Ja doe dan niet mee denk je danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lol die kerel lag in 30 seconden op de grond
Matigquote:
Nee hij keek al tegen een achterstand aan hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leek ook alsof er meter lengte verschil tussen die twee zat
Zag er niet uit zo
ga gelijk wat wodka in mijn keeltje gooienquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je wat daar van komt? Een topickill
Schenk voor mij ook maar wat bijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga gelijk wat wodka in mijn keeltje gooien
heb je grote voeten?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:57 schreef Crack_ het volgende:
en mn schoenen passen niet mcgrath, echt jammer
oh ja, echt jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:57 schreef Crack_ het volgende:
en mn schoenen passen niet mcgrath, echt jammer
je zult toch kaartje kopen voor zo'n match, 30 seconden voor paar tientjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hij keek al tegen een achterstand aan haha
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nuquote:
echt bijnaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Thuis komen en dan eindelijk je bh uit kunnen doen is echt bijna lekkerder dan klaarkomen
doe jij nooit je bh uit voordat je klaar komt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Thuis komen en dan eindelijk je bh uit kunnen doen is echt bijna lekkerder dan klaarkomen
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawell want moet toch nieuwe zoeken nu
pics van jouw schoenen
pics van iedereen zn schoenen
van welk paar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics van jouw schoenen
Jawel maar dan ben ik meestal gewoon al ergens in huisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe jij nooit je bh uit voordat je klaar komt?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics van jouw schoenen
waarom moeten meisjes van roze houden, het is 2019!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Lievelings nichtje is morgen jarig. Heb roze Vans gehaald. Te cute.
Hoe oud wordt zequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Lievelings nichtje is morgen jarig. Heb roze Vans gehaald. Te cute.
Ze wordt drie. Ze houdt van jurkjes en roze.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moeten meisjes van roze houden, het is 2019!
Mijn neefje van 3 is echt helemaal wild van graafmachines en ik mag altijd meespelen en dan krijg ik ook een graafmachine. Vind ik leuker dan me lief isquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
speelt ze ook wel eens met graafmachines en kiepwagens?
Voor nu is ze een meisjemeisje. Get off my back srs waarom zou ik blauwe, zwarte of groene schoenen kopen terwijl ze van roze en paars houdt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
speelt ze ook wel eens met graafmachines en kiepwagens?
kopen danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel srs over die van mij dat ik ze wil
Mooie confettiveters en leuk om het doolhof te ontraadselen bij grote verveling, bijvoorbeeld als er geen Wi-Fi is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben wel srs over die van mij dat ik ze wil
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooie confettiveters en leuk om het doolhof te ontraadselen bij grote verveling, bijvoorbeeld als er geen Wi-Fi is.
En jouw zoontje ook, wat verwarrendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze wordt drie. Ze houdt van jurkjes en roze.
tja, vind het al raar dat je daar geld voor betaald maar goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zult toch kaartje kopen voor zo'n match, 30 seconden voor paar tientjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |