abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209285891
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat onhebbelijk weer.

Zo’n mensenmassa is een beetje geven en nemen om het voor iedereen leuk te houden.

Als je zelf drinken wilt halen of naar het toilet wilt gaan vindt je het zelf ook fijn als mensen je er door laten en je terug bij je vrienden kunt komen.
Je kan toch ook netjes vragen of je er langs mag. Of iemand even op zijn schouder tikken ipv er doorheen beuken
pi_209286161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:29 schreef linebear het volgende:

[..]
Je kan toch ook netjes vragen of je er langs mag. Of iemand even op zijn schouder tikken ipv er doorheen beuken
Netjes vragen. Bij een concert... En als ik zes bier vast heb wordt op schouders tikken ook wat lastig. Beuken is nooit goed dus daar mag je zeker wat van zeggen maar dat geen millimeter willen opschuiven van mensen is net zo irritant.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_209286227
Ik schaar me echt volledig achter deze recensie van het ad.

Aan Bruce lag het absoluut niet, maar het publiek was gewoon onwijs tam. Maar dat zal ook wel inherent zijn aan het hoge boomer-gehalte.

Wat uiteraard ook niet meehelpt is dat de Arena een galmbak blijft, wat ze er ook aan proberen te doen.

Desondanks een leuke show gezien, met Trapped als absoluut hoogtepunt.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 12:42:41 #254
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_209287905
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:55 schreef Alloch87 het volgende:
Ik schaar me echt volledig achter deze recensie van het ad.

Aan Bruce lag het absoluut niet, maar het publiek was gewoon onwijs tam. Maar dat zal ook wel inherent zijn aan het hoge boomer-gehalte.

Wat uiteraard ook niet meehelpt is dat de Arena een galmbak blijft, wat ze er ook aan proberen te doen.

Desondanks een leuke show gezien, met Trapped als absoluut hoogtepunt.
Dat het licht was binnen helpt ook niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 mei 2023 @ 13:06:51 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209288362
Ligt het aan mij, of klinkt er een beetje een ondertoon van neerkijken op mensen die lekker van de muziek genieten zonder daar uitgebreid bij te staan dansen en springen? :@

Dat uitbundige gedoe vind ik namelijk zelf ook helemaal niks (om te doen), maar dat maakt niet dat ik er ook maar een beetje minder dan 100% van aan het genieten ben :+

En wel blij dat we niet voor de Arena zijn gegaan, als ik dat zo lees qua geluid.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:18:51 #256
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_209288577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt er een beetje een ondertoon van neerkijken op mensen die lekker van de muziek genieten zonder daar uitgebreid bij te staan dansen en springen? :@
Specifiek bij Springsteen-concerten heb ik die indruk ook wel eens ja. Is niet echt nodig lijkt me.

Met het publiek was niks mis vond ik. Een deel gaat enthousiast tekeer en een deel geniet wat rustiger. Mag allebei.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:29:27 #257
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_209288717
Lag het trouwens aan mij of werd de stem van Bruce beter naarmate het concert vorderde? In het begin vond ik hem af en toe behoorlijk schor en soms wat vals klinken. Maar in het laatste uur merkte ik daar weinig meer van. Een beetje een zingende diesel is het. :)

Evengoed is het wel duidelijk dat de tijd doorgaat en dat zijn leeftijd hem zachtjes aan wel begint in te halen. En dan niet qua energie op het podium maar vooral qua stem en misschien ook wel een beetje qua uiterlijk. Ik ben benieuwd hoe lang ie nog doorgaat met dit soort tournees.

Het geluid was trouwens inderdaad heel matig ja maar van galm heb ik niet direct iets gemerkt. Het was vooral aan het begin erg schel, waarbij het echt zeer aan je oren deed. Na het in doen van gehoorbeschermers ging het beter maar het geluid werd naar mate het concert vorderde ook beter leek het. Evengoed is en blijft de Arena kut als het gaat om geluidskwaliteit. -O-
pi_209289166
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:29 schreef beantherio het volgende:
Lag het trouwens aan mij of werd de stem van Bruce beter naarmate het concert vorderde? In het begin vond ik hem af en toe behoorlijk schor en soms wat vals klinken. Maar in het laatste uur merkte ik daar weinig meer van. Een beetje een zingende diesel is het. :)

Evengoed is het wel duidelijk dat de tijd doorgaat en dat zijn leeftijd hem zachtjes aan wel begint in te halen. En dan niet qua energie op het podium maar vooral qua stem en misschien ook wel een beetje qua uiterlijk. Ik ben benieuwd hoe lang ie nog doorgaat met dit soort tournees.

Het geluid was trouwens inderdaad heel matig ja maar van galm heb ik niet direct iets gemerkt. Het was vooral aan het begin erg schel, waarbij het echt zeer aan je oren deed. Na het in doen van gehoorbeschermers ging het beter maar het geluid werd naar mate het concert vorderde ook beter leek het. Evengoed is en blijft de Arena kut als het gaat om geluidskwaliteit. -O-
Ik zei het zelfde over zijn stem, had in het begin het idee dat het heel hard werken voor hem was en na nummer vier leek hij in een flow te komen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_209290176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt er een beetje een ondertoon van neerkijken op mensen die lekker van de muziek genieten zonder daar uitgebreid bij te staan dansen en springen?
Ieder staat natuurlijk volledig vrij zijn ding te doen, laat dat duidelijk zijn.

Maar daarmee kan het nog wel bepalend zijn voor de algehele sfeer.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:20:23 #260
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_209290345
Zondag regen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:21:49 #261
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_209290359

Onwijs genoten weer. Nog nooit eerder stond ik zo dichtbij het podium dan gisteravond (thank you, roll call). Hij keek mij zelfs aan en wees naar mij tijdens The Promised Land. Tja, dan word ik toch een beetje een bakvis (van 34 jaar weliswaar).

Van de setlist vond ik Trapped en de Detriot Medley de grootste verrassingen. Het enige minpunt vond ik Born In The USA waarbij de bass te zwaar stond afgesteld. Waardoor vooraan het nummer volledig onhoorbaar was.

Voor wie het leuk vindt om te lezen is hier mijn verslag te vinden: https://www.maxazine.nl/2(...)&utm_medium=facebook
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 mei 2023 @ 15:28:28 #262
284411 crew  heywoodu
pi_209290422
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:21 schreef Peter88Online het volgende:
Voor wie het leuk vindt om te lezen is hier mijn verslag te vinden: https://www.maxazine.nl/2(...)&utm_medium=facebook
quote:
Energiek werd er begonnen met ‘No Surrender’.
Ook op de filmpjes van de tour valt het me op dat dit nummer vrij stevig gespeeld wordt. Dat is wel een beetje een domper, want juist de langzamere versie hiervan vind ik echt fan-tas-tisch, een van mijn favoriete nummers ooit, maar zo snel valt voor mij een beetje de hele gedachte en boodschap weg. Ik heb/had ontzettend veel zin om dit nummer eindelijk eens live te horen, maar in dat snelle tempo....mwah.

Net zoals ik The Sound of Silence van Disturbed veruit de beste vind: heerlijk langzaam, emotie en alles erin, in plaats van gewoon een degelijk maar te snel gezongen nummer :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_209290474
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[..]
Ook op de filmpjes van de tour valt het me op dat dit nummer vrij stevig gespeeld wordt. Dat is wel een beetje een domper, want juist de langzamere versie hiervan vind ik echt fan-tas-tisch, een van mijn favoriete nummers ooit, maar zo snel valt voor mij een beetje de hele gedachte en boodschap weg -O-

Net zoals ik The Sound of Silence van Disturbed veruit de beste vind: heerlijk langzaam, emotie en alles erin, in plaats van gewoon een degelijk maar te snel gezongen nummer :@
Haha ik ben compleet tegenovergesteld dan.

No Surrender is een anthem die lekker luid gespeeld moet worden. Mijn favoriete versie is deze samen met Brian Fallon, de zanger van The Gaslight Anthem

En over de Disturbed versie van SoS begin ik maar niet eens :+ . Wat een verschrikking vind ik dat.
pi_209290573
Ja Born in the USA had van mij ook niet gehoeven. Maar ok...

Denk dat we er vanuit kunnen gaan dat dit misschien wel de laatste toer is.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:41:40 #265
228665 Peter88Online
pi_209290574
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:28 schreef heywoodu het volgende:

Maar goed dat dit een Springsteen topic is en niet van Simon & Garfunkel of Disturbed, want anders had ik wel eventjes mijn mening gegeven ;)
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:42:10 #266
228665 Peter88Online
pi_209290580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef linebear het volgende:

Dat betwijfel ik, want er gaan geruchten dat hij volgend jaar weer terug komt.
pi_209290705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:42 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik, want er gaan geruchten dat hij volgend jaar weer terug komt.
Die geruchten ken ik niet....
  vrijdag 26 mei 2023 @ 16:14:35 #268
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_209290943
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef linebear het volgende:

Op basis waarvan?
.
pi_209293030
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Maar goed dat dit een Springsteen topic is en niet van Simon & Garfunkel of Disturbed, want anders had ik wel eventjes mijn mening gegeven ;)
Ik hou me ook maar eventjes stil haha.

Ik stoorde me niet zo aan mensen die langsliepen om bier te halen en snap overigens ook dat er mensen zijn die willen genieten. Heb ik voor een groot deel van de tijd ook gedaan, maar ik hou ook gewoon van een beetje dansen en zingen.

Bij het laatste nummer werd een gast achter me boos op een meisje die bij haar vriendje op de schouders ging zitten 20 meter voor ons, want hij kon het niet meer zien en dus ging hij verhaal halen :')

Dat was wel een beetje storend, temeer die gast zelf ook maar 1.65 lang was ofzo
:') Hard om gelachen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 mei 2023 @ 19:49:52 #270
284411 crew  heywoodu
pi_209293991
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:32 schreef Spaulding het volgende:

[..]
Haha ik ben compleet tegenovergesteld dan.

No Surrender is een anthem die lekker luid gespeeld moet worden. Mijn favoriete versie is deze samen met Brian Fallon, de zanger van The Gaslight Anthem

En over de Disturbed versie van SoS begin ik maar niet eens :+ . Wat een verschrikking vind ik dat.
Ach, gelukkig mogen we allemaal op onze manier van onze favorieten genieten :+

Ik vind deze echt kippenvelwaardig, de emotie spat er vanaf (en bij de snellere versie is dat hele gevoel voor mij...nou ja, weg). Voor mij dan, voor anderen weer niet :)

Verder ben ik geen groot fan van Born in the USA , maar ik vind hem wel bij een live show van The Boss horen, dus blij dat 'ie er steeds weer bij zit :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 mei 2023 @ 19:51:17 #271
284411 crew  heywoodu
pi_209294018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 18:49 schreef Tommeke het volgende:
Ik stoorde me niet zo aan mensen die langsliepen om bier te halen en snap overigens ook dat er mensen zijn die willen genieten. Heb ik voor een groot deel van de tijd ook gedaan, maar ik hou ook gewoon van een beetje dansen en zingen.
Is toch ook helemaal prima! Al geniet iemand van de show door op de maat van de muziek aan z'n eigen oor te trekken ofzo, als 'ie er zo van geniet, prima toch :9
pi_209301205
wij gaan vanvavond. ben heel benieuwd het is de eerste keer dat ik hem live ga zien.

we hadden in eerste instantie sta kaarten maar omdat mijn vriendin zwanger is toch om kunnen ruilen voor zitplaatsen. Maar goed we zijn er bij.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_209312868
Serieus goede show _O_. Geluid slecht maar goed, dat weet je van te voren en als je je daar een beetje op in stelt valt het ook allemaal wel weer mee. Prachtige avond O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_209313203
Tsja, geluid en de arena hoef ik niet veel over te zeggen, maar wat kan die man (en band) optreden ❤️ wat een energie
pi_209313662
Het was echt supergaaf! goede show. we zaten er wel heel ver af maar vanaf de schermen was het goed te volgen.

hij was schijnbaar gevallen op het podium maar dat had ik helemaal niet opgemerkt.

ik vond ook de afsluiting See you in my dreams echt wel heel gaaf. Kippenvel moment.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')