quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft de Eurojury vaak gelijk? (ken dat niet echt)
De winnaar in ieder geval altijd boveninquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft de Eurojury vaak gelijk? (ken dat niet echt)
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Oke dus we hebben geen Madonna vanavond?
Fake vote!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:44 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
God jemig, ik kijk even niet meer, wacht tot de fake voting komt, als iemand even een seintje wil geven, dan schakel ik m'n geluid weer in
Klopt hij zei ook this is not what eurovision stands for.quote:
Maar toen was de staging er nog niet..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Em31 het volgende:
Het zou me echt héél erg verbazen hoor, als Australië ineens wint. Gewoon omdat het nummer niet veel deed na de semi (ze zakte ook bij de bookmakers) en ik weet dat die Eurojury ook niet alles is, maar dat iemand met 2 punten daar ineens nu gaat winnen... nee![]()
Ik zou er in ieder geval behoorlijk zuur van zijn.
Nee, die is te goed om te repeterenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Oke dus we hebben geen Madonna vanavond?
Dat is nu voor het vierde jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus alleen de 12 punten worden nog vermeld door de presentatoren
Nee die staging was wel erger, maar dan is deze toch ook weer niet zo goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar toen was de staging er nog niet..
En ja ik kan daar ook niet zo goed mee omgaan.
That's how we rollquote:
Een soort replica Griekenland?quote:
Trusten Greys!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik haak af mensen want ik MOET echt slapen nu na deze week, om morgen te overleven.
Heel erg bedankt voor het lachen vanavond.![]()
Was echt tof hier.
Ja hoor, wij sturen weer een rokende suikerspinquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, wij sturen weer een rokende suikerspinWE MOTTE NOOIT MEER MEEDOEN!!@@!@@!!!@$!^&$*!)(*&(!
Trusten!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik haak af mensen want ik MOET echt slapen nu na deze week, om morgen te overleven.
Heel erg bedankt voor het lachen vanavond.![]()
Was echt tof hier.
Gierentwitter:esc_noonz twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 23:49:48The Dutch spokesperson's look for tomorrow is a mood https://t.co/Lyi6nnQCAK reageer retweet
We zijn er nog als je wakker wordt hoor, don't worryquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot morgen!
(Ik kan nu alweer geen afscheid nemen![]()
![]()
)
Ja, nu is het klaar juffie! NAAR BED! KLAAS VAAK MUN SIGRA!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot morgen!
(Ik kan nu alweer geen afscheid nemen![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zweden was niet overtuigend vocaal vanavond.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef Dave het volgende:
Zwitserland is Zweden voorbij in de odds? Watskeburt?
Ziet er strak uit zo!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef lashatumbai het volgende:
Mooi hoor het podium zo> Zie je Duncan al winnen?
[ afbeelding ]
Het licht in m'n hoofd is al sinds vanmorgen elf uur uit ofzo. Of tenminste zo voelt het. Whoehoehoeeeeee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef libranl het volgende:
Oh ik dacht dat Greys hier het licht uit zou doen
Huhquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef Dave het volgende:
Zwitserland is Zweden voorbij in de odds? Watskeburt?
Snap ik, helemaal na gisteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het licht in m'n hoofd is al sinds vanmorgen elf uur uit ofzo. Of tenminste zo voelt het. Whoehoehoeeeeee.![]()
![]()
wowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef lashatumbai het volgende:
Mooi hoor het podium zo> Zie je Duncan al winnen?
[ afbeelding ]
Wie is da?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
Oh UK heeft die irritante Rylan als spokesperson
twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:47:18France's @iambilalhassani shed tears at the end of his jury performance. Tears of joy, baby. You were amazing! #Eurovision #ESC2019 https://t.co/bztm76Nt9h reageer retweet
Een of andere aandachtshoer die in mijn irritatiezone zitquote:
ECHT HE, DAT ZE OPTYFENquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
Dat gegoodmorning Australia word ik ook helemaal schijtziek van.
Ook niet gezien. Dus zal Wiwi wel weer hebben gedroomdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh dit had ik gemist..twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:47:18France's @:iambilalhassani shed tears at the end of his jury performance. Tears of joy, baby. You were amazing! #Eurovision #ESC2019 https://t.co/bztm76Nt9h reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Revanches het volgende:
TILLY loves Holland :HUILEN KIPPEVEL SPRAKELOOSHEID EN E MAN LINKS OP DE VIDEO GOOIDE EN LEEG FLESJE WATER NAAR MIJN KAT
Heb juryoptreden gezien en was me niet opgevallenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh dit had ik gemist..twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:47:18France's @:iambilalhassani shed tears at the end of his jury performance. Tears of joy, baby. You were amazing! #Eurovision #ESC2019 https://t.co/bztm76Nt9h reageer retweet
ik ga al de hele avond stuk om haar reactiesquote:
Only in fake resultsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef molloot200 het volgende:
De punten van Cyprus gaan niet naar Griekenland, leuk om dat ook een keer te zien
En dan nog die rare lok haar. Al de 2e optreden dat dat gebeurt. Je zou denken dat ze inmiddels wel een bus haarlak op de kop hadden getikt in Tel Aviv.twitter:LeaksEsc twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 23:24:16Australia (Final Jury Show) #Eurovision #AUSP.S: You should follow my creator @ruisgoncalves! https://t.co/CnSfkrNicy reageer retweet
Die landkaart is wel tofquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef lashatumbai het volgende:
nog wat visuals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit hier fake duizend doden te stervenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fake bottom five, we kunnen wel fake inpakken
Hahaha ja ik ging plat toen ze die walvisgeluiden maakte.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kan ook niet wachten op de reprise van de winnaar gezongen door een van de mensen van de productie whaha, was vorig jaar epic
Toch prachtig hoe de hele zaal meezingt?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:17 schreef Dave het volgende:
Ben niet bijgelezen, jury show vanuit de zaal, misschien al gepost?
Oh zijn alle inbel-mensen ook al aan het oefenen vanavond?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef lashatumbai het volgende:
ELECTRIC FIEHIEEEELDDDSS, die zijn vroeg op dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Vorig jaarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Only in fake results![]()
Hoewel het in het echt ook wel eens voor is gekomen, maar dat is vrij zeldzaam
Zal ik maar vast fake koffie en fake cake bestellen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier fake duizend doden te sterven
Lijersquote:
Natuurlijk, wil je 4 uur lang een soepele show hebben moet alles gerepeteerd worden!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh zijn alle inbel-mensen ook al aan het oefenen vanavond?
Ga dat maar fake doen jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zal ik maar vast fake koffie en fake cake bestellen?
Fake mee bezigquote:
Dat maakt het weer goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef lashatumbai het volgende:
PRESS POLL!Top 4 zie ik wel gebeuren!
[ afbeelding ]
WHOOOHOOOO toetertjes!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
Matt die dit zo cute zit te volgen alsof dit het echte ding is
Ik ben zo gespannen voor morgen dat ik gewoon vrijwillig naar vier valse nichten (en een vrouw) zit te kijken..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef lashatumbai het volgende:
Geen zin om nu te kijken, maar als iemand het wilt zien:
Wiwi kiest zijn winnaars van vanavond
Hm ja, dat laatste is natuurlijk een 'persoonlijke smaak' ding (zoals ik Toy vorig jaar ook zonder gekakel niet goed genoeg vond, zo vind jij dit jaar Australië zonder stok niet goed genoeg).quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Ik zie haar zeker als allergrootste concurrent morgen.
(alleen het lied zelf vind ik niet goed genoeg, het totaalpakket is wel heel tof.)
Zitten ook wel heel veel mensen tussen die als een blok vallen voor die goedkope 'boodschap' van Frankrijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
Maar Frankrijk zo hoog in de press poll
[ afbeelding ]
Frankrijk stond laatst ook al zo belachelijk hoog in de press poll.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
Maar Frankrijk zo hoog in de press poll
[ afbeelding ]
Hoe zien ze eruit dan? Ik zit mobiel en heb nul gekke plaatjes gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef Strani het volgende:
Zeg, waarom zien veel plaatjes hier er zo gek uit vandaag?
Nou ja, een fake overwinning voor een fake liedje. Lijkt me terecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
IJsland krijgt 212 punten; niet genoeg om Denemarken in te halen!![]()
DENEMARKEN FAKE WINT
Hele gekke cropping waarbij ze vaak wel wijd genoeg zijn, maar heel smal in de hoogte.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit dan? Ik zit mobiel en heb nul gekke plaatjes gezien.
Heel erg plat idd, heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele gekke cropping waarbij ze vaak wel wijd genoeg zijn, maar heel smal in de hoogte.
Misschien alleen de plaatjes van @lashatumbai, nu ik er op let?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel erg plat idd, heb ik ook last van.
Is dat nu bij die laatste weg bijv? Ik zou niet weten waar het aan ligtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien alleen de plaatjes van @:lashatumbai, nu ik er op let?
Ja, prima nu. Dank je!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Is dat nu bij die laatste weg bijv? Ik zou niet weten waar het aan ligt
Was Nederland echt allerlaatste bij de fake final voting? Want dat is wel een leuke tweetquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Was Nederland echt allerlaatste bij de fake final voting? Want dat is wel een leuke tweet
Op basis waarvan zou de EBU dat in godsnaam verbieden dan? Belachelijk idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
Echt belachelijk dit![]()
Heb je al die weken zo hard je best gedaan voor drie minuten. Ik zou echt woest zijn als dit bij Duncan was gebeurt.
[ afbeelding ]
Die gaat dus sympathie votes krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
Heb je al die weken zo hard je best gedaan voor drie minuten. Ik zou echt woest zijn als dit bij Duncan was gebeurt.
[ afbeelding ]
Nee joh dat krijgt straks werkelijk niemand meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die gaat dus sympathie votes krijgen
Denk het ook niet, en juries kijken er sowieso wel doorheen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee joh dat krijgt straks werkelijk niemand mee
Wat schandaligquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Wow dit is wel schandalig zegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
De enige reden die ik kan bedenken dat ze het zouden weigeren is dat die ‘focus je op de zang en het nummer ivm technical issues’ juryregel van woensdag, dus nu ook van toepassing was.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu al een beetje zenuwachtigquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:43 schreef justnathan321 het volgende:
Beseffen jullie dat we vanavond weten of we volgend jaar naar Nederland moeten of niet
Gelukkig wel, ben wel blij dat de spanning straks voorbij isquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:43 schreef justnathan321 het volgende:
Beseffen jullie dat we vanavond weten of we volgend jaar naar Nederland moeten of niet
Paul Joseph Watson noemt zulk soort mannen soyboysquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zo gespannen voor morgen dat ik gewoon vrijwillig naar vier valse nichten (en een vrouw) zit te kijken..
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben nu al een beetje zenuwachtig![]()
Veel plezier vandaag bij de show!
Thx!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben wel blij dat de spanning straks voorbij is![]()
Veel plezier jij!
Dat is waarschijnlijk de reactie in heel Europa inderdaad.quote:
Damn, het is maar goed dat de punten dan binnen zijnquote:
Moet ze een tokkie voorstellen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Damn, het is maar goed dat de punten dan binnen zijn
Sesamstraat. Vriendinnetje van Pino.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:28 schreef Dave het volgende:
Waar komt die Emma pic vandaan dan? Uit de jury rehearsal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |