Nou ja, een fake overwinning voor een fake liedje. Lijkt me terecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
IJsland krijgt 212 punten; niet genoeg om Denemarken in te halen!![]()
DENEMARKEN FAKE WINT
Hele gekke cropping waarbij ze vaak wel wijd genoeg zijn, maar heel smal in de hoogte.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit dan? Ik zit mobiel en heb nul gekke plaatjes gezien.
Heel erg plat idd, heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele gekke cropping waarbij ze vaak wel wijd genoeg zijn, maar heel smal in de hoogte.
Misschien alleen de plaatjes van @lashatumbai, nu ik er op let?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel erg plat idd, heb ik ook last van.
Is dat nu bij die laatste weg bijv? Ik zou niet weten waar het aan ligtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien alleen de plaatjes van @:lashatumbai, nu ik er op let?
Ja, prima nu. Dank je!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Is dat nu bij die laatste weg bijv? Ik zou niet weten waar het aan ligt
Was Nederland echt allerlaatste bij de fake final voting? Want dat is wel een leuke tweetquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Was Nederland echt allerlaatste bij de fake final voting? Want dat is wel een leuke tweet
Op basis waarvan zou de EBU dat in godsnaam verbieden dan? Belachelijk idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
Echt belachelijk dit![]()
Heb je al die weken zo hard je best gedaan voor drie minuten. Ik zou echt woest zijn als dit bij Duncan was gebeurt.
[ afbeelding ]
Die gaat dus sympathie votes krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
Heb je al die weken zo hard je best gedaan voor drie minuten. Ik zou echt woest zijn als dit bij Duncan was gebeurt.
[ afbeelding ]
Nee joh dat krijgt straks werkelijk niemand meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die gaat dus sympathie votes krijgen
Denk het ook niet, en juries kijken er sowieso wel doorheen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee joh dat krijgt straks werkelijk niemand mee
Wat schandaligquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Wow dit is wel schandalig zegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
De enige reden die ik kan bedenken dat ze het zouden weigeren is dat die ‘focus je op de zang en het nummer ivm technical issues’ juryregel van woensdag, dus nu ook van toepassing was.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu al een beetje zenuwachtigquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:43 schreef justnathan321 het volgende:
Beseffen jullie dat we vanavond weten of we volgend jaar naar Nederland moeten of niet
Gelukkig wel, ben wel blij dat de spanning straks voorbij isquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:43 schreef justnathan321 het volgende:
Beseffen jullie dat we vanavond weten of we volgend jaar naar Nederland moeten of niet
Paul Joseph Watson noemt zulk soort mannen soyboysquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zo gespannen voor morgen dat ik gewoon vrijwillig naar vier valse nichten (en een vrouw) zit te kijken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |