Met je uit de kluiten gewassen pogostick.quote:
GIERENquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Australië en Zwitserland.
En Aoibhin, voor Matt.
Ja, ik ook wel hoor. Maar deze prijs was onzinnig hoog voor een jury-vriendelijk nummer met deze startpositie.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Denk eerder winnaar van de televote. Of Australië.
Flinke camera issues.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er bij Noorwegen mis ging?
Straks krijgt de jury weer de instructie niet op de camerabeelden te letten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat net, iets met zwart beeld en backing
Jimmy was nou net geen technisch probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:00 schreef Nexum het volgende:
WAT IS DIT.VOOR.BELACHELIJKE.BULLSHIT.
Hoe kan je een land een re-performance weigeren als er technische issues waren? Dit is al vaker gebeurd in voorgaande edities en daar kregen landen ALTIJD een re-performance (beste voorbeeld Spanje 2010 met Jimmy Jump)
Jaaa ik zie echt al allemaal vette dingen voor me: Madurodam, Heineken Experience, Efteling, Kubuswoningen, héél mooie shots op de veluwe, Wadlopen, Euromast, misschien Madame Tussauds?, afsluitdijk, Forteiland Pampus, Erasmusbrug, Drielandenpunt, Dolfinarium, Kinderdijk, Anne Frank huis, Concertgebouw, Rijksmuseum, Museumplein, iets op een schaatsbaan, de oude kerk + nieuwe kerk Amsterdam, grachten Amsterdam, Volendamse klederdracht, Oostvaardersplassen, Aviodrome...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:48 schreef Studiotje het volgende:
Ik zit te denken, die tussenfilmpjes met de kandidaat... als het in Nederland is. Wat doen wij?Bootje door de grachten? Bootje in giethoorn? Keukenhof? Vastgebonden aan een molenwiek?
Ah ok, had ik ff gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |