Zoals gezegd heb ik dus zitplaatsen... dus het maakt niet uit wanneer ik het stadion binnen kom.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, bij een stadion is dat wellicht wel anders dan bij iets als Landgraaf inderdaad. Daar wil je niet pas een uurtje voor het begin aan komen kakken, tenzij je genoegen neemt met een plekje ergens achterin
Haha, op zo'n scenario hoop ik ook!quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug bij Mumford&Sons de mazzel dat ik via Marktplaats m’n kaarten kon ruilen met een stelletje dat toch liever zitplekken wilde, want zij was zwanger.
Nog steeds te krijgen voor de liefhebber met gevulde portemonneequote:Op donderdag 2 juni 2022 12:01 schreef ES_FOK het volgende:
Al 2x een voorstel voor Platinum Golden Circle op de 27e , 820 euro totaal , is mij te duur
Toch niet, podium op Noord.quote:
ja zat ook nog te kijken voor de 25ste maar dat zijn de platina kaarten. Platina voor ticketmaster niet voor de klant want je krijgt niks extra behalve hogere service kosten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:01 schreef ES_FOK het volgende:
Al 2x een voorstel voor Platinum Golden Circle op de 27e , 820 euro totaal , is mij te duur
Heb al 2 Golden Circle voor 25e
Gigantische schande die tickets. Als het nou een soort speciaal arrangement is met eten-en drinken, een parkeerkaart etc okay. Maar dit je gewoon melken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef beantherio het volgende:
Platinum tickets kunnen ze beter Ticketmaster-winstmaximalisatie tickets noemen.
Ik ga ook naar Rome! Heb jij normale tickets of die duurdere? Ik had die normale (dik 100 euro pp) maar weet je waar ik dan sta?quote:
Ik heb ook de normale, maar staat idd unieke plaats bij. Ik ga uit van vrije staanplaatsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:25 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rome! Heb jij normale tickets of die duurdere? Ik had die normale (dik 100 euro pp) maar weet je waar ik dan sta?
'Unieke plaats' staat er op het ticket in het italiaans.
Ben 6 (?) jaar geleden ook bij Bruce geweest en toen was het gewoon vrije staanplaatsen op circo massimo.
Eindelijk is Coldplay weer eens om aan te horenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef biertapper het volgende:
Gastoptreden gister bij Coldplay in New York![]()
[ twitter ]
oh, wat errug. Ik ga mijn kaartjes maar weer verkopenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef biertapper het volgende:
Gastoptreden gister bij Coldplay in New York![]()
[ twitter ]
Het feit dat het bij Coldplay is, hoop ik? Niet Springsteen's optreden zelf?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het feit dat het bij Coldplay is, hoop ik? Niet Springsteen's optreden zelf?
Dacht het niet inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:20 schreef Spaulding het volgende:
Is er geen voorprogramma in de Arena? Ga zaterdag heen maar kan er geen info over vinden.
volgens mij niet.... hij begint al om half 8 (volgens de mail die ik gekregen heb)quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:20 schreef Spaulding het volgende:
Is er geen voorprogramma in de Arena? Ga zaterdag heen maar kan er geen info over vinden.
denk dat ie daar wel voorprogrammas heeftquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:29 schreef heywoodu het volgende:
In Landgraaf begint ie ook lekker op tijd dacht ik?
Op de site van Mojo staat dat hij om 19.00u begint inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:29 schreef heywoodu het volgende:
In Landgraaf begint ie ook lekker op tijd dacht ik?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op de site van Mojo staat dat hij om 19.00u begint inderdaad.
We komen vanaf de Veluwe, dus ik denk dat we vrij vroeg op pad zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:01 schreef linebear het volgende:
[..]
kan je nog even puzzelen voor die tijd
Ik kijk gewoon een livestream.quote:
Ja dit! En trapped 👌quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:38 schreef pipster het volgende:
Ik heb mij ook prima vermaakt, al had ik hier en daar wel wat aan de setlist willen sleutelen. En ook aan de geluidskwaliteit for that matter. Maar verder is the Boss een koning!
Dat laatste zie ik juist als pluspuntquote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:15 schreef Tommeke het volgende:
Daar is het geluid beter en om ons heen werd vrij weinig gedanst.
Het was echt heel slecht helaas. Dit was mijn eerste concert in de Arena en gelijk ook het laatste. De galm verpestte best veel. Als je oordoppen hebt, doe die in, dan is het nog een beetje te doen. Aan de kwaliteiten van de E Street Band ligt het niet, die spelen gewoon strak.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:53 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga zaterdag en heb staanplaatsen. Verder weinig ervaring met concerten in de Arena maar hoe is het geluid? Ben altijd bang dat het zo vreselijk galmt daar.
Apart is dat ja. Als je drinken gaat halen zou je toch min of meer moeten accepteren dat je bij zo'n massa niet meer terug op 'je plek' gaat komenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:05 schreef linebear het volgende:
Was weer echt als vanouds een feestje. Het geluid was niet al te best helaas. Lekker galmend
Waar ik me enorm aan heb lopen ergeren is die mensen die constant heen en weer liepen om drinken te halen. Dan gewoon lomp langs je liepen om er door te kunnen. Dan kwaad worden als je niet op zij gaat. Ben zelfs gewoon nog uitgescholden. Bizar
Zo hinderlijk altijd ja, als je ff biertjes gaat halen en je terug naar je plek wil van die mensen die geen millimeter op willen schuiven.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:05 schreef linebear het volgende:
Was weer echt als vanouds een feestje. Het geluid was niet al te best helaas. Lekker galmend
Waar ik me enorm aan heb lopen ergeren is die mensen die constant heen en weer liepen om drinken te halen. Dan gewoon lomp langs je liepen om er door te kunnen. Dan kwaad worden als je niet op zij gaat. Ben zelfs gewoon nog uitgescholden. Bizar
Wat onhebbelijk weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:05 schreef linebear het volgende:
Je kan toch ook netjes vragen of je er langs mag. Of iemand even op zijn schouder tikken ipv er doorheen beukenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat onhebbelijk weer.
Zo’n mensenmassa is een beetje geven en nemen om het voor iedereen leuk te houden.
Als je zelf drinken wilt halen of naar het toilet wilt gaan vindt je het zelf ook fijn als mensen je er door laten en je terug bij je vrienden kunt komen.
Netjes vragen. Bij een concert... En als ik zes bier vast heb wordt op schouders tikken ook wat lastig. Beuken is nooit goed dus daar mag je zeker wat van zeggen maar dat geen millimeter willen opschuiven van mensen is net zo irritant.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Je kan toch ook netjes vragen of je er langs mag. Of iemand even op zijn schouder tikken ipv er doorheen beuken
Dat het licht was binnen helpt ook niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:55 schreef Alloch87 het volgende:
Ik schaar me echt volledig achter deze recensie van het ad.
Aan Bruce lag het absoluut niet, maar het publiek was gewoon onwijs tam. Maar dat zal ook wel inherent zijn aan het hoge boomer-gehalte.
Wat uiteraard ook niet meehelpt is dat de Arena een galmbak blijft, wat ze er ook aan proberen te doen.
Desondanks een leuke show gezien, met Trapped als absoluut hoogtepunt.
Specifiek bij Springsteen-concerten heb ik die indruk ook wel eens ja. Is niet echt nodig lijkt me.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt er een beetje een ondertoon van neerkijken op mensen die lekker van de muziek genieten zonder daar uitgebreid bij te staan dansen en springen?
Ik zei het zelfde over zijn stem, had in het begin het idee dat het heel hard werken voor hem was en na nummer vier leek hij in een flow te komen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:29 schreef beantherio het volgende:
Lag het trouwens aan mij of werd de stem van Bruce beter naarmate het concert vorderde? In het begin vond ik hem af en toe behoorlijk schor en soms wat vals klinken. Maar in het laatste uur merkte ik daar weinig meer van. Een beetje een zingende diesel is het.![]()
Evengoed is het wel duidelijk dat de tijd doorgaat en dat zijn leeftijd hem zachtjes aan wel begint in te halen. En dan niet qua energie op het podium maar vooral qua stem en misschien ook wel een beetje qua uiterlijk. Ik ben benieuwd hoe lang ie nog doorgaat met dit soort tournees.
Het geluid was trouwens inderdaad heel matig ja maar van galm heb ik niet direct iets gemerkt. Het was vooral aan het begin erg schel, waarbij het echt zeer aan je oren deed. Na het in doen van gehoorbeschermers ging het beter maar het geluid werd naar mate het concert vorderde ook beter leek het. Evengoed is en blijft de Arena kut als het gaat om geluidskwaliteit.
Ieder staat natuurlijk volledig vrij zijn ding te doen, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt er een beetje een ondertoon van neerkijken op mensen die lekker van de muziek genieten zonder daar uitgebreid bij te staan dansen en springen?
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:21 schreef Peter88Online het volgende:
Voor wie het leuk vindt om te lezen is hier mijn verslag te vinden: https://www.maxazine.nl/2(...)&utm_medium=facebook
Ook op de filmpjes van de tour valt het me op dat dit nummer vrij stevig gespeeld wordt. Dat is wel een beetje een domper, want juist de langzamere versie hiervan vind ik echt fan-tas-tisch, een van mijn favoriete nummers ooit, maar zo snel valt voor mij een beetje de hele gedachte en boodschap weg. Ik heb/had ontzettend veel zin om dit nummer eindelijk eens live te horen, maar in dat snelle tempo....mwah.quote:Energiek werd er begonnen met ‘No Surrender’.
Haha ik ben compleet tegenovergesteld dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Ook op de filmpjes van de tour valt het me op dat dit nummer vrij stevig gespeeld wordt. Dat is wel een beetje een domper, want juist de langzamere versie hiervan vind ik echt fan-tas-tisch, een van mijn favoriete nummers ooit, maar zo snel valt voor mij een beetje de hele gedachte en boodschap weg
Net zoals ik The Sound of Silence van Disturbed veruit de beste vind: heerlijk langzaam, emotie en alles erin, in plaats van gewoon een degelijk maar te snel gezongen nummer
Maar goed dat dit een Springsteen topic is en niet van Simon & Garfunkel of Disturbed, want anders had ik wel eventjes mijn mening gegevenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Net zoals ik The Sound of Silence van Disturbed veruit de beste vind: heerlijk langzaam, emotie en alles erin, in plaats van gewoon een degelijk maar te snel gezongen nummer
Dat betwijfel ik, want er gaan geruchten dat hij volgend jaar weer terug komt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef linebear het volgende:
Ja Born in the USA had van mij ook niet gehoeven. Maar ok...
Denk dat we er vanuit kunnen gaan dat dit misschien wel de laatste toer is.
Die geruchten ken ik niet....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:42 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want er gaan geruchten dat hij volgend jaar weer terug komt.
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef linebear het volgende:
Ja Born in the USA had van mij ook niet gehoeven. Maar ok...
Denk dat we er vanuit kunnen gaan dat dit misschien wel de laatste toer is.
Ik hou me ook maar eventjes stil haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Maar goed dat dit een Springsteen topic is en niet van Simon & Garfunkel of Disturbed, want anders had ik wel eventjes mijn mening gegeven
Ach, gelukkig mogen we allemaal op onze manier van onze favorieten genietenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:32 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Haha ik ben compleet tegenovergesteld dan.
No Surrender is een anthem die lekker luid gespeeld moet worden. Mijn favoriete versie is deze samen met Brian Fallon, de zanger van The Gaslight Anthem
En over de Disturbed versie van SoS begin ik maar niet eens. Wat een verschrikking vind ik dat.
Is toch ook helemaal prima! Al geniet iemand van de show door op de maat van de muziek aan z'n eigen oor te trekken ofzo, als 'ie er zo van geniet, prima tochquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:49 schreef Tommeke het volgende:
Ik stoorde me niet zo aan mensen die langsliepen om bier te halen en snap overigens ook dat er mensen zijn die willen genieten. Heb ik voor een groot deel van de tijd ook gedaan, maar ik hou ook gewoon van een beetje dansen en zingen.
Bijzonder momentje was het, waren direct twee beveiligers bij om 'm weer op de been te helpen. Hij zal iets breken/scheurenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
Het was echt supergaaf! goede show. we zaten er wel heel ver af maar vanaf de schermen was het goed te volgen.
hij was schijnbaar gevallen op het podium maar dat had ik helemaal niet opgemerkt.
ik vond ook de afsluiting See you in my dreams echt wel heel gaaf. Kippenvel moment.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder momentje was het, waren direct twee beveiligers bij om 'm weer op de been te helpen. Hij zal iets breken/scheuren.
Hoop overigens ook dat het met die jongen die een kwartier behandeld werd tussen golden circle vak en gewone staanvak goed gaat. Zag er niet heel best uit.
Verversen moet je volgens mij juist niet doenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:47 schreef Ciclon het volgende:
1 van de weinige dromen die ik had is uitgekomen: Gister eerste keer geweest, zaten achterin 1e ring. Begin nummers waren niet geod te verstaan door de galm van de arena, nadien werd het stuk beter. Vond het toch wel jammer dat we niet wat meer voorin stonden, maar ik kwam er niet tussen tijdens het kopen van kaartjes vorig jaar. Gelukkig een aardige collega die 3 kaartjes over had. Ook 6 jaar geleden voor op het Maliveld greep ik mis..
Hoe doen jullie dat allemaal? Ik zat voor beide dagen dik een uur van te voren op de website van ticketmaster met hier en daar verversen. Voor de donderdag werd ik er uit geknald, voor vrijdag greep ik mis. Echt frustrerend.
FDenk dat de sfeer gister beter was dan afgelopen donderdag. Als ik zo lees tenminstequote:Op zondag 28 mei 2023 15:41 schreef Spaulding het volgende:
Het was echt geweldig. Wat een energie en longen heeft die man, heerlijk tempo hield hij erin. We stonden redelijk vooraan ter hoogte van de geluidsmensen in midden, en in combinatie met oordoppen was het geluid te doen maar nog steeds niet geweldig. Maar de show was echt geweldig. Veel parels gehoord en het laatste uur met de vele hits zat de sfeer om ons heen er ook goed in. Wat een band ook.
Vond dat er best redelijk wat stoeltjes leeg waren. Wij zaten 1e ring halverwege het veld, prima plekken. Gelukkig maar want had bij het bestellen van de tickets geen tijd om een precieze plek te kiezen.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:47 schreef Ciclon het volgende:
1 van de weinige dromen die ik had is uitgekomen: Gister eerste keer geweest, zaten achterin 1e ring. Begin nummers waren niet geod te verstaan door de galm van de arena, nadien werd het stuk beter. Vond het toch wel jammer dat we niet wat meer voorin stonden, maar ik kwam er niet tussen tijdens het kopen van kaartjes vorig jaar. Gelukkig een aardige collega die 3 kaartjes over had. Ook 6 jaar geleden voor op het Maliveld greep ik mis..
Hoe doen jullie dat allemaal? Ik zat voor beide dagen dik een uur van te voren op de website van ticketmaster met hier en daar verversen. Voor de donderdag werd ik er uit geknald, voor vrijdag greep ik mis. Echt frustrerend.
Ik had van een oud-collega een code + link voor de presale gekregen.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:47 schreef Ciclon het volgende:
Ik zat er op te kijken vanaf de tribune, geen idee wat er precies aan de hand wasquote:
Inschrijven voor de nieuwsbrief van Mojo, heel vaak krijg je een pre-sale een dag eerder. Of en American-Express kaart nemen, ook zij hebben vaak pre-sales ... een uur van te voren inloggen of verversen heeft geen zin. De digitale wachtrij wordt gevormd op moment dat voorverkoop begint.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:47 schreef Ciclon het volgende:
Begint Bruce Springsteen nu om 19.00u of om 19.30u?quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:12 schreef linebear het volgende:
Fantastic Negrito in het voorprogramma op 11 juni. Ben benieuwd
Dat is wel lachen ik zie dat je al zijn concerten kan streamen en op CD kan krijgen. ik ben zaterdag geweest maar ik ga dat zeker wel doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef SevenWonders het volgende:
Recordings van zijn show van vorige week donderdag zijn inmiddels beschikbaar via zijn website ...
https://live.brucesprings(...)dam-NETHERLANDS.html
Ik ben jaloers.. De vrijdag voor zaterdag zat ik nog te kijken naar ticketmaster en toen waren er nog kaartjes over. De zondag na zaterdag keek ik weer en is het uitverkocht.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
Er wordt in ieder geval goed weer verwacht in Landgraaf tijdens The Boss. 30 graden.
Doet hij al jaren zo. Het Malieveld-concert uit 2016 heb ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Dat is wel lachen ik zie dat je al zijn concerten kan streamen en op CD kan krijgen. ik ben zaterdag geweest maar ik ga dat zeker wel doen.
Zal Jan Smeets komen zeggen dat we goed moeten smeren?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
Er wordt in ieder geval goed weer verwacht in Landgraaf tijdens The Boss. 30 graden.
Jep, toch een beetje spijt dat we niet voor de Arena zijn gegaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
kaartjes ruilen? Ik heb er nog een van 27 mei 2023.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, toch een beetje spijt dat we niet voor de Arena zijn gegaan
Dat gaat een helse dag worden zondag tot hij begint te spelen. Een week geleden keek ik en leek het nog gewoon 20-22 graden te worden, dat was lekker geweest.
Daar pas ik denk ik voor, maar bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:29 schreef BjG956 het volgende:
[..]
kaartjes ruilen? Ik heb er nog een van 27 mei 2023.
Ons plan is om rond 14u bij de parkeerplaats aan te komen, om 15u gaan de poorten open. We hoeven niet per se ergens vooraan te staan, dus dat zou op zich prima moeten zijn (voor ons)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
The Boss begint morgen pas om 19.30u met spelen. Hoe laat gaat iedereen proberen aan de poorten te staan? 😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |