.dan een vrachtwagenchauffeurquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee geen vrachtwagenchauffeur maar hoger en complexer en politieker. Al is rijden in een vrachtwagen wel leuk.
Zo zo ruige boyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:17 schreef pferdfahrer het volgende:
Je zou denken dat je er prima tussen zou passen. Toch immers jouw soort volk.
Ondanks dat ik wel meer naar Red Bull neig vind ik deze ook best mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh maar minder pauper dan red bullquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je een complexe supermarkt dan? een jumbo foodmarkt manager verdient zo 100k
Bron? Is algemeen bekend. Werkt 400 man ofzo denk je dat die 20k verdient ofzo???quote:
400 man in 1 supermarkt?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bron? Is algemeen bekend. Werkt 400 man ofzo denk je dat die 20k verdient ofzo???
Die zwarte is wel mooi, behalve dan het mercedes, UPS en petronas logo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mogen deze wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja totaal dombo werken toch niet allemaal tegelijk. Heb je nooit bij de Appie gewerkt ofzoquote:
Je praat onzin, kom eens met feiten. Een supermarktmanager van AH verdiend echt geen 100K per jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja totaal dombo werken toch niet allemaal tegelijk. Heb je nooit bij de Appie gewerkt ofzo
Qua functie is VP hoger. En ik zit o de zevende verdieping van een zeven verdiepend tellend gebouw dus in beide gevallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat is er hoger.dan een vrachtwagenchauffeur
ben je dakdekker?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Qua functie is VP hoger. En ik zit o de zevende verdieping van een zeven verdiepend tellend gebouw dus in beide gevallen.
Misschien moet je het ook juist niet te serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:44 schreef Goudenvis het volgende:
Als het nou kinderen zijn dan is het niet zo'n probleem maar volwassenen die met die kledij lopenneem je toch niet serieus
En dat is gebaseerd op?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Neuh maar minder pauper dan red bull
Ok....quote:Op zondag 19 mei 2019 18:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Red bull kost 1,5¤ ofzo, een Mercedes en Ferrari een stuk duurder.
En Marokkanen tegenwoordigquote:Op zondag 19 mei 2019 18:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok....
Een Aston Martin daarentegen is een klap stijlvoller dan een Mercedes of Ferrari. Wat zeggen ze ook weer over Mercedeseigenaren: boeren en taxichauffeurs?
Neah, doet het niet voor me.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
En Marokkanen tegenwoordig
[ afbeelding ]
Toch blijft een 300sl alles overtreffen
Die bovenste is heul geen Aston Martinquote:Op zondag 19 mei 2019 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Neah, doet het niet voor me.
Wint niet van.
[ afbeelding ]
En al helemaal niet van
[ afbeelding ]
Anyway, heb zelf geen RB-kleding. Mijn zoontje heeft een pet, een polo en een hoodie. Maar hij roept net zo hard dat hij voor Mercedes is als voor Max.
quote:Op zondag 19 mei 2019 18:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die bovenste is heul geen Aston Martin![]()
.
Mensen die het verschil niet kennen tussen een Austin Healey en een Aston Martin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |