Ja, geen andere dick hoor, zeker niet die van zosk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maybe, zou je mijn dick willen proberen?
Nou nou, je bent duidelijk boos en verdrietig dat er een einde komt aan GoTquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jij wel hoor
allemaal fappen op een chickie op een draak, kutseizoen
Remi is wel een mooie man vind je nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer, verkorte VI voor btje kickboxen
Ahw, voel me gevleid. Heb geen dick dus dat is wel jmmrquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, geen andere dick hoor, zeker niet die van zosk.
Mijnes?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet echt, is mooi geweest de inspiratie van de filmmakers is op, pure fanfiction ditquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou nou, je bent duidelijk boos en verdrietig dat er een einde komt aan GoT
ben geen homoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Remi is wel een mooie man vind je niet
Kijk wel uit naar Lotr serie gefinancierd door amazonquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet echt, is mooi geweest de inspiratie van de filmmakers is op, pure fanfiction dit
Waarom die van mij niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Supporters zijn vooral getint, die zie je lastig in het donkerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is het daar nu helemaal leeg in die zaal
mwah, ligt er beetje aan hoe ze vorm gaan gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar Lotr serie gefinancierd door amazon
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ik dan toch dick neem, dan maar een goede, geen 7cm
ja ben bang dat je gaat vergelijken met de films ook, want ze pakken wel hetzelfde verhaal neem ik aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah, ligt er beetje aan hoe ze vorm gaan geven
ohja jij was racistquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Supporters zijn vooral getint, die zie je lastig in het donker
Beetje open deur dit hequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah, ligt er beetje aan hoe ze vorm gaan geven
Jij gaat gewoon meteen hardcore all inquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil er geen spijt van hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon meteen hardcore all in
nee joh, zou toch heel raar zijn als ze zelfde verhaal pakken?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ben bang dat je gaat vergelijken met de films ook, want ze pakken wel hetzelfde verhaal neem ik aan
De andere momenten niet?quote:
Ik geef je groot gelijk vriendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Snap ik, het kan maar één keer je eerste keer zijnquote:
Doe maar dicht, kom niet graag bij jou over de vloerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn deur staat voor jou altijd open
Hoezo grap :squote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:18 schreef McGrath het volgende:
ik begin me altijd ongemakkelijk te voelen als deze grappen te lang door gaan.
Wel over zijn bed?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar dicht, kom niet graag bij jou over de vloer
Slijmbalquote:
🤦🏻♀quote:
Ah nee toch nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee joh, zou toch heel raar zijn als ze zelfde verhaal pakken?
hoop niet dat het zo'n cgi stuntfestijn wordt als de hobbit of zo matig als got s8
Nu is er een programma over mannen met meerdere vrouwen. Misschien iets voor jouquote:
Drink nou eerst je biertje maar eens opquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja sorry, was voorlopig geen plan om dick te nemen
Hahaquote:
Ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja sorry, was voorlopig geen plan om dick te nemen
Oh maar dat wil ik ook nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu is er een programma over mannen met meerdere vrouwen. Misschien iets voor jou
Weet ik vriend, dat waardeer ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer meestal wel wat leuks voor je te zoeken
Dat heb je dan goed gezien in dat korte moment van spiekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahadeze film heeft net een vreemde wending gekregen. Klein beetje zien aankomen wel.
Best knap met jouw zicht hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahadeze film heeft net een vreemde wending gekregen. Klein beetje zien aankomen wel.
Hahahah ja truequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gezien in dat korte moment van spieken
Neequote:
Miss wel morgoth ipv sauronquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah nee toch niet
Wel zijn voorouders
Lord of the Rings-serie Amazon draait niet om Aragorn
7 maart 2019 • 22:32
Amazon maakt stukje bij beetje meer duidelijk over zijn Lord of the Rings-serie. Zo weten we nu wanneer die zich afspeelt.
Eind 2017 werd bekend dat Amazon de tv-rechten voor een Lord of the Rings-serie bemachtigd had. Maar waar die serie over zou moeten gaan, en waar in de Tolkien-tijdlijk die zich zou afspelen, was lange tijd gissen. Het populairste gerucht was dat de serie zich zou richten op de jonge jaren van Aragorn, de uiteindelijke koning van Gondor. Aragorn is ondanks zijn jonge uiterlijk toch al 87 jaar oud als Frodo en Sam hem voor het eerst tegenkomen.
Aragorn is namelijk een Númenórean, een afstammeling van de Men of Númenor, bewoners van het eiland Númenor met een bovenmenselijk hoge levensverwachting van honderden jaren. En laat dat eiland nou net zijn vergaan aan het einde van de Second Age, de periode waarin de serie zich volgens Amazon afspeelt. Númenor is door Amazon toegevoegd aan de prachtige kaart waarmee het bedrijf de voorpret wil aanwakkeren.
De Second Age?
Ter vergelijking: de Lord of the Tings-Boeken en films spelen zich af tijdens de Third Age, waarna de Fourth Age zich met het vernietigen van de ring aandient. Toch is er genoeg kans om bekende gezichten en plekken te zien. Zo werd de elfenstad Rivendell in de Second Age gesticht door Elrond (Hugo Weaving in de films). Ook kende de dwegenstad Khazad-dûm zijn hoogtijdagen tijdens de Second Age; de stad is in Lord of the Rings vervallen tot Moria, de plek waar Gandalf met de Balrog vecht.
Wellicht een slimme zet van Amazon om zo ver in het verleden te beginnen. Zo is er tenminste genoeg onbekend terrein om te ontdekken. Liefhebbers moeten nog even geduld hebben: de serie verschijnt pas in 2021 op Amazon Prime Video.
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die zullen accepteren dat jij af en toe je pik in een ander wijf wilt hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik ook niet
Wil gewoon een vrouw die me accepteert zoals ik ben
Waarom denk je dat ik nog single ben hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die zullen accepteren dat jij af en toe je pik in een ander wijf wilt hangen
Verrassendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
balen, hoorde dat le_prof nog dick wil geven
fok is toch alleen voor singlesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog single ben haha
Maar jij bent niet singlequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fok is toch alleen voor singles
Heb je ff, hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog single ben haha
Er zijn ook vrouwen die met zn tweeën een man delen. Zijn wel vaak lelijke vrouwenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die zullen accepteren dat jij af en toe je pik in een ander wijf wilt hangen
Oh sorry. Eerlijk gezegd snap ik niet dat jij nog single bent hoor.quote:
Wil je nog iemand een mention geven bij deze uitspraak, dat zorgt voor wat opschuddingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die met zn tweeën een man delen. Zijn wel vaak lelijke vrouwen
Ja, daar gaat dit programma ook over. Een kerel getrouwd met drie vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die met zn tweeën een man delen. Zijn wel vaak lelijke vrouwen
zou niet weten wiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je nog iemand een mention geven bij deze uitspraak, dat zorgt voor wat opschudding
quote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zolang arya niet door 100 orks suist en sauron dood ben ik al tevreden
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb gehoord dat cinderelladreamer hottie is
heb bier op, ben nu liefquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon wat uitlokken
got is er een meester in om heel spannend te doen alsof iets heel sterk is en het dan in minuutje op kolderieke wijze van beeld te vagenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha
Ja is wel jammer dat GoT wat minder raw is geworden, dat trok me juist wel enorm. Nu voel je nergens echt spanning of gevaar. Dat gevecht tegen die doden ook, dat kan vanaf nu alleen misgaan als ze het uiteraard zelf gaan verneuken met zn allen. Die doden zijn gewoon dom en zwak.
En wat als ze een zo'n rakker niet op hadden willen halen en die draak niet aan hun legertje kon worden gevoegd, stonden ze dan nog te staren naar die ijsmuur?
Haha ga toch fietsenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry. Eerlijk gezegd snap ik niet dat jij nog single bent hoor.
wat nou danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
Kut moest ff werken tussendoor haha, weer monies verdiend
Ik was wel serieus eigenlijkquote:
Ja terwijl dat in de eerste seizoenen best goed gedaan werd. Die belegering van mance op the wall was ook ziek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
got is er een meester in om heel spannend te doen alsof iets heel sterk is en het dan in minuutje op kolderieke wijze van beeld te vagen
hoe ver ben je? Anders verklap ik straks dingenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja terwijl dat in de eerste seizoenen best goed gedaan werd. Die belegering van mance op the wall was ook ziek.
Toen de draken in westeros aankwamen werd alles een beetje te simpel, en werd het hoogtepunt ook steeds dat die dingen in beeld kwamen, dat werd heel snel lame.
Maar ja, wat moet je dan, die dingen zijn ook overkill en niet te stoppen tenzij je dit zo per se zo schrijft in het script.
Toen tywin stierf is eigenlijk de serie grotendeels kapot gegaan. Toen kreeg je dat gekut met die gelovigen.
Jawel hoor, dat zie je tochquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan niet nadat je eerst zo'n opmerking maakt hoor
Eerste van seizoen 8 gehad nu ;pquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe ver ben je? Anders verklap ik straks dingen
okequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste van seizoen 8 gehad nu ;p
hoop het niet voor jequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is de interesse van utd in pele van aanholt srs denk je?
zolang ze wan-bissaka er maar bij krijgen. United kan wel wat nieuwe backs gebruikenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is de interesse van utd in pele van aanholt srs denk je?
United kan wel een nieuw elftal gebruikenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
zolang ze wan-bissaka er maar bij krijgen. United kan wel wat nieuwe backs gebruiken
die ken ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
zolang ze wan-bissaka er maar bij krijgen. United kan wel wat nieuwe backs gebruiken
Misschien is Sinkgraven wat voor ze.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
nieuw bestuur vooral, rest komt daarna welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United kan wel een nieuw elftal gebruiken
dan pak ik nog een biertjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Nu zetten we wel wat users op afwezig nu het over voetbal gaat
idcquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Nu zetten we wel wat users op afwezig nu het over voetbal gaat
Ja eens, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nieuw bestuur vooral, rest komt daarna wel
Geloof het maar want het is waarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja maar ik bedoel dan is het toch niet geloofwaardig
sinkgraven was gewoon goede speler, verkracht bij ajaxquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is Sinkgraven wat voor ze.
Krijgen ze Kristensen er gratis bij.
Hoor daar heel veel goeds over, maar zal wel wat kosten die jongenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel een groot Engels talent, zou Engels elftal wel verdienen
waarom doe je zo onzeker, scharminkeltje?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja maar ik bedoel dan is het toch niet geloofwaardig
lees 60mil voor beidequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoor daar heel veel goeds over, maar zal wel wat kosten die jongen
59 mil voor Wan-Bissaka en 1 voor Van Aanholtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lees 60mil voor beide
das wisselgeld dus kan wel
Ja dat voordeel heeft United zeker, je kan altijd de hoop houden dat er wat verandertquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lees 60mil voor beide
das wisselgeld dus kan wel
denk dat van aanholt erbij krijgen de prijs druktquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
59 mil voor Wan-Bissaka en 1 voor Van Aanholt
valt wel mee, eigenlijk moet je stuk of 8 spelers vervangen maar dat gaat heus niet gebeurenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat voordeel heeft United zeker, je kan altijd de hoop houden dat er wat verandert
Arsenal moet de EL winnen anders komt het niet verder dan 40m
[ afbeelding ]
Vast wel, maar een linksback is het niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinkgraven was gewoon goede speler, verkracht bij ajax
Net zoals Ashley Youngquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar een linksback is het niet.
daarom zeg ik toch ook dat ie verkracht wordt bij ajaxquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar een linksback is het niet.
Wordt nu wel alles aan gedaan, dat is wel fijn. Het is geen wenger-ik-geloof-in-al-mijn-pupillen meerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt wel mee, eigenlijk moet je stuk of 8 spelers vervangen maar dat gaat heus niet gebeuren
dacht eerste seizoen onder ferguson nog wel aardigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
Bij Villa was ie gewoon assistkoning, en daarom ging ie naar United en toen kwam er geen bal meer voorbij de eerste man.
Chinese clubsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt nu wel alles aan gedaan, dat is wel fijn. Het is geen wenger-ik-geloof-in-al-mijn-pupillen meer
Maar ja, wie wil Mustafi, Iwobi, Elneny, Jenkinson, Mkhitaryan, Ozil, Chambers en Xhaka hebben
Omdat ik een kleine penis hebquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom doe je zo onzeker, scharminkeltje?
valencia is wel een heel stuk beter, vind young back pure armoequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel echt een held, net als die valencia ook
Gasten blijven maar gaan
die aziaten zijn al halverwege hahahahquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien knijpen die een oogje dicht inderdaad
Ja dat wel, maar hoe lang ze toch een aardig niveau hebben laten zien en er vaak toch staan op belangrijke momenten is best uniek. Die gasten staan er echt al tyfuslang inquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valencia is wel een heel stuk beter, vind young back pure armoe
speelde niet heel veel dacht ik, wel op de plek waar ie voor bedoeld was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht eerste seizoen onder ferguson nog wel aardig
Hey Aberquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje man dit is hier geen vbl hooooor
geeft vooral weer hoe matig shaw en rafael zich ontwikkeld hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hoe lang ze toch een aardig niveau hebben laten zien en er vaak toch staan op belangrijke momenten is best uniek. Die gasten staan er echt al tyfuslang in
Ja ook datquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geeft vooral weer hoe matig shaw en rafael zich ontwikkeld hebben
Shaw begon dit seizoen erg sterkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geeft vooral weer hoe matig shaw en rafael zich ontwikkeld hebben
Dat is wel een leveltje lager hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou Holebas nemen, betaal je minder voor
Hoezo wat? Dat ik dat vind?quote:
vind dat een onderschatte back, pak je alleen wel wat kaarten extra meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel een leveltje lager hoor
Alaba is nog steeds goonerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Shaw is aardig maar alba of alaba is andere koek, heb ook backs van city liever
is ook wel wat blessuregevoelig naar mijn idee
Is Chilwell nog beschikbaar? hoorde dat city er niet heel erg meer achteraan zat omdat Zinchenko het goed doetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Shaw is aardig maar alba of alaba is andere koek, heb ook backs van city liever
is ook wel wat blessuregevoelig naar mijn idee
Ja denk dat je met manolas ook een idioot hebt die te veel risico neemtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
vind dat een onderschatte back, pak je alleen wel wat kaarten extra mee
Valt reuze meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt de ogen ook overal zitten
heb alaba wel op fifa gekochtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alaba is nog steeds gooner
Ja fucker kom dan met je getease
Ik heb Tierney gekochtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb alaba wel op fifa gekocht
Ik kijk Jailbirds, serie op netflixquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel, doet me goed
Wat zal ik nu gaan kijken
Je bent leuker dan je denktquote:
Ja, ik vind die verhalen best interessant, en ze gaan best diep in op kleine dingen in de gevangenis, zonder irritante Boudewijn Buch ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag ik net voorbij komen maar leek me niet echt iets, jij vindt van wel?
Oke misschien geef ik het een keer een kans dankjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik vind die verhalen best interessant, en ze gaan best diep in op kleine dingen in de gevangenis, zonder irritante Boudewijn Buch ofzo
Meteen jaloers ;s je mag zosk straks terug hebben hoor, ga zo naar huisquote:
dankjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meteen jaloers ;s je mag zosk straks terug hebben hoor, ga zo naar huis
Hoeveel biertjes heb je al opquote:
Ja ik werk met kunststof en ik moet ook solderen, maar heb even niet nagedacht over hoe heet solderen is en dat deze kunststof boven de 180 graden wel enigszins krimpt.quote:
Neem hem maar zoals hij isquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Myrr het volgende:
Mijn vriend wil Twilight kijken mensen moet ik uitmaken of meekijken?
Ja oke dit is wel echt heel dom en met jouw ervaring helemaal, waar zat je met je gedachten myrr?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik werk met kunststof en ik moet ook solderen, maar heb even niet nagedacht over hoe heet solderen is en dat deze kunststof boven de 180 graden wel enigszins krimpt.
Ja weet niet of zijn Twilight vagina daar nu wel zin in heeft. Pak wel gewoon chocola voor 'm.quote:
Gewoon even in de gaten houden dat het niet uit de klauwen looptquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet niet of zijn Twilight vagina daar nu wel zin in heeft. Pak wel gewoon chocola voor 'm.
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin wel steeds meer voor je te voelen wanneer je zo begripvol doet
Ja snapt u. Jeetjemineetje. Misschien kan ik van keramiek een soort schotje maken ofzo. Of kijken welke tin welk smeltpunt heeft en zo laag mogelijke temp vinden. Deze plastic kan wel iets hebben op zich, alleen niet heel lang.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke dit is wel echt heel dom en met jouw ervaring helemaal, waar zat je met je gedachten myrr?
Bofkonten zijn wij eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijn
Jij niet. Kut voor je wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel, maar jij hebt andere kwaliteiten.
Dan hoop ik je slechte versie nooit tegen te komen hahaatjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
u haha, even normaal nuquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja snapt u. Jeetjemineetje. Misschien kan ik van keramiek een soort schotje maken ofzo. Of kijken welke tin welk smeltpunt heeft en zo laag mogelijke temp vinden. Deze plastic kan wel iets hebben op zich, alleen niet heel lang.
Jank.
Hoop jou uberhaupt nooit tegen te komen hoor hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan hoop ik je slechte versie nooit tegen te komen hahaatjes
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoop jou uberhaupt nooit tegen te komen hoor haha
Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik in mn leven in de kroeg ben geweest :squote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijn
Ahwquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik in mn leven in de kroeg ben geweest :s
Ja echt gezellig iemand die na een paar drankjes in een melodramatische depressie terecht komt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijn
Dat zijn de tofste mensenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt gezellig iemand die na een paar drankjes in een melodramatische depressie terecht komt.
heb ik geen eens drank voor nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt gezellig iemand die na een paar drankjes in een melodramatische depressie terecht komt.
kom eens van je wolk af, zweefteefquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je met hem bekvechten?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar ben je dan in vredesnaam mee bezig, doetje
Lekker mezelf zijn, ben helemaal in mn elementquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar ben je dan in vredesnaam mee bezig, doetje
Ja doe dan niet mee denk je danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lol die kerel lag in 30 seconden op de grond
Matigquote:
Nee hij keek al tegen een achterstand aan hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leek ook alsof er meter lengte verschil tussen die twee zat
Zag er niet uit zo
ga gelijk wat wodka in mijn keeltje gooienquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je wat daar van komt? Een topickill
Schenk voor mij ook maar wat bijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga gelijk wat wodka in mijn keeltje gooien
heb je grote voeten?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:57 schreef Crack_ het volgende:
en mn schoenen passen niet mcgrath, echt jammer
oh ja, echt jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:57 schreef Crack_ het volgende:
en mn schoenen passen niet mcgrath, echt jammer
je zult toch kaartje kopen voor zo'n match, 30 seconden voor paar tientjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hij keek al tegen een achterstand aan haha
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nuquote:
echt bijnaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Thuis komen en dan eindelijk je bh uit kunnen doen is echt bijna lekkerder dan klaarkomen
doe jij nooit je bh uit voordat je klaar komt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Thuis komen en dan eindelijk je bh uit kunnen doen is echt bijna lekkerder dan klaarkomen
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nu
pics van jouw schoenen
pics van iedereen zn schoenen
van welk paar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics van jouw schoenen
Jawel maar dan ben ik meestal gewoon al ergens in huisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe jij nooit je bh uit voordat je klaar komt?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics van jouw schoenen
waarom moeten meisjes van roze houden, het is 2019!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Lievelings nichtje is morgen jarig. Heb roze Vans gehaald. Te cute.
Hoe oud wordt zequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Lievelings nichtje is morgen jarig. Heb roze Vans gehaald. Te cute.
Ze wordt drie. Ze houdt van jurkjes en roze.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moeten meisjes van roze houden, het is 2019!
Mijn neefje van 3 is echt helemaal wild van graafmachines en ik mag altijd meespelen en dan krijg ik ook een graafmachine. Vind ik leuker dan me lief isquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
speelt ze ook wel eens met graafmachines en kiepwagens?
Voor nu is ze een meisjemeisje. Get off my back srs waarom zou ik blauwe, zwarte of groene schoenen kopen terwijl ze van roze en paars houdt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
speelt ze ook wel eens met graafmachines en kiepwagens?
kopen danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel srs over die van mij dat ik ze wil
Mooie confettiveters en leuk om het doolhof te ontraadselen bij grote verveling, bijvoorbeeld als er geen Wi-Fi is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel srs over die van mij dat ik ze wil
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooie confettiveters en leuk om het doolhof te ontraadselen bij grote verveling, bijvoorbeeld als er geen Wi-Fi is.
En jouw zoontje ook, wat verwarrendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze wordt drie. Ze houdt van jurkjes en roze.
tja, vind het al raar dat je daar geld voor betaald maar goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zult toch kaartje kopen voor zo'n match, 30 seconden voor paar tientjes
Hij heeft meer swag dan iedereen hier.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En jouw zoontje ook, wat verwarrend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |