quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom willen wij in dit topic eigenlijk warme ananas? Ik vind hem op kamertemperatuur doorgaans veel lekkerder. Dan proef je de smaken beter. Los, of lekker door de yoghurt.
Waarom wil je hier serieus over praten?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom willen wij in dit topic eigenlijk warme ananas? Ik vind hem op kamertemperatuur doorgaans veel lekkerder. Dan proef je de smaken beter. Los, of lekker door de yoghurt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1000+ voor zo’n pauper boss jas is wel lachwekkend ja
Een lekkere chipszak?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, straks even lekker een biertje en een knabbeltje halen voor het ESF vanavond.
Zat zelf te denken aan borrelnootjes.quote:
Je neemt het allemaal wel erg serieus dat ESF of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de chips en bier al in huis. En kaas
Zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal wel erg serieus dat ESF of niet?
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?quote:
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te rakenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?
Hoe bevalt de vakantie? Mooi land?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
Omeletje op. Nu een wijntje en straks jurkje passen en hopelijk ook kopen
.
En ik word doof van een kind dat meent de nieuwe Celine Dion te zijn.
Alsof iemand zijn plekje wil hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te raken
Prachtig land. Echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt de vakantie? Mooi land?
Hahaha. Nou, van mij heeft echt niemand iets te vrezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MCH voelt zich een beetje bedreigd door nieuwe mensen. Bang om zijn plekje kwijt te raken
Omdat sommige mensen gruwelen van warme ananas (op een pizza)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit topic is toch helemaal niet bedoeld om serieus te praten? Maar die 'warme ananas' die eerder in het lijstje van de OP stond, vond ik opvallend. Vandaar de vraag. Maar als jij die niet wilt of kunt beantwoorden, of gewoon liever praat over wat jij voor vanavond te kanen in huis hebt gehaald, dan kun je mijn bijdrage toch gewoon negeren?
En terecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gruwelen van warme ananas (op een pizza)
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dino eet alleen ananas zodat zijn vriendin het goed vindt dat hij in haar mondje komt.
Kansenparels importerenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/syrie/5(...)en-hun-kinderen.html
En dan over een paar jaar hun mannetjes ook over laten komen “want ze hebben echt spijt en wisten niet waar ze aan begonnen”quote:
En dan hun wangedrag en misdaden belonen en wegmoffelen zodat niemand het ooit hoeft te wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar hun mannetjes ook over laten komen “want ze hebben echt spijt en wisten niet waar ze aan begonnen”
![]()
Dan nog even wachten op de minister die de onderste steen boven wil hebben als ze een aanslag plegenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan hun wangedrag en misdaden belonen en wegmoffelen zodat niemand het ooit hoeft te weten
En er met open ogen in trappenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar hun mannetjes ook over laten komen “want ze hebben echt spijt en wisten niet waar ze aan begonnen”
![]()
Kat vangen en aan de Chinees verkopen. Zal m leren.quote:
Echt geen idee. Wel aardig wat, want een hoop gepiep:)quote:
Katten meteen binnen gehoudenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:32 schreef Lotusss het volgende:
Voor de mensen die vanavond het ESF gaan kijken:
[ afbeelding ]
Alleen maar verliezers ?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zijn geen winnaars bij het ESF.
Ga je samen met je vriendin kijken?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zijn geen winnaars bij het ESF.
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je samen met je vriendin kijken?
Ja, bij de tweede ging ik gelijk aan de 14% dus ben er wel weer klaar meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je weer op een bierfestival?
Ze kent m'n praatjes wel inmiddelsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je dan een beetje stiekem gluren zodat je er vanavond nog op mag?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)snapchat_filter.html
wtf.
Onderste 3 altijd genot.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:32 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij gewoon ruimte over? Wat is dat voor alien?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Morgen maar eens spullen in de keuken inruimen.
https://www.telegraaf.nl/(...)al-wel-willen-winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:32 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Al die sukkels die bij Harmans gefaald hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed druk bij de achterburen met bezichtigingen.
Andere doelgroep gok ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die sukkels die bij Harmans gefaald hebben
Zal wel zo weg zijn dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed druk bij de achterburen met bezichtigingen.
quote:
Soms moet je met minder genoegen nemenquote:
Heb je al de hele middag keihard André Hazes aan en de ramen open?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Benieuwd of het meer dan de vraagprijs gaat doen
Zuipenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:17 schreef Californium het volgende:
Ik ben lekker mezelf aan het irriteren![]()
Zo maar eens naar huis en mezelf daar irriteren
Heb nog een halve fles wijn staan dus denk hetquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al de hele middag keihard André Hazes aan en de ramen open?
Net aan één glaasjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb nog een halve fles wijn staan dus denk het
Dat valt niet echt onder de term 'zuipen' denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb nog een halve fles wijn staan dus denk het
Nah, ik vind het niet fijn om de controle te veel te verliezenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt niet echt onder de term 'zuipen' denk ik
Op het mbo tikten ze natuurlijk een krat breezers wegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt niet echt onder de term 'zuipen' denk ik
10kg chocola erbijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet fijn om de controle te veel te verliezen
Maar halve fles is goed, kan ik even lekker janken en dan weer door
Geen idee, toen was ik niet zo'n hosselaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Op het mbo tikten ze natuurlijk een krat breezers weg
Huehuequote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even slikken en weer doorgaan.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fitgirl gevonden voor Dino:
[ afbeelding ]
Zij is sterker dan hij.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fitgirl gevonden voor Dino:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |