Jammer en dan staat ze maandag gewoon vierde met Pliskova die eroverheen gaat wippenquote:
Je zet zeker geen joker in?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:49 schreef Zorro het volgende:
Waar ik Kiki zei bedoelde ik Konta.
Stop de tijd.
Lijkt me niet nodig nee.quote:
Jammer. Mocht ze er op RG ook vroeg uitvliegen zal dit altijd de dag blijven dat ze naar plek 2 op de wereldranglijst reikte en misgreepquote:
Einde carrière Kiki?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Het is over. Het is over en uit, het is voorbij.
Tja, Bertens versloeg Halep en Kvitova vorige week nog.. tuurlijk hoort ze bij de topfavorieten voor RGquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar even he..Konta verslaat Bertens op gravel? Kiki is goed maar geen topfavoriet voor RG. Maar ja, wie wel?
Bertens telt het geld terwijl de_boswachter maandag weer vogelhuisjes in elkaar timmert op de sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan je afvragen wie hier nu mentaal zwak is.
De nummer 4 van de wereld die een wedstrijd verliest of de persoon die de enorme behoefte heeft om bij elke wedstrijd die de #4 verliest of bijna verliest te wijzen dat de #4 'mentaal zwak' is
Bertens heeft ondertussen zoveel geld, die heeft niet eens genoeg tijd om al die eurootjes te tellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bertens telt het geld terwijl de_boswachter maandag weer vogelhuisjes in elkaar timmert op de sociale werkplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |