Ja oke dit is wel echt heel dom en met jouw ervaring helemaal, waar zat je met je gedachten myrr?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik werk met kunststof en ik moet ook solderen, maar heb even niet nagedacht over hoe heet solderen is en dat deze kunststof boven de 180 graden wel enigszins krimpt.
Ja weet niet of zijn Twilight vagina daar nu wel zin in heeft. Pak wel gewoon chocola voor 'm.quote:
Gewoon even in de gaten houden dat het niet uit de klauwen looptquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet niet of zijn Twilight vagina daar nu wel zin in heeft. Pak wel gewoon chocola voor 'm.
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin wel steeds meer voor je te voelen wanneer je zo begripvol doet
Ja snapt u. Jeetjemineetje. Misschien kan ik van keramiek een soort schotje maken ofzo. Of kijken welke tin welk smeltpunt heeft en zo laag mogelijke temp vinden. Deze plastic kan wel iets hebben op zich, alleen niet heel lang.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke dit is wel echt heel dom en met jouw ervaring helemaal, waar zat je met je gedachten myrr?
Bofkonten zijn wij eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon altijd de beste versie van mezelf te zijn
Jij niet. Kut voor je wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel, maar jij hebt andere kwaliteiten.
Dan hoop ik je slechte versie nooit tegen te komen hahaatjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
u haha, even normaal nuquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja snapt u. Jeetjemineetje. Misschien kan ik van keramiek een soort schotje maken ofzo. Of kijken welke tin welk smeltpunt heeft en zo laag mogelijke temp vinden. Deze plastic kan wel iets hebben op zich, alleen niet heel lang.
Jank.
Hoop jou uberhaupt nooit tegen te komen hoor hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan hoop ik je slechte versie nooit tegen te komen hahaatjes
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoop jou uberhaupt nooit tegen te komen hoor haha
Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik in mn leven in de kroeg ben geweest :squote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijn
Ahwquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik in mn leven in de kroeg ben geweest :s
Ja echt gezellig iemand die na een paar drankjes in een melodramatische depressie terecht komt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul niet wij zouden goede kroegcombi zijn
Dat zijn de tofste mensenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt gezellig iemand die na een paar drankjes in een melodramatische depressie terecht komt.
heb ik geen eens drank voor nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt gezellig iemand die na een paar drankjes in een melodramatische depressie terecht komt.
kom eens van je wolk af, zweefteefquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je met hem bekvechten?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar ben je dan in vredesnaam mee bezig, doetje
Lekker mezelf zijn, ben helemaal in mn elementquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar ben je dan in vredesnaam mee bezig, doetje
Ja doe dan niet mee denk je danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lol die kerel lag in 30 seconden op de grond
Matigquote:
Nee hij keek al tegen een achterstand aan hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leek ook alsof er meter lengte verschil tussen die twee zat
Zag er niet uit zo
ga gelijk wat wodka in mijn keeltje gooienquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je wat daar van komt? Een topickill
Schenk voor mij ook maar wat bijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga gelijk wat wodka in mijn keeltje gooien
heb je grote voeten?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:57 schreef Crack_ het volgende:
en mn schoenen passen niet mcgrath, echt jammer
oh ja, echt jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:57 schreef Crack_ het volgende:
en mn schoenen passen niet mcgrath, echt jammer
je zult toch kaartje kopen voor zo'n match, 30 seconden voor paar tientjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hij keek al tegen een achterstand aan haha
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nuquote:
echt bijnaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Thuis komen en dan eindelijk je bh uit kunnen doen is echt bijna lekkerder dan klaarkomen
doe jij nooit je bh uit voordat je klaar komt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Thuis komen en dan eindelijk je bh uit kunnen doen is echt bijna lekkerder dan klaarkomen
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nu
pics van jouw schoenen
pics van iedereen zn schoenen
van welk paar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nu
pics van jouw schoenen
pics van iedereen zn schoenen
Jawel maar dan ben ik meestal gewoon al ergens in huisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe jij nooit je bh uit voordat je klaar komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |