quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom willen wij in dit topic eigenlijk warme ananas? Ik vind hem op kamertemperatuur doorgaans veel lekkerder. Dan proef je de smaken beter. Los, of lekker door de yoghurt.
Waarom wil je hier serieus over praten?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom willen wij in dit topic eigenlijk warme ananas? Ik vind hem op kamertemperatuur doorgaans veel lekkerder. Dan proef je de smaken beter. Los, of lekker door de yoghurt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1000+ voor zo’n pauper boss jas is wel lachwekkend ja
Een lekkere chipszak?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, straks even lekker een biertje en een knabbeltje halen voor het ESF vanavond.
Zat zelf te denken aan borrelnootjes.quote:
Je neemt het allemaal wel erg serieus dat ESF of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de chips en bier al in huis. En kaas
Zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal wel erg serieus dat ESF of niet?
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?quote:
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te rakenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?
Hoe bevalt de vakantie? Mooi land?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
Omeletje op. Nu een wijntje en straks jurkje passen en hopelijk ook kopen
.
En ik word doof van een kind dat meent de nieuwe Celine Dion te zijn.
Alsof iemand zijn plekje wil hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te raken
Prachtig land. Echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt de vakantie? Mooi land?
Hahaha. Nou, van mij heeft echt niemand iets te vrezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te raken
Omdat sommige mensen gruwelen van warme ananas (op een pizza)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?
En terecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gruwelen van warme ananas (op een pizza)
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dino eet alleen ananas zodat zijn vriendin het goed vindt dat hij in haar mondje komt.
Kansenparels importerenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/syrie/5(...)en-hun-kinderen.html
En dan over een paar jaar hun mannetjes ook over laten komen “want ze hebben echt spijt en wisten niet waar ze aan begonnen”quote:
En dan hun wangedrag en misdaden belonen en wegmoffelen zodat niemand het ooit hoeft te wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar hun mannetjes ook over laten komen “want ze hebben echt spijt en wisten niet waar ze aan begonnen”
![]()
Dan nog even wachten op de minister die de onderste steen boven wil hebben als ze een aanslag plegenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan hun wangedrag en misdaden belonen en wegmoffelen zodat niemand het ooit hoeft te weten
En er met open ogen in trappenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar hun mannetjes ook over laten komen “want ze hebben echt spijt en wisten niet waar ze aan begonnen”
![]()
Kat vangen en aan de Chinees verkopen. Zal m leren.quote:
Echt geen idee. Wel aardig wat, want een hoop gepiep:)quote:
Katten meteen binnen gehoudenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:32 schreef Lotusss het volgende:
Voor de mensen die vanavond het ESF gaan kijken:
[ afbeelding ]
Alleen maar verliezers ?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zijn geen winnaars bij het ESF.
Ga je samen met je vriendin kijken?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zijn geen winnaars bij het ESF.
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je samen met je vriendin kijken?
Ja, bij de tweede ging ik gelijk aan de 14% dus ben er wel weer klaar meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je weer op een bierfestival?
Ze kent m'n praatjes wel inmiddelsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je dan een beetje stiekem gluren zodat je er vanavond nog op mag?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)snapchat_filter.html
wtf.
Onderste 3 altijd genot.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:32 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij gewoon ruimte over? Wat is dat voor alien?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Morgen maar eens spullen in de keuken inruimen.
https://www.telegraaf.nl/(...)al-wel-willen-winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:32 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Al die sukkels die bij Harmans gefaald hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed druk bij de achterburen met bezichtigingen.
Andere doelgroep gok ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die sukkels die bij Harmans gefaald hebben
Zal wel zo weg zijn dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed druk bij de achterburen met bezichtigingen.
quote:
Soms moet je met minder genoegen nemenquote:
Heb je al de hele middag keihard André Hazes aan en de ramen open?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Benieuwd of het meer dan de vraagprijs gaat doen
Zuipenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:17 schreef Californium het volgende:
Ik ben lekker mezelf aan het irriteren![]()
Zo maar eens naar huis en mezelf daar irriteren
Heb nog een halve fles wijn staan dus denk hetquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al de hele middag keihard André Hazes aan en de ramen open?
Net aan één glaasjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb nog een halve fles wijn staan dus denk het
Dat valt niet echt onder de term 'zuipen' denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb nog een halve fles wijn staan dus denk het
Nah, ik vind het niet fijn om de controle te veel te verliezenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt niet echt onder de term 'zuipen' denk ik
Op het mbo tikten ze natuurlijk een krat breezers wegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt niet echt onder de term 'zuipen' denk ik
10kg chocola erbijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet fijn om de controle te veel te verliezen
Maar halve fles is goed, kan ik even lekker janken en dan weer door
Geen idee, toen was ik niet zo'n hosselaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Op het mbo tikten ze natuurlijk een krat breezers weg
Huehuequote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even slikken en weer doorgaan.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fitgirl gevonden voor Dino:
[ afbeelding ]
Zij is sterker dan hij.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fitgirl gevonden voor Dino:
[ afbeelding ]
Dat is wat ze wil, toch?quote:
5'9" is 175.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zoekt mannen <180cm, meer iets voor Faxie.
'slender'quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zoekt mannen <180cm, meer iets voor Faxie.
Het was wel offtopic kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef Faxie het volgende:
Als mod je jeukende vinger in bedwang houden blijft ook lastig
Dat is het al snelquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was wel offtopic kan ik je vertellen
Hoezo? Er was gewoon terecht geveegd hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef Faxie het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:57 schreef Chia het volgende:
Ja ik had ook offtopic gepost, vandaar dat ik het zo goed weet.En zag later pas dat het niet het reguliere datingtopic was toen ik de verdwenen posts probeerde te zoeken
Die lui hebben gewoon vreselijke voorkeuren vaak, levert mij onnodige notes opquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef Faxie het volgende:
Was ook meer algemeen bedoeld. Ik kom maar sporadisch in dat topic.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo? Er was gewoon terecht geveegd hoor.
In het datingtopic was het een iets grijzer gebied geweest, maar dit ging over posts in datingsites/apps.
Rusland, REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige waar ik in 'discussie' aan kon denken was
[ afbeelding ]
Het lijkt me leuk om eens keihard te zuipen met jouquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:00 schreef Lotusss het volgende:
Ik zat heel vrouwelijk beautybloggers te browsen op YouTube, waarbij ik zojuist op deze dame stuitte...
Zij is per direct mijn favoriete blogster geworden - al moet je als non-native speaker wellicht wel even wennen aan haar Noord-Engelse accent:
Ik vind haar geniaal
Meer een uglybloggerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:00 schreef Lotusss het volgende:
Ik zat heel vrouwelijk beautybloggers te browsen op YouTube, waarbij ik zojuist op deze dame stuitte...
Zij is per direct mijn favoriete blogster geworden - al moet je als non-native speaker wellicht wel even wennen aan haar Noord-Engelse accent:
Ik vind haar geniaal
Fuck, wat een zaaddodend accent is dat toch ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:00 schreef Lotusss het volgende:
Ik vind haar geniaal
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Fijne slaapkamer
https://cloud.funda.nl/valentina_media/111/689/863_2160.jpg
Valt dit in de categorie Samantha uit Utreg?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:00 schreef Lotusss het volgende:
Ik vind haar geniaal
Ja maar daarom... ze weet het ook en ze heeft echt super veel humor en zelfspotquote:
Lijkt me ook leuk! Betaal jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk om eens keihard te zuipen met jou
Flauwquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, ik hoef trouwens geen seks daarna.
I wasn't offering.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, ik hoef trouwens geen seks daarna.
We zien het wel!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I wasn't offering.
Anders had ik wel GHB in jouw drankje gedaan.
Je hebt stiekem toch hoop? Ocherm....quote:
Ik bedoel meer of ik wel zin heb in je als je blijkbaar GHB in je handtasje hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt stiekem toch hoop? Ocherm....
tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of ik wel zin heb in je als je blijkbaar GHB in je handtasje hebt.
Rustig maar hoor, ik heb geen GHB in mijn handtasquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of ik wel zin heb in je als je blijkbaar GHB in je handtasje hebt.
Hahahaha nee joh. Nee. Neeeee verre van. Dus eigenlijk is het uit- en inruimenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had hij gewoon ruimte over? Wat is dat voor alien?
Lijkt me echt klote. Zie er zo niet naar uit. Heb voorheen alleen maar in een nieuw huis samengewoond. Nooit bij iemand ingetrokken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha nee joh. Nee. Neeeee verre van. Dus eigenlijk is het uit- en inruimen
Ik hou van organiserenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me echt klote. Zie er zo niet naar uit. Heb voorheen alleen maar in een nieuw huis samengewoond. Nooit bij iemand ingetrokken.
Toch maar LAT'ten danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me echt klote. Zie er zo niet naar uit. Heb voorheen alleen maar in een nieuw huis samengewoond. Nooit bij iemand ingetrokken.
WAlgelijk dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Die bodem smaakt raar, maar weet nu wat het is... Is een glutenvrije variant
Hipsterquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Martelingquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Te ver is geen argumentquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het dichterbij was zou dat echt perfect zijn.
Bijna alles uit de supermarkt dat glutenvrij is, smaakt echt voor geen meter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Textuur is ook anders...alsof het uit elkaar wilt vallen. Voortaan maar op letten.
Wel als je het ieder weekend de rest van je leven moet rijdenquote:
Gok het tweedequote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna alles uit de supermarkt dat glutenvrij is, smaakt echt voor geen meter.
Geen idee of dat iets is dat ze nog moeten perfectioneren of dat mensen met glutenallergie gewoon niet mogen genieten van eten.
Zonder gluten kun je gewoon niet echt goed deegproducten maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna alles uit de supermarkt dat glutenvrij is, smaakt echt voor geen meter.
Geen idee of dat iets is dat ze nog moeten perfectioneren of dat mensen met glutenallergie gewoon niet mogen genieten van eten.
Meh ja okéquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel als je het ieder weekend de rest van je leven moet rijdenen je dus altijd een weekend relatie houdt.
Lekker obscuurquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de ultieme edgelord comic gevonden.
[ afbeelding ]
Maar even bestellen deze week.
Hoezo? Dat heb je nu toch ook?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het dichterbij was zou dat echt perfect zijn.
Vind het nu al irritant. Want je moet bijna verplicht je weekenden vrij houden omdat je elkaar anders niet ziet. Zou je dichtbij elkaar wonen ga je lekker door de week nog even langs ofzo.quote:
Dat is wel klote jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel als je het ieder weekend de rest van je leven moet rijdenen je dus altijd een weekend relatie houdt.
8 jaar gehad.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Juist niet.quote:
Dat is zo ja. Doordeweeks zo'n afstand is kutquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het nu al irritant. Want je moet bijna verplicht je weekenden vrij houden omdat je elkaar anders niet ziet. Zou je dichtbij elkaar wonen ga je lekker door de week nog even langs ofzo.
Zegt meer over de rest van je aankopen danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist niet.
Zou waarschijnlijk het meest bekende en best verkopende zijn wat ik dit jaar heb gekocht.
Zeker met werk en files.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Doordeweeks zo'n afstand is kut
Komt hij nooit IJmuiden?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik er wel klaar mee. Ga geen 8 jaar naar Nijmegen rijden
Pat Mills is behoorlijk bekende schrijver. Ledroit ook redelijk in Frankrijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zegt meer over de rest van je aankopen dan
Kan hij niet 1 dag thuiswerken bij jou vandaan? Dat je samen slaapt, hij thuis werkt, je nog avondeten hebt samen en hij weer gaat?quote:
Na 3 jaar lukte elkaar doordeweeks zien ook wel bijna wekelijks, want toen werd de afstand gehalveerd.quote:
Niet standaard. Soms werkt hij in de buurt dus komt dan wel door de week.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan hij niet 1 dag thuiswerken bij jou vandaan? Dat je samen slaapt, hij thuis werkt, je nog avondeten hebt samen en hij weer gaat?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Dat lijkt me wel heel lastig dan ja met zo'n afstand. Sowieso dat je niets spontaan kunt doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet standaard. Soms werkt hij in de buurt dus komt dan wel door de week.
Ik heb sowieso die optie niet helaas.
Dat is dan nog wel te doen. In mijn vorige relatie woonde ik vrij snel samen, zou ik nu denk ik niet zo snel meer doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Na 3 jaar lukte elkaar doordeweeks zien ook wel bijna wekelijks, want toen werd de afstand gehalveerd.
Dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel te doen. In mijn vorige relatie woonde ik vrij snel samen, zou ik nu denk ik niet zo snel meer doen.
Ja daarom woon ik ook nog niet samen. 1.5 jaar is te snel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel te doen. In mijn vorige relatie woonde ik vrij snel samen, zou ik nu denk ik niet zo snel meer doen.
Zit je alsnog de hele week te fappenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex woonde in Leiden, en kwam in het weekend naar mij toe. Zelfs met die 'luxe' was ik al vrij snel klaar met die afstand omdat je inderdaad doordeweeks niet even naar elkaar toe kon
Gewoon gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik er wel klaar mee. Ga geen 8 jaar naar Nijmegen rijden
Wat een zeikstraalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:22 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepwest.nl(...)den-ze-zitten-overal
Wat een cliffhanger.quote:Peter wacht af tot maandag. Maar hij laat aan Omroep West weten natuurlijk een schadevergoeding te willen voor zijn plantjes in de tuin die helemaal opnieuw ingericht moet worden. Wordt vervolgd.
Maandag de hele dag F5-enquote:
Hehehequote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig al blij als ze geen andere relatie blijken te hebben.
Kuthoeren zijn het. Allemaal!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zaadcellen blijven maar ongeveer 3 dagen in leven.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje zaad opsparen zodat je d'r vrijdagavond de facial van d'r leven kan geven.
Waar komt dan die gigantische lading vandaan na een week niet fappen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zaadcellen blijven maar ongeveer 3 dagen in leven.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer er veel broeders sterven in de zak zelf, worden er vervolgens extra veel geproduceerd?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar komt dan die gigantische lading vandaan na een week niet fappen?
Hmm, heb dit ooit gelezen en ging er van uit dat het waar was.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar komt dan die gigantische lading vandaan na een week niet fappen?
Blij dat ik indirect heb kunnen bijdragen aan het verrijken van je kennis.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, heb dit ooit gelezen en ging er van uit dat het waar was.
Nu lees ik wat meer, en lijkt het idd langer te zijn.
Klinkt als iets voor mijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Faxie, Perverts Of The Unknown is weer in print kennelijk.
Ik ga hem wel bestellen iig. Vond hem hilarisch.quote:
Dank je vriend, ik waardeer het.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blij dat ik indirect heb kunnen bijdragen aan het verrijken van je kennis.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb bier dat Faxie wel lekker zou vinden.
Oeh, fruitbierquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met vlierbloesem, en met zwarte bessen.
Welke?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met vlierbloesem, en met zwarte bessen.
Drink het zo af en toe, als ik wat met alcohol wil.quote:
Rquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:00 schreef Californium het volgende:
Is er een computernerd met verstand van R die mij kan helpen
Vind het wel okquote:
Wat?quote:
Is dat op tv is ofzoquote:
Ik ook niet, maar ik weet wel dat M de talkshow van Margriet van der Linden is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat op tv is ofzoIk kijk geen tv
Aha.... Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel dat M de talkshow van Margriet van der Linden is.
Misschien ook wel omdat ik er mee moest werken terwijl de uni niemand had die het konquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het wel okmaar hij blijft maar een error spuwen
![]()
Ojaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ik er mee moest werken terwijl de uni niemand had die het kon
Ze hadden ons les gegeven in Python (die gozer kon dat ook niet, daar niet van), en het jaar erop alle theoretische Biologen weg gesaneerd. Lekker man.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja! "Hier! Succes ermee! Als je vragen hebt dan zoek je het zelf maar uit! XOXO"
Klinkt inderdaad heel handigquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden ons les gegeven in Python (die gozer kon dat ook niet, daar niet van), en het jaar erop alle theoretische Biologen weg gesaneerd. Lekker man.
Hij is voormalig Braziliaans?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad heel handig. Hier toevallig een cursus gevolgd van een grumpy Rus die het te goed kan
.
Maar mijn voormalig braziliaanse lover is zijn PhD-student dus als ik in paniek raak bel ik hemMaarja, zaterdagavond 21.00
Bwehehehequote:
quote:
Hij is niet echt Braziliaansquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
en was het allemaal waar wat ze zeggen over Latino's?
Maak het ff concreet ajbquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is niet echt Braziliaans. Alleen maar daar geboren en getogen.
Maar als ik denk wat je bedoeld dan alsnog: "JA"
Beste sex ooitquote:
Nope, nope en nopequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige, kleine, emotionele drugscrimineel.
Wat was er anders?quote:
twee stuks zelfs.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit zeg je toch niet op een forum waar je ex ook nog rondloopt
Geilquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
twee stuks zelfs.
Maar ja, sorrymaar dit was gewoon anders
. Heb nog nooit echt slechte sex gehad... Hahaha
Geen idee, het was intiemer ofzo... het was andersquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen idee, het was intiemer ofzo... het was andersop een goede manier
Heb anders geen aantallen, afmetingen en volumes gehoord.quote:
Nu alquote:
Veel beterquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu al![]()
Oké
sorry.
Ik heb nooit sex dus ik heb geen mening
Wij hadden een collega die een ruig verleden had. Als ze dan een borrel of 2 a 3 ophad dan ging ze heel uitgebreid vertellen daarover. Was bij de borrels altijd mijn "eindpunt". Als zij begon vond ik het goed geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb anders geen aantallen, afmetingen en volumes gehoord.
Het valt mee.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hadden een collega die een ruig verleden had. Als ze dan een borrel of 2 a 3 ophad dan ging ze heel uitgebreid vertellen daarover. Was bij de borrels altijd mijn "eindpunt". Als zij begon vond ik het goed geweestTMI
Hehe.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hadden een collega die een ruig verleden had. Als ze dan een borrel of 2 a 3 ophad dan ging ze heel uitgebreid vertellen daarover. Was bij de borrels altijd mijn "eindpunt". Als zij begon vond ik het goed geweestTMI
Bedenk je een lelijke collega, zwaar overgewicht (maatje walvis) die dan aan het vertellen is dat ze uit elkaar getrokken wordt door 2 kerels(met detailsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Vind ik vaak wel grappig om te horen, zulke verhalen.
Ohja, ik ga niet om met lelijke mensen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Bedenk je een lelijke collega, zwaar overgewicht (maatje walvis) die dan aan het vertellen is dat ze uit elkaar getrokken wordt door 2 kerels(met details) die ze in een disco heeft leren kennen.
Grappig ja
Kaneel wil de details ook weten...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Bedenk je een lelijke collega, zwaar overgewicht (maatje walvis) die dan aan het vertellen is dat ze uit elkaar getrokken wordt door 2 kerels(met details) die ze in een disco heeft leren kennen.
Grappig ja
Ik moet gelijk aan een fokster denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Grappig ja
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, ik ga niet om met lelijke mensen.
Ik heb ze zelf onderdruktquote:
welke?quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze zelf onderdrukt![]()
En nu ga ik zo fok eruit gooien en schillen en slapen want ik ben muh...
Ben jij nog maagdelijker als Faxie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me nooit uit elkaar laten trekken hoor.
Haha moest lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige, kleine, emotionele drugscrimineel.
Ik sta 5 minuten voor de spiegel. Volgens mij kijkt hij 's ochtends niet eens in de spiegel als ik zijn haar soms ziequote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
En 's ochtends staat hij langer voor de spiegel dan jijzelf.
Ruikend naar bonen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
En 's ochtends staat hij langer voor de spiegel dan jijzelf.
Laat Miss toch even joh.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:59 schreef AirwiN het volgende:
Oude kat ligt te slapen op schoot en ik wil naar bed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |