quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke maar ik ga geen MVV doen hoor.Valt me nog mee dat ik niet automatisch Poepz0r lok met zo'n post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke maar ik ga geen MVV doen hoor.Nee, we gaan gewoon hem afwisselen. Als een soort wisseltrofeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Chris van wiwiblogs heeft blijkbaar een glazen bol.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef superduba het volgende:
Chris van wiwiblogs zegt dat Australië de televoting gaat winnen. Wat jullie? Zou goed kunnen niet?
Chris van wiwibloggs dacht ook dat Moldavië semi 2 ging winnen van de weekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Chris van wiwiblogs heeft blijkbaar een glazen bol.
Die vind ik ook goed jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Disney schurkenliederen zijn wel altijd baas. Mijn favo is natuurlijk Sta Paraat. De Nederlandse versie ja, ga haten.
Ja inderdaad. Ik ben het hele nationale-finale-drama al weer vergetenquote:
Zeiknummer en zeikhoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
Ik erger me echt aan Sergey maar hij zingt wel goeden zijn act is ook wel tof
maar het is zo'n zeiknummer
en hij heeft zo'n zeik-hoofd
Oooo wat een slecht liedje van moldavië....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Chris van wiwibloggs dacht ook dat Moldavië semi 2 ging winnen van de week
Volgens Wiwi Chris zou Moldavië semi 2 winnen.... Dus lijkt me dat we die niet serieus hoeven te nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef superduba het volgende:
Chris van wiwiblogs zegt dat Australië de televoting gaat winnen. Wat jullie? Zou goed kunnen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |